2018. 05. 10, Csütörtök

Jézus: „Ahogyan testestül-lelkestül fölmentem Atyámhoz a mennybe 2000 évvel ezelőtt, úgy fogok dicsőségemben ismét eljönni az ég felhőin. Második eljövetelem ideje közel van, melynek napját és óráját Atyám ismeri. Te gyermekem már kiskorodban láttad ezt az eseményt, melyet egészen a szívedbe véstem. Bizony mondom neked és testvéreidnek, hogy a Sátán uralmának napjai meg vannak számlálva. A bűn oly mértékben megnövekedett, hogy Atyám nemsokára újra meg fogja tisztítani a világot, mégpedig a tűz erejével. Második eljövetelem előtt megkezdődik a szétválasztódás ideje, amikor is a juhok leválnak a kosoktól. A szétválasztódás eseménye minden embert érinteni fog kivétel nélkül. Sokan még az igazak közül is el fognak bukni, mert észrevétlenül belépett szívükbe a gőg bűne az alázat helyett. Földi életemben kijelentettem, hogy nem az igazakért jöttem a világba, hanem a bűnösökért. A bűnösök megtérésén keresztül fogom megszégyeníteni az igazakat, akik közül a kígyó számtalan embert megtévesztett. Ők nem tudják, hogy már rég nem Engem követnek, hiszen félreértik tanításaimat és törvényeimet. Ó, ti balgák, hát nem tudjátok, hogy a szívetekbe látok? A szándék alapján fogok mindenkit megítélni. Csak az alázatos és bűnbánattal teli szív tudja meghatni Szentséges Szívemet, mert igazságos és irgalmas Isten vagyok. Gyermekem, sokan akarják megmenteni életüket, ám észre sem veszik, hogy közben saját vesztükbe rohannak. Minél jobban ragaszkodnak a földi élethez, annál nagyobb akadályokat állítanak föl önmaguknak a követésem során. Elmondtam mindenkinek, hogy aki követni akar Engem, annak keskeny és szűk úton kell haladnia élete folyamán. Csak a legkitartóbb lélek tudja az Én erőmmel végül önmagát legyőzni. Erre a legnagyobb példát a szentek és vértanúk adták, akik szívükbe vésték az evangélium örömhírét. Csak az alázatos és tiszta szív képes a Szentírás szavait mélyen értelmezni, melyet a Szentlélek bölcsességében feltár előttük. Tanuljatok a bűnös emberek őszinte könnyekkel teli bűnbánatából, akik szívüket szélesen kitárják Szentséges jelenlétemben. A bűnbánatból fakadó könnyek gyógyítják és tisztítják lelketeket, és megvallott bűneiteket a szentgyónás által törlöm el. Szüntelen vizsgáljátok meg lelketeket, hogy önmagatokkal tisztában legyetek és tudjátok, hogy hol a helyetek. Jótetteitekkel soha ne dicsekedjetek, mert azzal észrevétlenül önmagatokat fölmagasztaljátok. A Sátán könnyen rátelepszik arra, aki meggondolatlanul nem Istent, hanem önmagát helyezi a középpontba, hiszen ez az ő bukásának a titka. A hamis próféták a gőg által lepleződnek le, mert szívükből kizárják az alázat és szeretet erényét. Imádkozzatok, hogy a szívetekben az alázat erénye termékeny módon növekedjen!”

Mária Magdolna