HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.07.21. 06:22 :: lowoa

2017. július 21. Itthon az Úr Jézus: „Drága gyermekeim! Nektek kell megmenteni Egyházamat imáitokkal, böjtjeitekkel és engesztelésetekkel. Tiértetek mondtam: a pokol kapui nem vesznek erőt rajta.

 

Drága kicsinyeim! Ez az állapot nem tart sokáig. Napjai meg vannak számlálva. Mindezt azért engedtem meg, hogy szétválasszam a búzát a pelyvától, az igazakat a képmutatóktól. Nemde ezt mondtam: aki mindvégig kitart, az üdvözül. Nektek is ezt az irányt kell követni.

 

Papjaimnak hamarosan színt kell vallani, hogy melyik oldalra állnak.

 

Az idő rövid. Hamarosan megújítom Egyházamat, amely most egy süllyedő hajóra hasonlít, de kimentem ebből az állapotból, lecsupaszítom mindenféle fölösleges sallangtól (itt a pompára, és a gazdagságra utal az Úr), és meghagyom benne az igazgyöngyöt: Magamat, a Legméltóságosabb Oltáriszentségben, és tanításomat, amely út az üdvösségre.

 

Kicsinyeim! Csak ezért imádkozzatok, hogy maradéktalanul teljesítsétek rátok vonatkozó örök, szent tervemet. Ez a világ elmúlik, és benne az életetek is, utána pedig mindnyájatoknak meg kell állni ítélőszékem előtt, hogy ki-ki megkapja az örökkévalóságban azt, amit földi cselekedeteivel kiérdemelt. Ezért újra csak azt mondom nektek: törekedjetek az életszentségre, mert ezt kértem tőletek: legyetek szentek, mert Én Szent vagyok. Szüntelen imádkozzatok, vagyis éljetek Jelenlétemben és folytassatok párbeszédet Velem! Fogadjátok el barátságomat, amelyet felkínálok nektek! Éljetek Velem szoros, személyes kapcsolatban, mint igaz baráttal és atyával! Adjátok át magatokat, egész életeteket Nekem teljesen! Engedjétek, hogy szenteket formáljak belőletek! Minden döntéshelyzetben cselekedjetek úgy, ahogy a ti helyetekben Én és Édesanyám tennénk. Éljétek meg a Tíz parancsot és annak csúcsát: a Főparancsot. Szeressetek Engem teljes szívetekből úgy, hogy ha kell, akár az életeteket is adjátok oda hitetekért! A felebarátot pedig úgy szeressétek, ahogy Én titeket, hogy a keresztfán meghaltam értetek. Ha Énértem elveszítitek életeteket, megtaláljátok azt. De ha ragaszkodtok hozzá, és evilági tobzódásban akarjátok megtartani, elveszítitek.

 

Drága gyermekeim! Már mindent megmondtam nektek. Készüljetek föl a nagy keresztényüldözésre, amely már nem várat sokat magára! Legfőképpen lélekben készüljetek! Gyakoroljátok be, hogy mindig igennel válaszoljatok törvényeimre, a szeretetre, legelső helyen az Isten-szeretetre, és indítsátok föl magatokban a lángoló szeretetet! Ismételgessétek gyakran Nekem fohászokban: „Jézusom, szeretlek! Úgy akarlak szeretni, ahogy te szerettél, amikor értem a keresztfára mentél!” Ha ezeket teljes szívetekből ki tudjátok mondani, mint óhajt, mint vágyat, megkapjátok Tőlem azt a kegyelmet, hogy mindhalálig kitartva, hűségesen, lángoló szeretettel lesztek Irántam. Én pedig halálotok pillanatában bevezetlek titeket Atyám dicsőséges Országába.

 

Drága Gyermekeim! Én beszélek hozzátok. Ellenfelem el akarja lopni ezt a páratlan, hatalmas kincset. Ne engedjétek! Féltve őrizzétek meg hiteteket, bizalmatokat és reményeteket, amelyeket Belém vessetek, egyedül Belém, a Mindenható Istenbe, Akinek hatalmam van mindenekfölött beteljesíteni az Általam megprófétált jövőt, és hatalmam van arra is, hogy kitoljam az időket. Azt tudjátok, hogy irgalmam végtelen. Azt is, hogy az Evangéliumban ezt mondtam: azt akarom, hogy minden ember üdvözüljön, életük legyen és bőségben legyen. Ezért jöttem erre a világra, ezért haltam kínhalált, és ezért maradtam köztetek a Legméltóságosabb Oltáriszentségben, az Igében és a szeretetben. Nálam az idő olyan, mint a gumi. Ha akarom, meghosszabbítom, ha akarom, rövidebbre veszem. Nekem egy nap annyi, mint ezer év, ezer év pedig annyi, mint egy nap. Az időpontokban ne higgyetek! És az időpontokhoz kötött események lefolyásában sem. Ha Én úgy látom jónak, akkor beteljesítem, de ha lelkeket tudok menteni azáltal, hogy kitolom az időpontot, akkor megteszem. Gondoljátok, hogy fontosabb Nekem az, hogy a prófécia beteljesüljön az időpontra vonatkozóan, mint hogy akárcsak egy lélek is elvesszen?! Mondom nektek: nem.

 

Drága gyermekeim! Biztosítalak benneteket, hogy mindaz, amit mondtam: beteljesül a maga idejében. Várjatok türelemmel, és ne engedjetek a kísértőnek! Higgyetek sziklaszilárdan Bennem és üzeneteimben, mert ezek módfelett nagy kincsek, amelyek az életszentségre visznek benneteket, megdicsőítve ez által az Én Nevemet, és halálotok pillanata égi születésnapotok kezdete lesz. Erre áldalak meg benneteket, drága gyermekeim, Szívem túláradó szeretetével, tisztánlátást megadó kegyelmével az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

Szentírási megerősítések: 1Kor 10, 8-10: „Ne is vétsünk… Ne kísértsük az Urat… Ne is zúgolódjatok.” 11: „akik a végső időkben élünk”. Mk 6, 50: „Ő (az Úr Jézus)… szólt hozzájuk” Mk 11, 17: „(Jézus) tanított és mondta nekik”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr8112794990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása