HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus üzenetei Mária Magdolna által

2019.10.05. 03:58 :: lowoa

2010. október 5. Kedd
 
Újból kértem az Úr bocsánatát, és úgy éreztem, hogy nem érdemlem meg az Ő irgalmát. Jézus: Drága gyermekem! Én mindent megbocsátottam neked. Bízz az én irgalmamban és jóságomban! Valóban igaz, hogy senki sem érdemli meg irgalmamat és jóságomat. Gyermekem, irgalmam és jóságom abból ered, hogy végtelenül szeretlek benneteket! Én csakis a boldogságotokat akarom! Örüljetek és legyetek mindig hálások irántam irgalmamért!
 
Megkérdeztem Őt, hogy mivel sokat kell tanulnom, alig szólok hozzá és ezzel megbántom-e? Jézus: Drága gyermekem! Akkor bántanál meg engem igazán, ha napokig vagy hetekig egy szót se szólnál Hozzám.
 
Megkérdeztem őt, hogy miden segítséget Nekik köszönhetem-e? Jézus: Drága gyermekem! Igen. Én és Édesanyám mindenben segítünk neked az iskolában. De cserébe elvárjuk tőled, hogy jól tanuljál! Ez a te kötelességed.
 
Nagy örömmel vártam, hogy másnap elmenjünk Kadarkútra. Jézus: Drága gyermekem! Örömmel fogunk várni benneteket Kadarkútra a holnapi napon,  bár tudom, hogy minden pénzeteket erre az útra költitek. Én a pénz helyett sok kegyelmet ajándékozok nektek és mi, az egész Szentháromság megáldunk benneteket, hogy továbbra is hűséges gyermekeim maradjatok. Áldozatotokat és fáradságotokat mindig figyelembe veszem, és sosem felejtem el! Nagyon szeretlek benneteket gyermekeim! Mindig maradjatok hűségesek hozzám, és ha így cselekedtek, jutalmul az örök életet adom nektek ajándékba!
 
Megkérdeztem Jézust, hogy ott tudok-e beszélgetni X-el? Jézus: Drága gyermekem! Bár X-nek sok a feladata, és sok emberrel kell foglalkoznia, de én ennek ellenére lehetőséget adok számotokra, hogy egymással beszélgessetek! Én mindig ott vagyok köztetek, és nagy örömmel hallgatlak benneteket, ahogy lángolással rólam beszéltek!
 
Megkérdeztem Őt, hogy pl. miről beszélgethetek X-el? Jézus: Drága gyermekem! Kérj tőle tanácsokat velem és az életeddel kapcsolatban!
 
Megkérdeztem Jézust, hogy igaz-e, hogy II. János Pál pápa nem jutott be egyből a Mennyországba? Jézus: Drága gyermekem! Erre a kérdésekre nem válaszolok, mert ez felőled kíváncsiság!
 
Megkérdeztem Jézust, hogy igaz-e, hogy Teréz anyával is bensőleg beszélgetett? Jézus: Drága gyermekem! Igen. Igaz, hogy Teréz anyával is benső kapcsolatunk volt! Az én nagy kegyelmem és erőm nélkül nem tudta volna végre hajtani nagy terveimet és a rá bízott feladatokat.
 
Édesanyám megkérdezte tőlem, hogy segítsen-e a naplóírásban? Megkérdeztem erről a Szűzanya véleményét. Szűzanya: Drága gyermekem! Nekem az a véleményem, hogy neked kell egy kis segítség az íráshoz! De ezt te döntöd el, hogy kérsz-e segítséget vagy nem!
 
Bevittem az iskolába néhány kedvenc állatomat. Megkérdeztem erről az úr véleményét. Jézus: Drága gyermekem! Nekem az a véleményem, hogy az állataidat mindig tartsd otthon, mert ha elviszed az iskolába, azzal szeretnéd felhívni magadra a figyelmet és közben megfeledkezel arról, hogy számodra a figyelem középpontjában mindig nekem kell lennem és nem másnak! Figyelj oda erre a cselekedetre, hogy a végén nehogy megbánts engem!
 
Megkérdeztem az Úr véleményét a zenéről. Jézus: Drága gyermekem! Vannak olyan zenék, mint pl. opera, Mozart, Beethoven, melynek nagyon szép és hangzatos a dallama. Viszont a mai fiatalság rengeteg olyan dalt hallgat, melyben mindenféle rossz szó előfordul. Ezenkívül a bulizás, a felelőtlen szórakozás, a diszkó mind a gonosztól ered, és lelketek kárára válik, mert ez az út a kárhozatba visz benneteket. Gyermekem, számodra a mi benső beszélgetéseink zene a te lelki füleidnek! Törekedj arra gyermekem, hogy ne hallgass minden fajta zenét, mert ezek is a földi dolgok közé tartoznak és elvonják rólam a figyelmedet! Ne engedj utat ezáltal a gonosznak, hogy szívedbe férkőzzön!
 
Megkérdeztem Jézust, hogyan viselkedjek szentgyónás előtt! Jézus: Drága gyermekem! Amikor szentgyónásra vársz, mindig légy nagy megértéssel felebarátod iránt! És fontos a türelem gyakorlása! Tanulj türelmet gyermekem, mert én is türelmes vagyok hozzád!

http://engeszteles.bocsajozsef.hu/egi-kegyelmek-zapora/20101005

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr376214658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása