HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus üzenetei Mária Magdolna által

2019.10.14. 04:31 :: lowoa

2010. október 14. Csütörtök

 
Testvéremmel kapcsolatban édesanyám a Szűzanya véleményét kérte. Szűzanya: Drága gyermekem! Mondd meg fiadnak, hogy az első parancsolat arra kötelez, hogy istent elsőként és mindenekfölött szeresd és imádd. Csak utána jöhet a család szeretete! Gyermekem, tanulj az én példámból! Én Szentfiamban láttam az Istent, ezért is imádhattam Őt, de úgy is tekintettem rá, mint az én gyermekemre. Gyermekem, fájdalmaid, szenvedéseid minden pillanatában ott vagyok melletted. Jöjj, gyermekem, mert én tárt karokkal várlak téged, hogy megvigasztalhassalak! Én minden édesanyánál nagyobb fájdalmat éltem át Szentfiam kereszthalála és kínszenvedése miatt. Ezért mélyen együtt érzek veled gyermekem!
Engesztelésen Szűzanya: Drága gyermekeim! Imádkozzatok örömmel!
Amikor engeszteltünk, az Úrjézus szobor homlokán volt egy fény. Jézus: Drága gyermekeim! Ezzel azt mutattam felétek, hogy a Szent Szívembe, értelmembe és gondolataimba véstem a ti neveteket.

Sokáig engeszteltünk édesanyámmal. Jézus: Drága engesztelő gyermekeim! El sem tudjátok képzelni, mily nagy boldogságot nyújtottatok a Szentháromságnak és a Szűzanyának jelenlétetekkel a templomban és kitartó imáitokkal. Minden fáradtságotokért, áldozatotokért sok kegyelemben részesítelek benneteket az elkövetkezendő időszakban, hogy továbbra is szeretettel és kitartóan tudjatok imádkozni hozzánk, égiekhez. Nagyon szeretlek benneteket, gyermekeim. Megáldalak titeket a kitartás lelkületével az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében. Amen.

http://engeszteles.bocsajozsef.hu/egi-kegyelmek-zapora/20101014

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr866214623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása