HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.06.07. 04:27 :: lowoa

2016. június 7. Szentségimádáson az Úr Jézus: „Drága gyermekeim! Eljött az óra. Már benne éltek abban az időben, amikor beteljesülnek szavaim. Készüljetek! Nagyon hirtelen csap le rátok egy nagy véres keresztényüldözés. Mint derült égből, villámcsapás. Olyan váratlanul.

Kicsinyeim! Ne lepődjetek meg azokon az égő fájdalmakon, amelyeken át kell jutnotok! Apostolaimtól kezdve minden követőmet üldözték. Ez azért van, mert az Én tanításom különbözik a világ szellemétől. Én a szeretetet gyakoroltam és hirdettem, miközben a világban a gyűlölet érvényesül.

 

Kicsinyeim! Örüljetek, hogy ti Hozzám tartoztok! Kiválasztottalak titeket, hogy megtartva parancsaimat, követőimmé legyetek, és elnyerjétek az országot, amely öröktől fogva nektek készült.

 

Gyermekeim! Örüljetek és ujjongjatok, amikor kigúnyolnak, gyűlölnek és üldöznek titeket az Én Nevemért! Nagy lesz jutalmatok a mennyben. Ha nem Engem követnétek, nem üldöznének. Ez bizonyítja, hogy jó úton jártok.

 

Gyermekeim! Tartsatok ki Mellettem mindhalálig! Legyetek hűségesek Hozzám véretek kiontása árán is! Mondom nektek: nem lesz nálatok boldogabb üdvözült lélek a mennyben. Ne ragaszkodjatok itt a földön semmihez és senkihez, egyedül törvényeim megtartásához! Akkor Atyám rólatok is azt fogja mondani, amit Rólam: ezek az Én szeretett gyermekeim, akikben kedvem telik.

 

Kicsinyeim, készüljetek!  Hamarosan meg fogtok állni Szent Színem előtt. Akkor nektek is ezt fogom mondani: jól van, derék és hű szolgám, jöjj be Urad örömébe!

 

Gyermekeim, készüljetek! Az óra itt van. Már nem sokáig beszélek hozzátok. Mindent tudtul adtam nektek. Váltsátok tettekre üzeneteimet, és akkor nincs mitől félnetek! Egy csodálatos, örömteli, teljes, örök élet vár rátok a mennyben. Erre áldalak meg benneteket, Szívem mindeneket felülmúló, megerősítő, átölelő szeretetével, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

szeretetet gyakoroltam és hirdettem, miközben a világban a gyűlölet érvényesül.

 
Kicsinyeim! Örüljetek, hogy ti Hozzám tartoztok! Kiválasztottalak titeket, hogy megtartva parancsaimat, követőimmé legyetek, és elnyerjétek az országot, amely öröktől fogva nektek készült.
 
Gyermekeim! Örüljetek és ujjongjatok, amikor kigúnyolnak, gyűlölnek és üldöznek titeket az Én Nevemért! Nagy lesz jutalmatok a mennyben. Ha nem Engem követnétek, nem üldöznének. Ez bizonyítja, hogy jó úton jártok.
 
Gyermekeim! Tartsatok ki Mellettem mindhalálig! Legyetek hűségesek Hozzám véretek kiontása árán is! Mondom nektek: nem lesz nálatok boldogabb üdvözült lélek a mennyben. Ne ragaszkodjatok itt a földön semmihez és senkihez, egyedül törvényeim megtartásához! Akkor Atyám rólatok is azt fogja mondani, amit Rólam: ezek az Én szeretett gyermekeim, akikben kedvem telik.
Kicsinyeim, készüljetek!  Hamarosan meg fogtok állni Szent Színem előtt. Akkor nektek is ezt fogom mondani: jól van, derék és hű szolgám, jöjj be Urad örömébe!
 
Gyermekeim, készüljetek! Az óra itt van. Már nem sokáig beszélek hozzátok. Mindent tudtul adtam nektek. Váltsátok tettekre üzeneteimet, és akkor nincs mitől félnetek! Egy csodálatos, örömteli, teljes, örök élet vár rátok a mennyben. Erre áldalak meg benneteket, Szívem mindeneket felülmúló, megerősítő, átölelő szeretetével, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

2016. június 7. Itthon az Úr Jézus: „Drága gyermekeim! Tartsátok nagy kitüntetésnek, hogy még köztetek vagyok az Oltáriszentségben! Vegyétek nagy kegyelemnek, hogy a szívetekbe térek, mert mondom nektek: ellenfelem el akar venni Engem tőletek. Már elő vagy készítve a terv, amivel meg fognak titeket Tőlem fosztani. Lesz ugyan az asztalon kenyér és bor, de az nem lesz átváltoztatva Testemmé és Véremmé, hanem csak – mint a protestánsoknál – pusztán jelképpé alacsonyodik. Hatalmas zuhanás ez: szentségből profán tárgy, kegyelemből pusztán vallási gyakorlat.
 
Gyermekeim, imádkozzatok, hogy a földalatti Egyházban, ami most van kialakulóban, a rejtekben, mindig legyenek szentéletű papjaim, akik életük kockáztatása árán is bemutatják a Legszentebb Áldozatot, a Szentmisét, ahol valóságos Testemmel és Véremmel táplálnak benneteket. Kicsinyeim! Egy nagy véres keresztényüldözés van tervbe véve. Ellenfelem már mindent előkészített. Hirtelen fog kirobbanni és nagyon sokan fognak áldozatul esni. Minden a mennyben dől el, csak annyi történhet, amennyit Én megengedek. Vannak gyermekeim, akiket öröktől fogva vértanúknak szántam és vannak, akiket még megtartok szőlőmben, mert szükségem van a munkájukra.
 
Kicsinyeim! Ti csak azt kérjétek, hogy maradéktalanul beteljesítsétek rátok vonatkozó örök szent tervemet! Arról ismeritek meg, hogy akaratomat teljesítitek, hogy mindig szent vágyat adok a szívetekbe rá. Amikor szent vágyat éreztek a Szentáldozásra, akkor Én megteremtem a lehetőséget és az alkalmat, hogy a szívetekbe térjek. Amikor szent vágyat éreztek rá, hogy templomba menjetek, vagy beszéljetek Rólam egy másik embernek, hogy megtérjen, az ilyen vágyakat mindig Én sugalmazom nektek. Mielőtt vértanúim az életüket adnák Értem, szent, erős vágyat adok a szívükbe, hogy ez megtörténjen, és ők színről-színre lássanak majd Engem.
 
Drága kicsinyeim! Ne féljetek a haláltól, ez velejárója a földi életnek, ez elől egyetlen élő sem futhat el. Jól osszátok be az időtöket! Ne az evilági haszon után fussatok, hanem csak a maradandókra koncentráljatok, mert minden itt marad, de a lelketek üdvösségét csak itt tudjátok megszerezni és más lelkeket is csak itt tudtok megmenteni. Csak cselekedeteiteket hozzátok magatokkal az ítéletre és Engem, mint egyedüli, drága Kincset hozhattok magatokkal a túlsó partra. Én ugyanis, Akit a szívetekbe fogadtok, Örök vagyok és Mindenható. Minden Szentáldozás egy megkezdett mennyország, egy-egy lépcső az örök élet boldogságába és minden Szentáldozással képesebben lesztek az örökkévalóságban a Velem való társalgásra. Minden Szentáldozásból az örök boldogság forrásozik a lelketekben, mint megannyi patak, amely beletorkollik a hatalmas Szeretetóceánba, Amely Én Magam vagyok. Amikor színről-színre meg fogtok látni Engem, annak fogtok a legjobban örülni, hogy tiszta lélekkel a szívetekbe fogadtatok. Ugyanis ez számomra a legnagyobb boldogság, amelyet megéreztetek mindazokkal, akik ezt az örömöt Nekem nyújtják.
 
Drága kicsinyeim, az idő rövid! Éljetek szentül, járuljatok minél gyakrabban a Szentáldozáshoz, lehetőleg naponta, és éljetek életszentségben!
 
Drága kicsinyeim! Már benne éltek az időben, amikor teljesülnek a próféciák. Már a természet sem bírja elviselni ezt a rettenetes nagy bűnt, ami a világban van. Ezért van annyi katasztrófa, szerencsétlenség és baj. Ha az emberek megtérnének, akkor a föld, mint jámbor állat, szolgálná az embert. De a bűn láttán fellázad az ember ellen, mert a bűnt nem akarja szolgálni. Ha az emberek nyitott szemmel járkálnának és lenne hitük, mindnyájan megtérnének, és sorsuk jobbra fordulna
 
Gyermekeim! Minden ember mellett ott áll egy démon, aki akadályozza, gáncsolja és bűnbe akarja taszítani. A legtöbb embert, akik nem imádkoznak, és nem hisznek, sikerül nekik elbuktatni és kárhozatra taszítani. De ti, akiket kiválasztottam, kegyelmemből hisztek és imádkoztok, veletek nem bír el, mert Én mellettetek vagyok, különösképpen azok mellett, akik a Szentáldozásban egyesülnek Velem és mivel ott ragyogok a lelketekben és ezt a kisugárzást látják belőletek, ezért a démonok hordái mind eltakarodnak, mert nem bírják azt a vakító fényt, mely Általam árad belőletek. Ezért maradtam itt köztetek a Legméltóságosabb Oltáriszentségben, hogy megerősítselek titeket földi zarándokutatokon és Velem egyesülve legyőzzétek a sátánt. Ha látnátok, milyen ocsmány és rút a gonosz, és minden bűn, amire rá akarja venni az embert, elmenekülnétek előle. De mivel szép köntösbe öltözteti a bűnt, ezért a gyanútlan hitetlenek a hálójukba esnek.
 
Kicsinyeim, imádkozzatok a szegény bűnösökért, mert odaát a mennyben meg fogjátok látni, hogy mitől mentettétek meg őket imáitokkal, és együtt fogtok velük örülni az örök boldogság hazájában.
 
Drága gyermekeim! Vegyétek nagy kegyelemnek, hogy tanítalak benneteket, hogy szólok hozzátok, váltsátok tettekre szavaimat és akkor már itt a földön nagy béke és öröm tölt el benneteket, a mennyben pedig az örök élet boldog részesei lesztek.
Megáldalak titeket Szívem túláradó, végtelen szeretetével az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”
 
Szentírási megerősítés: Mk 4, 24: „Jézus szólt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr698875916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása