HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.09.20. 10:26 :: lowoa

2013. szeptember 20. Szentségimádáson Jézus…

Drága gyermekeim! Ütött az óra. Vigyázzatok! Legyetek éberek! Már mindent elmondtam nektek. Az idő lejár. Készüljetek fel mindazokra az eseményekre, amelyeket előre tudattam veletek, mert beteljesülnek hozzátok intézett szavaim. Az ég és a föld elmúlnak, de az Én Igéim soha el nem múlnak. Éljetek szüntelen készenlétben, és járuljatok a szentségekhez! Ezt tanítottam nektek az Evangéliumban. Nemsokára olyan eseményeknek lesztek tanúi, amilyenek még nem voltak, amióta ember él a földön.

Drága gyermekeim! Az az Én akaratom, hogy szentek legyetek mindnyájan, hogy úgy éljetek, hogy halálotok pillanata égi születésnapotok legyen. Legyetek éberek! Ne álljatok szóba a gonosszal! Mindig csak Engem lássatok, hogy mekkora árat fizettem értetek a keresztfán. Nem vagytok a magatokéi. Az Enyémek vagytok mindnyájan, mert Én váltottalak meg benneteket drága Szent Vérem kiontásával és kínhalálommal. Éljetek úgy életetek minden pillanatában, ahogyan halálotok pillanatában szeretnétek, hogy éltetek volna. Akkor nem lesz számotokra halál. Csupán átmentek az örök életbe, ahol vég nélkül boldogok lesztek. Ez a világ elmúlik, a testetek is elporlad. Gyönyörű új feltámadott testet fogtok kapni az utolsó napon. Az utolsó nap a halálotok napja. Akkor jöttök ki romlandó porsátor testetekből, és akkor kapjátok meg feltámadott testeteket, és ezzel a testtel léptek be a mennybe, ahol mindenki fiatal örökké. Az utolsó nap az egyén halála napja. Ez a számadás, az egyéni ítélet órája. Itt dől el örök sorsotok. Higgyetek szavaimnak, amely lélek és élet. Tanításom által éltek, ha tettekre váltjátok. Az Én Igém éltet, mert az éltető Szentlélek jár át általa benneteket. Szentlelkem ereje formál, tesz bölccsé, megerősít és megadja a tisztán látást, hogy meg tudjátok különböztetni a jót a rossztól. Ő tesz erőssé a sátánnal szemben, Ő küzd értetek, ha kéritek. Így hívjátok: Szentlélek Isten szállj le ránk! Világosítsd meg elménket, hogy meg tudjuk különböztetni a jót a rossztól! Erősíts meg bennünket, hogy állhatatosak maradjunk mindhalálig! Szentlélek vezess minket az örök életre! Sugalld nekünk Urunk akaratát, hogy minden élethelyzetben az Ő szándékát teljesítsük be! Szentlélek add meg nekünk a jó halál és a végső állhatatosság kegyelmét! Ámen.

Ha így imádkoztok, leszáll rátok a Szentlélek, megóv benneteket az elbukástól, a bűntől, ami a legnagyobb rossz. Kérjétek naponta a Szentlelket, és Ő betölti életeteket, megadja nektek a bölcsességet, és elvezet az örök életre.

Most írj megújult Egyházamról! Amikor leszáll a földre a mennyei Jeruzsálem, új ég és új föld lesznek. A régi elmúlik. Akkor a megdicsőült Egyház egyesülni fog a földivel. Egy szívvel, egy lélekkel fognak dicsőíteni Engem. Én leszek a központban, a legméltóságosabb Oltáriszentségben. Minden ember hinni fog valóságos jelenlétemben, az Eucharisztiában. A Szentmise valóságos jelenlétemben zajlik, és minden Szentmisén dicsőíteni fogják a Legszentebb Szentháromságot. Drága Szent Testem és Vérem állandóan ki lesz téve imádásra. Szüntelenül lesznek, akik imádni fognak Engem. Nem lesz többé más felekezet, csak egy. Úgy lesz, mint az első keresztények korában. Csak egy Egyház lesz, az, amelyet Én alapítottam. Ez az idő már nagyon közel van. Ez lesz az ezer éves béke korszaka. Akik ebben fognak élni, azok mindnyájan szentek lesznek. Egy szívvel fognak szeretni és imádni Engem a legméltóságosabb Oltáriszentségben, és Énbennem fogják szeretni egymást. Nem lesz köztük nélkülöző, mert javaikat megosztják egymás között.

Gyermekeim készüljetek! Hamar elmúlik ez a világ. Tűz fogja megemészteni. Egyik nagy természeti katasztrófa a másikat éri. Térjetek meg, mert sokaknak meg kell állni ítélőszékem előtt. Minden itt marad. De a cselekedeteiteket magatokkal hozzátok. Ezek szerint lesztek megítélve. Éljetek életszentségben! Akkor nincs mitől félnetek. Erre áldalak meg benneteket Szívem túlcsorduló szeretetével az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.

Ezt üzenem X-nek: Drága kislányom! Légy türelemmel! Amit kérsz, megadom neked. Hamarosan békében és szeretetben fogsz élni gyermekeiddel együtt. Megszabadítalak minden ellenségedtől. Ne félj! Én veled vagyok. Naponta a szívedbe térek. A legnagyobb Jót, saját Magamat adom neked. Én Mindenható vagyok. Mindazt megkapod Tőlem, ami az üdvösségetekre válik. Imáid jó illatú tömjénként szállnak fel Hozzám. Áldozataidra úgy nézek, mint aranybányára, melyekre lelkek ezreit adom. Csak a mennyben fogod meglátni, milyen gazdag vagy, mert rengeteg lelket fogsz hozni magaddal. Soha ne keseredj el! Velem egyesített szenvedéseid által mentem a lelkeket. Mindig veled vagyok, fogom a kezed. Vezetlek, óvlak, megvédelek a sátán minden cselvetésétől. A legnagyobb rossz a bűn. Csak a mennyben fogod meglátni, milyen gyönyörűséges, jóságos és irgalmas vagyok. Téged is részesíteni foglak dicsőségemben, abban a mértékben, amelyben te is részesültél szenvedéseimben és megaláztatásaimban, amikor a földön éltem. Ne fájjon neked az, ha nem értenek meg! Mindent mondj el Nekem! Én úgy szeretlek téged, amilyen vagy, és üdvözítelek téged házad egész népével együtt. Bízzál Bennem! Én mindig gondoskodom rólad. Aki Bennem bízik, meg nem szégyenül. Megáldalak téged, Szívem túlcsorduló szeretetével az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr86214716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása