HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenetei

2020.07.01. 08:23 :: lowoa

2013. július 1. Szentségimádáson Jézus…

 

Drága gyermekeim! Most hozzátok szólok, akik nyitott szívvel befogadjátok üzeneteimet. Azt mondom nektek: az idő közel. Éljetek szüntelen készenlétben! Éljetek az Evangélium tanítása szerint! Semmi újat nem mondok nektek, mivel már mindent elmondtam akkor, amikor a földön éltem. Mivel kevesen olvassák a Szentírást, ezért megismétlem nektek.
Gyermekeim! A Szentírás, az Evangélium a mérce. Ez a számból kijövő kétélű kard, amely által megítélem a nemzeteket. Mit jelent ez? Azt, hogy aki tettekre és életté váltja tanításomat, üdvözül. Aki nem, elkárhozik. Ezért olyan fontos, hogy megismerjétek, mert örök életetek múlik rajta. A próféciák, amelyeket mondok, benne vannak az Evangéliumban. Olvassátok el! Mindenre megtanít benneteket.
Gyermekeim! Az élet rövid, és utána a számadás következik. Mindenki a kapott talentumokról ad számot. Ha valakinek gazdagságot adtam, azt azért kapta, hogy segítse a rászorulókat. Ha nem teszi, számon kérem tőle. Ha valaki a tudást kapta Tőlem, azért kapta, hogy hirdesse tanításomat, és megtérítse Hozzám a lelkeket. Ha nem teszi, számon kérem tőle.
Gyermekeim! Ezt az életet arra kaptátok, hogy megismerjétek, szeressétek, és szolgáljátok az egyetlen Istent, Aki három Személy. Ezzel megszerezzétek magatoknak az üdvösséget, és másokat is Hozzám vezessetek, hogy ők is üdvözüljenek. Ha ezt teszitek, nyíl egyenesen jöttök fel Hozzám a mennybe. De ha engedetlenek vagytok, és hagyjátok, hogy a világ elcsábítson benneteket, kiszorítva Engem az életetekből, akkor ne csodálkozzatok, ha boldogtalanok vagytok, mert rossz helyen keresitek a boldogságot. Ezt egyedül Én tudom megadni nektek. Aki befogad Engem a szívébe, megkapja Tőlem a békét, amit a világ nem adhat. Az Én békém kiengesztelődés Istennel, megelégedés a sorsotokkal, és boldogság a lelketeknek. Az Én békém a mennyország előíze, amelynek teljességét a boldog örökkévalóságban fogjátok élvezni. Ezért drága kicsinyeim, keressétek a mennyek országát, és annak igazságát, a többi mind megadatik hozzá nektek! Azért, mert aki ezt teszi, annak minden kegyelmet megadok, hogy üdvözüljön.
Drága gyermekeim! A ti életetek olyan, mint a mező virága. Ma virít, de holnap elszárad. Még a nyomát sem lehet felismerni. Ezért azt mondom nektek: ne erre az életre készüljetek, hanem az örök életre! Ezzel azt akarom mondani, hogy hagyjatok magatoknak időt arra, hogy megismerjétek tanításomat, és azt tettekre váltsátok! Járuljatok gyakran a szentségekhez, és éljetek egymással szeretetben! Higgyétek el Nekem, hogy ez a legfontosabb! Sokkal fontosabb, mint a diplomák, mert mit ér az embernek, ha az egész világot megnyeri, de a lelke kárt szenved? Mit adhatnátok lelketek üdvösségéért? Lelketek örök élete az Én értetek kiontott drága Szent Vérem. Merítsetek erőt e drága Vérből! Az edény, amellyel meríthettek, a Belém vetett bizalom. Bízzatok Bennem! Hagyatkozzatok Rám teljesen! Adjátok át Nekem minden gondotokat! Én minden rosszból jót hozok ki. Aki Bennem bízik, meg nem szégyenül. Ha így éltek, gazdagon érkeztek meg Isten országába. Öleljétek át a keresztet, amellyel megajándékozlak benneteket! A kereszt türelmes hordozása megtanít benneteket az Én követésemre. A kereszt hoz titeket közel Hozzám. Én a földön mindvégig a kereszten vagyok. Csak itt tudtok egyesülni Velem, Megváltó Istenetekkel. Akiket kiválasztok Magamnak, azokkal megosztom keresztemet, hogy még szorosabban egyesüljenek Velem a szenvedésben, és majd a dicsőségben. A kereszt türelmes hordozása által nyeritek el az örök életet, és mások előtt is megnyitjátok országom kapuját, akik nélkületek soha sem jöhetnének be rajta. Az Én kínszenvedéseimmel egyesített keresztetek lelkek megszámlálhatatlan sokaságát mentheti meg az örök életre. Soha ne mondjátok: nekem már semmi hasznom, jobb lenne meghalni. Ajánljátok fel áldozataitokat és szenvedéseiteket a lelkekért! Ez a leginkább érdemszerző cselekedet. Én is kínszenvedéseimmel és kereszthalálommal váltottalak meg titeket. Ha Velem egyesítve ajánljátok fel szenvedéseiteket, akkor az Atyám előtt olyan, mintha Én Magam szenvednék általatok. Rengeteg lelket mentetek meg általa. Ezért soha ne zúgolódjatok, ha szenvedtek, hanem adjatok érte hálát! Szenvedéseitekre szent papokat adok, akik lelkek sokaságát vezetik Hozzám, és szentelik meg. Egy szent pap meg tud téríteni egy egész várost. Imádkozzatok szent papokért! Majd csak országomban fogjátok meglátni áldozataitok és szenvedéseitek gyümölcseit. Akkor a legnehezebb keresztnek fogtok örülni a legjobban, mert ezzel mentettétek meg a legtöbb lelket. Így lássátok a kereszteket, és minden nehézséget! Soha ne feledjétek: ha keresztet adok, megadom hozzá a kegyelmet, hogy türelemmel hordozzátok. Csak rajtatok múlik, hogy befogadjátok-e. Megáldalak benneteket megerősítő áldásommal az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr356214988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása