HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenetei

2020.05.09. 11:22 :: lowoa


2015. május 9. Itthon az Úr Jézus: „Ezt üzenem X-nek: Drága kisfiam! Van egy nagy kérésem hozzád. Amerre csak jársz-kelsz, közvetítsd az Én őszinte, tiszta szeretetemet. Ha majd felszentelt pap leszel, soha ne utasíts el senkit, mindenkihez legyen egy pár jó szavad, egy mosoly az ajkadon, egy vigasztaló tekintet a szemedben. Azt akarom, hogy te légy Én. Hogy Én legyek te. Hogy te mindenkinek a mindene légy. Ne ragadj le sehol, legyél szabad, mint a madár, röpülj fel Hozzám! Minden nap, minden pillanatban egy-egy fohásszal röpítsd fel Hozzám lelkedet és Én majd akkor megsúgom neked, indítalak téged, mikor hova küldelek. Az állapotbeli kötelességed legyen mindig az első. Téged igaz papomnak hívtalak, akinek az ajkán Szent Vérem piroslik, akinek a kezébe adom feltámadt Testemet és Véremet. Ezért méltónak kell, hogy légy az Én bizalmamra, mert nagyon megbízom benned. A legdrágább Kincset, Magamat szolgáltatom ki általad. Ezért neked, makulátlan tisztának, szentnek kell lenned. Ajkad mindenkor csak az Én igaz Evangéliumomat hirdetheti, elferdítés nélkül. Kezed mindig csak az igazságot cselekedheti, amit megtehetsz nappal, ugyanazt teheted éjjel is, tehát nem lehet titok [=bűn értelemben]. Tudnod kell, hogy nagyon szeretlek téged. Még mielőtt megteremtettelek anyád méhében, már öröktől fogva elhívtalak erre a szent szolgálatra. Amikor a keresztfán azt kiáltottam: „Szomjazom!”, akkor feléd kiáltottam, mert szomjaztam benned az igaz szolgára, aki teljesíti akaratomat. Te mindig csak Engem láss minden emberben. Úgy viselkedj, úgy beszélj, úgy cselekedj velük, mintha Velem személyesen találkoznál. Soha ne a saját népszerűségedet keresd a hamis irgalmasság leple alatt, hanem Engem hirdess, ha kell, az életed árán is. Mindig Engem adj az embereknek! A tanításban, a szentségekben és az irgalmas felebaráti szeretetben.

 

 

 

 

 

Kisfiam, mindig veled leszek, lehajolok hozzád. Amikor a legnagyobb megpróbáltatások érnek, akkor fogod legjobban érezni közellétemet. Kerüld a gőgöt, a hiú dicsőségvágyat, légy nagyon alázatos! Soha nem tudsz olyan alázatos lenni, mint Én a Kereszten. Soha ne felejtsd el, hogy számot kell adnod az időről, a helyzetekről és a kapott kegyelmekről! Szeress Engem teljes szívedből, teljes lelkedből és minden erődből, és szeretetből tedd meg mindazt, amit kérek tőled. Akkor könnyű lesz és édes, mert nem lesz teher, nem lesz kereszt, mert az Irántam való szeretet mindig lendületet ad törvényeim, parancsaim megtartására. Valahányszor bemutatod majd a Szentmisét, mindig Engem láss a Keresztfán, mert a Szentmise az Én kereszthalálom és kínszenvedésem vértelen megújítása. Ezzel szereztem meg neked és sokaknak az örök üdvösséget. Amikor kimondod a szavakat: „Ez az Én Testem, ez az Én Vérem”, akkor nem te mondod ki, hanem Én – általad. Akkor mélyen azonosulj Velem és úgy szeress Engem, mint senki más, hogyha abban a pillanatban az életedet kérnék Értem tőled, azt is oda tudd adni, ahogy Én odaadtam teérted.

 

 

 

 

Kisfiam, az idő rövid. Az élet a földön hamar véget ér. Életed minden pillanatában élj halálra készen, hogy bármikor meg tudj Szent Színem előtt állni. Az életszentségre hívtalak el. Példaként fogsz állni egy egész hívő közösség előtt. Nagyító alatt leszel. Neked még a legkisebb gyarlóságot sem szabad elkövetni. Szentté kell válnod. Ez csak úgy lehetséges, ha örökké Belőlem töltekezel. Ha örökké úgy csüngsz érted átdöfött Szívemen, mint szerelmes jegyes, aki soha nem akar elengedni. A papi hivatás csodálatos, de csak annak, aki szereti a Főt, az Üdvözítőt, akinek tagja lehet. Ha Én vagyok számodra a minden és Énértem képes vagy lemondani mindenről, képes vagy odaadni mindent. Ezt az üzenetet tanuld meg egy életre. Olvasd el többször is, főleg azt, ami az Irántam való szeretetet, a Hozzám való kötődést tartalmazza. Ez legyen a szívedbe írva, és mindig emlékezz rá, főleg, ha kísértések zaklatnak. Menekülj Hozzám mindig! Ott vagyok lelked legbelső szobájában, éjjel-nappal rendelkezésedre állok. Oszd meg Velem mindig minden titkodat. Jobban szeretlek, mint a Föld összes embere együtt véve. Megáldalak téged Szívem túláradó, túlcsorduló szeretetével a nagy harcra, mert ez a szolgálat egy nagy harc mindazon szolgáim számára, akik hűségesen és szeretetben ki akarnak tartani Mellettem mindhalálig. Fogadd áldásomat az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr246214024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása