HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.06.16. 10:14 :: lowoa

Levél egy kiválasztott léleknek:
Medjugorje, 2011. június 16. csütörtökön este Szentségimádáson Jézus: „Ezt üzenem X-nek: Szeressen Engem még jobban! Imádjon gyakran magánimában, a legméltóságosabb Oltáriszentségben! Keresse a Velem való társalgást! Akkor kinyilatkoztatom neki Magam. Megéreztetem vele semmihez sem hasonlítható végtelen szeretetemet, amely elvezetett Engem ahhoz, hogy feláldozzam Magamat érte. Őt is erre akarom felkészíteni, hogy Irántam való szeretetből vállalja a lelki vértanúságot Értem.
Gyermekem, jöjj! Én vonzalak. Naponta eszed az Én Testemet és iszod az Én Véremet. Nagy kegyelem, hogy ezt teheted. Azt akarom, hogy teljesen alakulj át Belém! Légy egészen szent! Csak Én legyek számodra az élet, a minden a Szentség. Én az életemet áldoztam érted. Tőled is ezt kérem. Légy csonkig elégő gyertyám! Világíts! Sugározd szeretetemet! Légy áldozattá! Egészen azonosulj Velem, Mestereddel! Az üldözés alatt sok megpróbáltatásban lesz részed. De ezek a keresztek nem fognak eltávolítani Tőlem. Sőt, egyre közelebb hoznak Hozzám. Ne felejtsd! Én itt a földön a kereszten függök a világ végéig. Ide várok mindenkit, aki követni akar Engem az önmegtagadásban, a kereszthordozásban, és az élet odaadásában, amiként Én is ezt tettem.
Gyermekem! Az idő rövid. Látni akarom, amint egyre növekedsz az Irántam való szeretetben, az áldozatokban, és a szenvedések türelmes elviselésében. Egészen ki akarlak sajátítani Magamnak. Add Nekem egészen a szívedet! Azt akarom, hogy Szent Pállal együtt Te is mondd ki: „Élek pedig többé már nem Én, hanem a Krisztus él Bennem.”
Gyermekem! Hívlak a keresztre. Egyesülj Velem, Üdvözítő Királyoddal az áldozatokban és a szenvedésekben! Amilyen mértékben azonosulsz Velem a megaláztatásokban és a kínokban, olyan fokban lesz részed dicsőségemben. Végy példát a szentekről! Szent Pió atyáról, Viennay Szent Jánosról, Assisi Szent Ferencről és a többi szentemről! Ők legyenek példaképeid! Élj szüntelen készenlétben, és akkor mindig nyitott leszel kegyelmeim befogadására, és egyre gazdagodsz az életszentségben. Rengeteg lélekkel ajándékozlak meg, akik mindörökké éneklik majd dicsőségem himnuszát. Országomban ez lesz a te legnagyobb örömöd. Erre áldalak meg az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr196215041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása