HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.06.02. 07:14 :: lowoa

2013. június 2. Szentségimádáson Jézus…

„Drága kislányom! Úrnapja van. Az Én drága Szent Testem és Vérem ünnepe. Az emberiség történelmében születésem és feltámadásom mellett ez a legnagyobb ünnep. Azért, mert szétosztom Magam az emberek között. Ez azt jelenti, hogy aki tiszta lélekkel fogad Engem a szívébe, az olyan fokban egyesül Velem, amilyen mértékben megnyitja a lelkét kegyelmem előtt. Én az Isten-Ember bele szállok, ő pedig Belém istenül. Olyan ez, mint amikor egy parányi vízcsepp elmerül a hatalmas, végtelen óceánban, vagyis eggyé válik Velem, Megváltó Istenével. Ezért mondtam: aki eszi az Én Testemet, és issza az Én Véremet, az Bennem lakik, és Én őbenne. Annak az embernek örök élete van, mert Én Magam vagyok a feltámadás és az élet. Aki Bennem hisz, ha meghal is élni fog.
Gyermekeim! Ha az emberek felfognák, és elhinnék ezeket a szavakat, nem lenne olyan ember, aki távol maradna a szentségektől. Mindenki rendszeresen gyónna, és naponta áldozna. Az Új világban így lesz. Azért, mert abban nem tud kísérteni a sátán, mivel ezer évre meg lesz láncolva. Most ellenfelem tartja távol az embereket Tőlem. Mindig tegyétek fel magatokban a kérdést: kinek az érdeke, hogy én elszakadjak az Istentől, Aki megteremtett, megváltott, és el akar engem vezetni az örök életre? A válasz egyértelmű: ez a sátán érdeke, aki el akar buktatni, és a kárhozatba taszítani, az örök tűzbe, az örök szenvedésbe. Kinek az érdeke, hogy naponta egyesüljek Krisztussal, a szőlőtővel, Aki az én Megváltó Istenem, Akinek Sebei szereztek nekem gyógyulást, és értem kiontott drága Szent Vére árán nyerhetem el az örök boldogságot? Ez Isten érdeke, Aki azért szállt alá a mennyből, hogy minden embert üdvözítsen, és az én saját érdekem, hogy elnyerjem az örök életet. Minden élethelyzetben mindig tegyétek fel magatokban ezt a kérdést! Kinek az érdeke például, hogy veszekedjek, és érvényt szerezzek saját igazamnak? A sátánnak, aki falakat húz az emberek közé, hogy magukra maradjanak, és így könnyen elbánhat velük. Ezzel szemben mit mondok Én az Evangéliumban? „Boldogok a békességszerzők, mert őket Isten fiainak fogják hívni.” Nézzetek Rám, a keresztre! A világtörténelem legnagyobb igazságtalansága nyilvánult meg Rajtam. Ártatlanul feszítettek keresztre két rablógyilkos közé. Pedig mindenki elismerte, hogy csupa jót cselekedtem. Féltékenységből és hatalomféltésből nem akarták elismerni, hogy Én vagyok a Messiás, és minél több csodát tettem, annál inkább az életemre akartak törni. Amikor Lázárt, a négy napos halottat életre keltettem, akkor határozták el vesztemet. Azért, mert el kellett volna ismerni, hogy ilyen csodát csak a Messiás tud tenni. Mivel ezt nem akarták, inkább megöltek. Én minden szenvedést némán tűrtem. Nem kerestem a Magam igazát. Tudtam ugyanis, hogy csak egy igazság létezik, az Istené. Mivel Én Isten-Ember vagyok, tudtam, hogy ha megölnek, feltámadok, és ezzel érvényt szerzek az igazságnak. Mert igazából feltámadásom és mennybemenetelem által mutattam meg Istenségemet, és apostolaim, akik kereszthalálom után fájdalmasan gyászoltak, most ujjongtak örömükben, hogy újra élve láttak. Mennybemenetelem után pedig a Szentlélek erőt öntött beléjük, úgyhogy boldogan hirdették az Evangéliumot mindenütt, ahová a Lélek vezette őket. Ma is a Szentlélek működik minden misszionáriusban, és minden emberben, aki átadja az életét Nekem.
Gyermekeim! A keresztfán mindent nektek adtam. De a legnagyobbat, tulajdon Testemet és Véremet keresztre feszítésem előtt adtam tanítványaimnak a kenyér és a bor színe alatt, és hogy senki se maradjon ki ebből a hatalmas kegyelemből, meghagytam nekik: ezt cselekedjétek az Én emlékezetemre! A világ végezetéig be lesz mutatva a Szentmise, ami vértelen keresztáldozatom. Még akkor is, amikor beteljesedik Dániel próféta jövendölése, miszerint eltörlik a mindennapi áldozatot, és felállítják a vészt hozó undokságot. Még ha mindez be is fog teljesülni, akkor is lesznek szentéletű papjaim, akik a rejtekben bemutatják a Szentmisét, és lesznek mindhalálig hűséges, igaz híveim, akik részt vesznek rajta. Ne csüggedjetek! Ami most jön, az csak egy nagy próbatétel. A sátán csak annyit tehet, amennyit Én megengedek neki. Inkább imádkozzatok, hogy hitetek kiállja a próbát! Tartsatok ki Mellettem minden áron, ha kell, még életetek feláldozása árán is! Erre áldalak meg benneteket megerősítő áldásommal az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”
Drága gyermekeim, Véremen megváltott kicsinyeim! Ne aggódjatok! Ami most jön, annak be kell következni, mert ez a Szentírás. Amikor új bútorokkal akarjátok berendezni házatokat, ugye azzal kezditek, hogy a régit eltávolítjátok, és annak a helyére teszitek az újat. Így van ez a világban is. Ahhoz, hogy az ezer éves béke uralma eljöjjön a földre, előbb meg kell semmisülnie mindannak, ami akadályozza. Az emberek, akik magukhoz ragadták a hatalmat és a pénzt, azt hiszik, hogy ők a világ urai. Pedig tévednek. A világ igazi Ura Az, Aki megteremtette, Isten. Akkor is, ha számotokra láthatatlan, mert nem vagytok méltóak rá, hogy színről színre lássátok. A szentek és a szent angyalok a mennyben látják az Istent, és szüntelenül gyönyörködnek Szent Színe látásában. Isten a földön szünet nélkül munkálkodik. Esőt ad, hogy megöntözze a földet, és napfényt, hogy kisarjassza a növényeket. De amikor annyira elhatalmasodik a bűn, mint manapság, akkor a természet is fellázad az ember ellen. Ezért van annyi természeti katasztrófa. Minden mögött Isten áll, Aki megfizet mindenkinek tettei szerint. Isten, Aki előre tudta, milyen nyomorult, gyarló, bűnös az emberiség, látta az összes bűnt, amit elkövet a jövőben, ezért leíratta Szent Péter apostollal: tűz által pusztul el a világ. (2 Péter 3, 9-13.) Így tisztul meg a föld, hogy helyet adjon az új Paradicsomnak, amikor Isten ujjá fog alkotni mindent, mint a teremtés kezdetén. Újra mondom: ne aggódjatok! A Szentírásban mindent tudtul adtam nektek. Ti tanúi vagytok e próféciák beteljesedésének. Velem együtt örvendezzetek, mert egy olyan új korszak jön, amilyen csak az első emberpár idejében volt. Inkább higgyetek az Evangéliumban! Váltsátok tettekre tanításomat, és akkor nincs mitől félnetek! Akár éltek, akár haltok, Hozzám tartoztok mindörökké. Így lássátok a jelent és a jövőt! A Szentírásnak be kell teljesülnie. Az ég és föld elmúlnak, de az Én Igéim soha el nem múlnak. Az Isten Én vagyok, Aki Mindenható, és véghezviszem, amit a Szentírásban kijelentettem. Ne féljetek! Higgyetek! Megáldalak benneteket megerősítő áldásommal az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr796215079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása