HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.06.29. 10:58 :: lowoa

2010. június 29. Szentségimádáson Jézus: „A lelkeket elsősorban áldozattal lehet megmenteni. Én vagyok az Áldozat, az Isten Báránya. Arra hívtalak meg benneteket, hogy kövessetek Engem, hogy legyetek ti is áldozatokká a lelkek megmentéséért, és így kapcsolódjatok be megváltásom szent titkába. Ezért parancsoltam: Hirdessétek az evangéliumot minden népnek! Azt akarom, hogy általatok ismerjenek meg Engem az emberek. Ha tettekre váltjátok az evangéliumot, akkor életpéldátokkal, szavaitokkal és cselekedeteitekkel Engem sugároztok. Én világítok rajtatok keresztül, mint a világ világossága. Az Én fényem ragyogja be a lelketeket, ahol megfordultok. Én vagyok a világ világossága. Aki Engem eszik, az örökké él. Aki eszi az Én Testemet és issza az Én Véremet, abban benne lakom, és ő Énbennem. Így hordoztok körül a világban Engem, jóllehet láthatatlanul, de mégis megtapasztalható módon az emberek között. Tanításom lélek és élet. Most ti vagytok a magvetők. A ti szátok által hirdetem Atyám igéit. A ti kezetek által segítek rászoruló testvéreiteken. A ti cselekedeteitek ily módon a végtelenbe nyúlnak, mert Én élek és működöm általatok. Ezért cselekedeteitek örök érvényűek, örökké tartó gyümölcsöket hoznak. A gyümölcsök a megtért lelkek százai, ezrei, sőt milliói, mert nagyon bőkezű vagyok mindazokhoz, akik közreműködnek Velem megváltásom szent és hatalmas művében. Majd csak országomban fogjátok megtudni, milyen bőkezű és irgalmas vagyok mindazokhoz, akik Engem szolgáltak a földön. Imádkozzatok a bűnösök megtéréséért, és tegyetek előttük tanúságot Rólam, hogy bűneikből megtérve ők is munkatársaim legyenek, és bő termést hozzanak. Megáldalak benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr236214996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása