2019. 05. 18, Szombat

Láttam, hogy akik mélyen hisznek Istenben és rendszeresen gyakorolják a vallásukat, azoknak az életében nagy keresztek vannak. Komoly szenvedéseken mennek keresztül,legyen az fizikai, lelki vagy szellemi szenvedés. Hallottam, ahogyan az Úr így szólt:

„Akik közel állnak Hozzám, azoknak megengedem átélni a szenvedések sorozatát. A szolga nem lehet különb az ő uránál. A szenvedés ajándék, mert rajta keresztül tudtok Engem megismerni. Csak a szenvedés által érthetitek meg a megváltás titkát. Ne csak a saját életetekben gondolkozzatok el a szenvedésen, hanem mások életét is vegyétek figyelembe! Sokszor többet tanulhattok az ő szenvedésükből, mint a sajátotokból. Ha magatokba zárkóztok és sajnáltatjátok magatokat, akkor a kárhozat útjára léptek. Az önsajnáltatás mögött önzőség van. Soha ne menjetek el úgy bajba jutott felebarátaitok mellett, hogy ne imádkoznátok értük. Kerüljétek a közömbös magatartást! Nem tudhatjátok, hogy éppen nem-e Én vagyok előttetek, aki szenved azokban az emberekben. Törekedjetek a szeretetre, amely mindig feltétel nélküli.”