HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.07.21. 06:20 :: lowoa

2010. július 21. Szentségimádáson Jézus: “Édes kislányom! Az idő rövid. Hamar elszáll. Élj halálra készen, mert nem tudhatod sem a napot, sem az órát. Soha ne vétkezz! A gondolataidat tartsd patyolat tisztán! Ne engedj be oda semmi illetéktelen, tisztátalan dolgot! Vess keresztet a homlokodra, mihelyst közeledik kísértésével a sátán. Így kérj Engem: Jézusom, kérlek, őrizz meg engem minden hiábavaló és bűnös gondolattól! Gondolataid csak Rám irányuljanak! Elmélkedj kínszenvedéseimről! Gondolj arra, milyen nagy árat fizettem érted! Jobban őrködj lelked tisztasága fölött, mint szemed világa fölött! Ne foglalkozz a múlttal, mert soha többé nem tér vissza. Még bűneid súlya se nyomasszon! Ha megbántad és meggyóntad azokat, Én örökre elfelejtem. Ne foglalkozz a mával, mert hamar elmúlik, sem a jövővel, mert az az Én titkom. Te csak törődj mindig az Én dolgaimmal, a tieidre Én Magam viselek gondot. Én a rejtekben működöm, és mindent időzítek. Mindig időben eszedbe juttatom, hogy mit kell tenned. Csak rajtad múlik, hogy engedelmeskedsz-e Nekem. Ha igen, jól jársz, és üdvözülsz. Ha nem, akkor neked kell viselned a következményeket. Az idő rövid. Hamar elszáll. Elérkezel utad végére. Számot adsz Előttem egész életedről. Hogyan használtad fel az alkalmakat? Segítettél-e minden rászorulón, akiket eléd hoztam? Engem láttál-e mindegyikben, vagy elfordultál tőlük. Látom, bőkezű vagy. Ezért Én is bőkezű vagyok hozzád. Engem nem lehet felülmúlni semmiben. Ha ti egy cm-nyit adtok egymásnak, Én egy m-nyit adok viszonzásul. Ó, ha tudnák ezt a fösvények, hogy ez a legjobb befektetés! De csak akkor, ha a szeretet vezérel benneteket.
Az idő elmúlik, hamar véget ér. Használjátok ki az alkalmakat! Engem lássatok minden rászoruló szegényben! Segítsétek egymást, és Én örök jutalommal fizetek meg nektek. Nagyon szánalomra méltóak a fösvény gazdagok, mert ők elkárhoznak. Örökre elvesznek. Mivel senkivel sem gyakoroltak irgalmasságot, ezért Én sem leszek irgalmas hozzájuk az utolsó napon. Ezt fogják hallani akkor Tőlem: Távozzatok Színem elől az örök tűzre, amely a sátánnak és az őt követőknek készült. Nektek pedig, akik irgalmasságot gyakoroltatok, ezt mondom: Jöjjetek Atyám áldottai, vegyétek birtokba az országot, amelyet azoknak készített Atyám, akik Őt szeretik. Íme, milyen nagy különbség ember és ember között. Mindenki maga dönti el örök sorsát aszerint, hogy hogyan él a kegyelmek adta lehetőségekkel. Vigyázzatok! Legyetek éberek! Ti, akik ismeritek az evangéliumot, minden betűjéről számot fogtok adni. Jaj annak, aki ismeri Ura akaratát, és mégsem teszi! Módfelett sok verést kap. Ne legyetek személyválogatóak! Tegyetek jót mindazokkal, akiket elétek hozok! Még ellenségeitekkel is. Erről kérlek számon benneteket. Az irgalom, a szeretet és a jóság töltse be szíveteket mindenki iránt! Erre áldalak meg benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr656214919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása