HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

AZ ÚR JÉZUS KRISZTUSNAK Mária Julianna által adott üzenete

2019.12.02. 06:17 :: lowoa

2008. december 2.
Szentségimádáson Jézus: „Nagyon szeretlek. Ne félj semmitől! Én mindig veled vagyok, és mindazokkal, akik hisznek Bennem, és átadták az életüket Nekem. Az ilyen lelkekről Én magam gondoskodom. Nem látnak hiányt semmiben. Életük minden pillanatában élvezik azt a biztonságot, amit az Én állandó jelenlétem nyújt számukra. Tartsatok ki mindhalálig, mert csak a hűségesek nyerik el az örök élet koronáját. Mindig csak Engem lássatok a keresztfán! Engedelmes és hűséges voltam mindhalálig, mégpedig a kereszthalálig. Soha nem a magam akaratát tettem, hanem Atyámét. Ti is tegyetek így! Tagadjátok meg magatokat, legyetek engedelmesek és hűségesek mindhalálig! Ezt kérem minden kereszténytől, akik a nevemet viselik, mert a keresztény szó jelentése: Krisztusi lelkületű. Éljetek méltóan ehhez a névhez, hogy meg tudjalak vallani titeket Atyám előtt és az Ő szent angyalai előtt. Komor idők következnek, de ti annál jobban bízzatok Bennem, Aki Mindenható vagyok, és szeretlek titeket. Úgy szerettelek, hogy az életemet is odaadtam értetek. A derűt és a reményt soha ne engedjétek ki a szívetekből! Aki Bennem bízik, nem csalódik, mert Én hűséges, szerető, gondviselő, megváltó Istenetek vagyok, és az is maradok mindörökké. Aki a sírókat megvigasztalja, a szomorkodóknak enyhülést ad, a szenvedőknek erőt a kitartáshoz, a hűségeseknek pedig örök üdvösséget. Én legyek a ti reményetek, örök boldogságotok. Ami a világban van, azt mindet itt kell hagyni, de Én mindörökre a tiétek vagyok. Én vagyok az igazgyöngy, Akiért érdemes mindent eladni. Tanításom örök élet mindazoknak, akik tettekre váltják. Jöjjetek Hozzám! Én mindenkit Magamhoz vonzok. Boruljatok le keresztem előtt, mert a kereszt a ti üdvösségetek. Soha ne lázadjatok, he kereszteket kaptok. Senkinek sem adok nagyobbat, mint amekkora szükséges ahhoz, hogy örök életre vezessem általa. Az igaz, tiszta szeretetet kérem tőletek Irántam, és embertestvéreitek iránt. Ez a főparancs, és az örök élet.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr486214452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása