HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.09.09. 08:56 :: lowoa

2014. szeptember 9. itthon az Úr Jézus…

 „Drága gyermekeim! Az idő rövid. Készüljetek! Éljetek halálra készen, mert hamarosan megélitek mindazt, amit az Evangéliumban mondtam nektek. „Halálra adja majd a testvér a testvért, az apa a gyermekét, a gyermekek meg szüleik ellen támadnak, és vesztüket okozzák. Mindenki szemében gyűlöletesek lesztek nevemért. Aki azonban mindvégig kitart, az üdvözül.” (Máté 10, 21-22.) „Azokat, akik megvallanak Engem az emberek előtt, Én is megvallom majd mennyei Atyám előtt. De aki megtagad az emberek előtt, azt Én is megtagadom mennyei Atyám előtt.” (Máté 10, 32-33.) 

Gyermekeim, imádkozzatok, mert most jön el a nagy megmérettetés ideje. Imádkozzatok Belém vetett hitetek megerősödéséért, és a hűség kegyelméért, hogy mindhalálig kitartsatok Mellettem, ha kell, még véretek kiontása árán is. A tét hatalmas: örök élet, vagy örök halál. „Ne féljetek azoktól, akik a testet megölik, a lelket azonban nem tudják megölni! Inkább attól féljetek, aki a kárhozatba vetve a testet is, a lelket is el tudja pusztítani!” (Máté 10, 28.) Ez a bűn, és a sátán. Aki odaadja életét Értem, megmenti azt. Az életetek a földön rövid, hamar véget ér. Csak egy számít: az, amit a főparancsba adtam. Szeresd Uradat, Istenedet teljes szívedből, teljes lelkedből, teljes elmédből, minden erődből, és csak Neki szolgálj! Úgy szeressétek egymást, ahogy Én szerettelek benneteket, hogy az életemet adtam oda értetek! Ha így éltek, nincs mitől félnetek, mert semmi sem választhat el az Én szeretetemtől. „Ki szakíthat el bennünket Krisztus szeretetétől? Nyomor vagy szükség? Üldöztetés vagy éhínség, ruhátlanság, életveszély vagy kard? Amint meg van írva: Minket minden időben Teérted irtanak, s vágójuhok módjára tartanak. De mindezeken diadalmaskodunk Őáltala, Aki szeret minket.” (Róma 8, 35-37.) 

Már mindent tudtul adtam nektek. Most csak emlékeztetlek benneteket, hogy éljetek szüntelen készenlétben, mert ez a legfontosabb. Megáldalak titeket megerősítő áldásommal az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.” 

Szentírási megerősítés: „Máté 4, 17. „Jézus elkezdett tanítani. Tartsatok bűnbánatot…!”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr476710733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása