HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Urunk Jézus Krisztus üzenete Anna Terézia által

2020.06.02. 07:15 :: lowoa

A szentségi jelenlét átélése

Jézus a szentségimádás alatt

Gyermekeim, Én mindig kész vagyok bármit megtenni értetek, csakhogy közelebb kerüljetek Hozzám. Legyetek egészen nyitottak, hogy befogadjátok tanításomat. Én mindig veletek vagyok és jelen vagyok a legméltóságosabb Oltáriszentségben. Szeretnélek felkészíteni benneteket a legnehezebb időszakokra. Bármi is történjen veletek, álljatok stabilan jelenlétem megvallásában. Oszlassatok el magatok körül minden kételkedést, amely eltérítene benneteket jelenlétem bizonyosságától. Amikor megengeditek, Én átjárom egész valótokat, testeteket és lelketeket, mert Én a ti befogadásotok mértéke szerint állok rendelkezésetekre. Jelenlétem kell, hogy egészen felüdítsen titeket. Mégis, amikor nem élitek át az Én szerető együttlétemet, akkor lelketekkel gond lehet. Vigyázzatok, mert a kételkedést a gonosz lélek okozza, aki folytonos zaklatásaival akar kibillenteni lelki egyensúlyi állapototokból. De lelki szárazság is okozhat meddőséget a szentségi jelenlétem átélésében. Legtöbb esetben az összeszedettség hiánya és a figyelmetlenség mögött valami rendezetlenség rejlik. Vizsgáljátok meg lelketeket, mi okozza azt, hogy az Én valóságos jelenlétem nem indítja meg szíveteket. Sokszor mégis úgy látogatlak meg benneteket, hogy a fátylat nem billentem föl előttetek, azért, hogy növeljem bennetek az utánam való vágyakozást. Én egészen különleges módon közeledem lelketekhez. Más módon járlak át titeket, mint ahogy azt fel tudjátok fogni. Én, a mindenség Ura, mindenkihez lelke üdvössége szempontjából közelítek. Bízzatok Bennem, és higgyétek, mindent megcselekszem: kinek-kinek kiosztom kegyelmi ajándékaimat saját mércéje szerint. Ezért ne feledjétek soha, nem az egyéni megtapasztalások számítanak, hanem amit Én művelek bennetek, ahogyan azt teszem veletek. Bízzatok Bennem és soha ne hanyagoljátok el, hogy kerestek engem, akkor biztosan megtaláltok. Legyetek áldottak és nagy bizalommal tekintsetek Reám, aki lát, hall, ért és érez benneteket. Szentségi áldásom maradjon veletek. Találkozzatok minden nap Velem a szentáldozásban, mert alig várom, hogy megajándékozzalak magammal titeket.

2013. 06. 02. Anna Terézia
http://engesztelok.hu/lelkielet/a-szentsegi-jelenlet-atelese

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr366215065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása