HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.10.24. 05:34 :: lowoa

2010. október 24. Szentségimádáson Jézus: „Drága kislányom! Az idő eljött. Szent angyalaim már készen állnak, hogy megfújják a harsonát. A Föld a csapásokat nem kerülheti el. Némi enyhülést kaptok az engesztelő imákra, de kevés a megtérés, kevés az engesztelő ima, kevés az engesztelő imádkozó. A világ tobzódik, és sokan mennek a széles úton a kárhozat felé. Nagyon kevés az igazak száma, akik életszentségben élnek. Nem elég csak ajakkal imádkozni, és közben bűnben élni. Az ilyen imának nincs ereje. Az igazi ima ilyen: hittel teli, szívből jön, és tele van szeretettel Isten és a felebarát iránt. Az ilyen imának nem tudok ellenállni. Minden kegyelmet megadok rá. Életszentséget, üdvösséget, és minden körülményt, amely az igaz életre segít. De nagyon-nagyon kevés az ilyen buzgó imádkozó. Ezért kérem annyiszor, hogy térjetek meg, mert nagyon sok a képmutató ember. Ezek közönséges hazudozók, akik a hazugság atyját, a sátánt szolgálják. Ezek nem kapnak semmiféle kegyelmet, az imáiktól is undorodom. Magatokon kell kezdeni a megtérést. Az igazi életszentség ebben áll: szüntelen lelkiismeret vizsgálat. Állandó keresés: Mi az Isten akarata? Hogy viszonyulok Isten törvényeihez? Megteszem-e azokat? Mit vár tőlem Isten az adott helyzetben? Jézus és Mária hogyan cselekedtek, amikor a Földön éltek? Ha Ők lennének az én helyemben, mit tennének? A válasz ez: Mindig a szeretet és az irgalom uralkodjon a lelkemben. Szüntelenül gyakoroljam az önmegtagadást, és szeretettel öleljem át a keresztet, amivel az üdvösségem, vagy mások üdvössége szempontjából az Úr Jézus megajándékozott. Soha ne akarjak megszabadulni a kereszttől, hanem türelemmel hordozzam. A keresztre feszített Üdvözítő Isten-Emberből merítsek erőt, és Tőle kérjek megerősítést, hogy kitartsak mindhalálig. Az ilyen lélek tetszik Nekem. Az ilyen követ Engem hűségesen. Én sem lázadtam, amikor a ti üdvösségetekért ártatlanul szenvedtem. Nem harcoltam az igazamért, hanem szótlanul tűrtem az igazságtalanságokat. Nem zúgolódtam a kereszt ellen, hanem engedelmesen átkaroltam azt. Tudtam, hogy engedelmességem és áldozatom az egész világ üdvösségére válik. Mindazokat üdvözíti, akik együttműködnek kegyelmemmel. De mivel az ember teremtésekor értelmet és szabad akaratot kapott, neki kell dönteni Mellettem úgy, hogy teljesíti törvényeimet. Senkit sem üdvözíthetek, ha ő maga nem akarja. Az Én irgalmas szeretetem nem abban áll, ahogy sokan gondolják, hogy a bűnösök bemasíroznak a mennybe. Ha valaki életében többre tartotta a bűnt, mint Engem, akkor az nem is akar üdvözülni. Az Én szeretetem abban áll, hogy lehajolok a bűnöshöz, elhalmozom kegyelmekkel, és várom a válaszát. Ha megtér, akkor üdvözítem. Ha nem, akkor nem. Ilyen egyszerű. Papjaimnak többet kellene beszélni a pokolról és a kárhozatról. A széles útról, amelyen sokan mennek a kárhozatba. A keskeny útról, amely az üdvösségre visz. A megtérésre kellene buzdítani, hogy szakítsanak a bűnnel, azonnal. Még ma. Amíg a kegyelem ideje tart. Ezt különösen kellene hangsúlyozni. Az életszentség állandó harc a sátánnal és az ember saját bűnre hajló természetével. Csak ha teljes önmegtagadásban él valaki, akkor tud életszentségre jutni. Ezt kérem mindenkitől. De sokan nagyon-nagyon távol állnak ettől. Ezért lesz megtisztítva a világ, és benne az Egyház. Igyekezzetek bejutni a szűk kapun! Ez azt jelenti, hogy hagyjatok el mindent Értem, hogy elnyerjétek az örök életet. Az erőszakosoké az ország. Nem lehet lazsálni. Nap, mint nap fel kell venni a harcot a sátánnal, és az ember saját rosszra hajló természetével. Csak aki ilyen lelkülettel él, az nyeri el az országot. A mennyországért küzdeni kell. El kell érte viselni gúnyt, üldözést. Ne akarjatok mindenkinek megfelelni, csak egyedül Istennek! Aki így él, az már magában hordja az örök életet. Aki kétfelé sántikál, az képmutató. Ez pedig az örök kárhozat. Vigyázzatok, hogyan éltek! E szerint lesztek megítélve. Megáldalak benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.

 

Most a lelkek megmentéséről beszélek neked. A lélek az Isten sajátja. A teremtéskor az Isten lelket lehelt az emberbe, amitől az életre kelt. Ezért a lélek az, ami éltet, a test nem használ semmit. A testet arra kaptátok, hogy beilleszkedjetek az anyagi világba. A test a lélek szolgálatára van. A lélek a magasabb rendű, a test az alacsonyabb rendű. A lélek halhatatlan, a test a halál után feloszlik, megsemmisül. Porból lett és porrá lesz. Azt az időt nevezik a Földön életnek, amíg a lélek a testben időzik. Amikor a lélek kimegy a testből, akkor a test hal csak meg. A lélek átköltözik arra a helyre, amit cselekedetei szerint kiérdemelt. Három hely van. Mennyország, tisztítótűz és pokol. A lélek azonnal odamegy, mihelyst kijött a testből. A személy előtt lepereg egész élete, amiből ő már tudja, hogy hol a helye. Nagy kegyelem a lélek számára, hogy testben élhet. Elmagyarázom neked, hogy miért. Például egy ember elhatározza, hogy bűnt követ el. De valaki a rejtekben imádkozik érte. Én, Aki meghallgatom az imát, cselekszem. Erre az emberre betegséget adok. Lázas, tehetetlenül fekszik. Arra indítom a szomszédját, aki igaz hívő ember, hogy látogassa meg. Elmegy hozzá, beszélgetnek. A betegnek jól esik a látogatás. A beszélgetést Én irányítom. A szomszéd beszél a betegnek Rólam, hogy Én mennyit szenvedtem az ő lelkéért, hogy üdvözítsem. Azt akarom, hogy bűn nélkül éljen. A szomszéd előhúz a zsebéből egy Újszövetségi Szentírást, és felolvas a betegnek egy részt, a tékozló fiú történetét. Én közben kopogtatok a beteg szívének az ajtaján. Ő magába száll, és szívből megbánja szándékát, aminek az elkövetésében megakadályoztam. Többé már nem akar vétkezni. Jól esnek neki az evangélium szavai. Befogad Engem a szívébe, és imádkozik. Ez a megtérés. Gyermekeim! Ha tudnátok, hogy mekkora ereje és hatása van a szívből mondott imának, szüntelen imádkoznátok! Elég egyetlen fohász is, és megmenekül egy lélek. Amikor halljátok, hogy valaki káromkodik, mondjatok el érte egy fohászt! Pl. így: Jézusom, a Te érte kiontott drága Szent Véredre kérlek, ne hagyd elkárhozni ezt az embert! Ígérem nektek, hogy megmentem őt. Egyetlen fohászért, amit egy pillanat alatt mondtatok hittel és szívből. Könyörögve kérlek, mentsétek meg a lelkeket! Legyetek az Én eszközeim! Szent Véremre kérlek benneteket! Nem az számít, hogy milyen imát mondotok, és milyen szavakkal van megfogalmazva. A tartalom számít, a saját szavaitokkal, és legyen hittel teli, és jöjjön szívből. Aki Bennem bízik, az meg nem szégyenül. Én, a ti Megváltó Jézusotok mindig meghallgatom a lelkekért mondott imáitokat, és megmentem mindazokat, akikért imádkoztok. Éljetek ezzel a nagy lehetőséggel! Kérjetek sokat! Imádkozzatok a világ végezetéig élő összes lelkekért!”

 

2010. október 24. Szentségimádáson Jézus: „X-nek ezt üzenem: Drága kislányom! Nagyon szeretlek téged. Folytasd továbbra is szép tiszta életedet! Nagy örömöm telik benned. Majd csak a mennyben fogod meglátni szép tiszta igaz életed gyümölcseit. Rengeteg lelket mentek általad. Nem te élsz már, hanem Én élek általad, és ez az életszentség. Ez vigasztaljon, amikor nehézségek és kudarcok érnek. Minden mögött Én állok. Szükség van a szenvedésre, az áldozatra a lelkek megmentéséért. Nézd, Én mennyit szenvedtem! De országomban ezeknek fogsz a legjobban örülni, mert erre kapod a legtöbb lelket. Imáidra is sok-sok lélek kapja meg az üdvösségre vezető kegyelmet. Hamarosan megállsz Színem előtt, és átveszed örök jutalmamat. Nagyon fogsz csodálkozni bőkezűségemen, túlcsorduló jóságomon. De Én túlcsorduló bőséggel jutalmazom meg mindazokat, akik irgalmasságot gyakorolnak. Odaát nagy gazdagság és pompa vár rád. De lelked fénye, öröme Én leszek. Én, és Bennem a Szentháromság. Kimondhatatlanul boldog leszel. Készülj erre a napra! Imádkozd el minden nap a Te Deumot! Már nagyon közel van. Mondd Nekem gyakran: Szeretlek, Jézusom! Már nagyon vágyom Hozzád! És Én beteljesítem vágyadat.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr166214583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása