HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.09.11. 09:01 :: lowoa

2016. szeptember 11. kegy. ó. itthon az Úr Jézus: „Drága gyermekeim! Adjatok hálát azért, hogy katolikusok vagytok, az Általam alapított Egyház tagjai. Köszönjétek meg hálás szívvel, hogy itt maradtam köztetek a Legméltóságosabb Oltáriszentségben, hogy táplálom lelketeket ebben a siralomvölgyben, ebben a kietlen sivatagban, ahol éhen és szomjan halnátok a lelki táplálék nélkül.

Drága gyermekeim, Szívemnek kicsi választottai! Szívem repes a boldogságtól, amikor rátok nézek, mert látom szívetek lángoló szeretetét Irántam és nagyon jól érzem bennetek Magamat, mint élő tabernákulumaimban. Ti vagytok az Én földi Mennyországom. Tudjátok meg, kicsinyeim, hogy ti és a hozzátok hasonló kisded lelkek tartják fönn még mindig ezt a világot. Ha ti nem lennétek, és nem engesztelnétek és vigasztalnátok a földön burjánzó bűnök miatt szomorú Szívemet, már rég megsemmisítettem volna az egész emberiséget. De most nem a bűnnel akarok foglalkozni, hanem az engesztelő lelkek nagyságával, akik úgy isszátok be lelketekbe kegyelmeimet, mint a szivacs a vizet, mint a kiszikkadt föld a ráhulló harmatot.

Kicsinyeim, Szívemnek szeretett gyermekei! Maradjatok meg szeretetemben és bízzatok Bennem lángoló szívvel! Nagyon kérlek titeket, ne botránkozzatok meg azon, aminek be kell következni, mert a bűn úgy vonzza le magára a büntetést, mint a mágnes a vasport, mert minden rossz a bűnök következménye. Ne féljetek azoktól, akik a testet megölik, de semmi egyebet nem tudnak nektek ártani. Örüljetek és ujjongjatok kitörő örömmel azon a napon, amikor mindez bekövetkezik, mert nevetek föl van írva az Élet Könyvében, és abban az órában, amikor az életeteket kioltják Értem, lelketek kiszabadul porsátor testetekből és soha nem látott fenségben, méltóságban, távlatokban fog szárnyalni az örök hazában, ahol helyet készítettem nektek. Egy örökkévalóság boldogsága nem lesz elég rá, hogy teljesen betöltekezzetek Velem, Szent Színem látásával, amely oly gyönyörű és csodálatos, amelyhez foghatót az egész világ nem adhat. Jóllehet, az egész világ az Én teremtésem és a fűszáltól kezdve egy kismadárig, a hatalmas hegyekig, az emberig, az állatvilág, a növényvilág, a vizek, a tengerek, a felhők, a szivárvány, a Nap, mind-mind az Én csodálatos remekművem. Mindent az emberért teremtettem, azért, hogy bőségben éljen, hogy testvérekként szeressék egymást Énbennem és boldogságban, békességben ragyogjanak színem előtt. De ez csak úgy lehetséges, ha Belőlem töltekeztek, az Örök Fényből. Én kisugárzom belőletek a szeretetet és a békét. És mindez megvalósul a keresztény közösségekben, ahol Irántam való nagy szeretetből egymásnak igazi, szerető testvérei vagytok, és Én nagy megelégedéssel tekintek rátok. De a lelkem facsarodik, a Szívemet tőrök járják át, amikor azt látom, hogy az ember a sátán rabszolgája és nem tud szeretni és a gonoszság az egyetlen tápláléka. Az ilyenek miatt sírok vérkönnyeket, mert ők elutasítanak Engem és mivel tiszteletben tartom a szabad akaratot, amelyet kaptak, ezért megengedem nekik, hogy egy örökkévalóságon át Nélkülem éljenek, de ez már nem élet, hanem az örök halál birodalma, ahol a démonok kínozzák őket folyton-folyvást, pontosan úgy, ahogyan ők kínozták embertársaikat, mert mindenki ugyanazt kapja vissza, amit a másiknak adott.

Kicsinyeim, újra mondom: ne álljatok szóba a sátánnal, mert minden bűn ítéletet von magára és Én megfizetek mindenkinek tettei szerint. A ti mindennapi kenyeretek az Én tanításom legyen, hogy amit rátok bíztam, a szeretetet, adjátok tovább és a szolgálatot, amit Tőlem kaptatok, végezzétek lelkiismeretesen! Ha így éltek, nagy lesz jutalmatok a Mennyben. Megáldalak téged Szívem túlcsorduló szeretetével az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

Szentírási megerősítés: Mk 14, 72: „Jézus szavai”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr2911740843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása