HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Urunk Jézus Krisztus üzenete Mária Magdolna által

2020.01.09. 00:45 :: lowoa

Leborulva imádjátok őt!

2015. 01. 09, Szombat

Irgalmasság órája

Jézus: „Drága gyermekeim, itt vagyok köztetek valóságosan az Eucharisztiában. Nézzetek körül lelki szemeitekkel, mert körülöttem vannak az angyalok és szentek, akik arcra borulva imádnak Engem. Egy kérésem van felétek. Ha igazán szerettek Engem, és azt akarjátok, hogy Én tetszésemet leljem bennetek, akkor jöjjetek Elém és boruljatok le előttem! Ne zavarjon titeket, ha a szőnyeg egy kicsit poros! Emlékezzetek arra, hogy porból lettetek és porrá lesztek. Ugye tudjátok, hogy a Mennyben is így fogjátok imádni a Szentháromság egy Istent? Gyakoroljátok már itt a Földön ezt a teljes imádatot, mert lelketek javára válik és általa nagyobb léptekkel haladhattok az életszentségben. Az imádat a legmagasabb fokozata az imádságnak.” Az Úr kérésére mindannyian leborultunk az imádásra kitett Oltáriszentség előtt, hogy teljes lényünkkel hódoljunk a mi Urunknak, Királyunknak.

Egy kis idő után Jézus így folytatta: „Gyermekeim, nagy kegyelmet készítettem nektek. De mielőtt átadom ajándékomat, elmondom, hogy mélyen megrendültem, és szemeimből könnyek csordultak ki az örömtől. Most irgalmasság órájában kiemelem isteni irgalmas szívemet és elhaladok köztetek, hogy megöntözzelek mindnyájatokat a belőle kifolyó Szentséges Vérrel és Vízzel.”

Ezután az Úr elment a Mennyei Atyához, és kezében tartotta országunkat, mint egy élő és dobogó szívet. Ez a szív több helyen sebzett volt, de látszott az is, hogy imádásunk hatására a sebek gyógyulni kezdtek. Jézus így szólt az Atyához: „Atyám, tekints erre a néhány lélekre, akik földre borultak Előttem.” Erre a Mennyei Atya azt felelte: „Fiam, kedvesek előttem ezek a lelkek. Helyezd Atyai szívembe a kezedben lévő szívet, amely Magyarországot jelképezi. Szeretetemmel megtisztítom és átformálom tetszésem szerint.” Miután ez megtörtént a Mennyei Atya elénk jött, és azt mondta: „Mivel teljesítettétek Fiam kérését, egy nagy ajándékot adok nektek. Ha naponta egy kis időt szántok arra, hogy házi oltárotok előtt otthonaitokban vagy közösségeitekben leborulva imádkoztok, úgy, ahogyan most tettétek, különösen az irgalmasság órájában, ami a kegyelem órája, akkor megadom a kegyelmet, hogy nagyobb változások lesznek országotokban, a büntetések enyhülni fognak, mert csillapítjátok ezáltal Szent Haragomat. El sem tudjátok képzelni, hogy az imádattal, a leborulással milyen nagy kegyelmet esdhettek ki Tőlem. Ha a világban legalább 10 városban találnék 10 igaz lelket, akik teljes szívükkel, lelkükkel és minden erejükkel leborulnak Előttem, és így imádkoznak, akkor bizony mondom nektek, hogy az emberiség élete a jó irányába változna. A mai naptól kezdve ti is gyakoroljátok az imádás legmagasabb fokozatát, hiszen ti magatok is rászorultok irgalmamra és kegyelmemre. Ezen felül pedig le kell győznötök önmagatokban a gőgötöket, büszkeségeteket azért, hogy alázatban legyetek, és megtanuljatok mindenben rám hagyatkozni, vagyis igent mondani az Én akaratomra.”

Láttam a Szűzanyát, mint a Világ Győzelmes Királynőjét, aki példát mutatva nekünk maga is leborult a Szentháromság előtt, majd így szólt: „Gyermekeim, legyetek hálásak a Szentháromságnak, hiszen mindent a három isteni személynek köszönhettek. Bár én az ég és a föld királynője vagyok, mégis leborulok Isten előtt, mert Ő a teremtés és a történelem Ura. A hatalmasokat lesöpri trónjukról, mert képtelenek elszakadni a világ múlandó csábításától és elismerni az egyetlen, mindenható Isten örökkévaló királyságát, amit senki és semmi nem tud megtörni. A királyi hatalom a földön csak akkor lehet gyümölcsöző, ha az együttműködik Istennel, tehát a kereszténységen keresztül. Nem véletlen, hogy országotok felajánlását elfogadtam Szent István királyotok által, mert a történelemben egyedülálló volt ez a felajánlás. Magyarországnak páratlan dicsőségben lesz része. Hazátok az Én Szeplőtelen Szívem menedéke a Földön a Mennyország után. Egyre több pap és hívő, karizmatikus személy fog ellátogatni országotokba azért, hogy veletek egységben engesztelhessen. Igen, így lesz, mert országotok fölött egy különleges pecsét van, amely az Istennel való szövetségkötést jelképezi.”

A Mennyei Atya elment a magyar papokhoz, hogy kegyelmét kiárassza reájuk, és közben azt mondta: „Magyar egyházatokat megtisztítom, és fölemelem Atyai szívemhez, amennyiben teljesítitek feltételeimet és hűek maradtok küldetésetekhez. Kérésemet, hogy Istent leborulva imádják, terjesszétek mindenhol az országban, hogy a magyar nép élete mielőbb felvirágozhasson még a büntetés előtt.” Amikor leborulva imádkoztunk láttam, hogy eddigi szövetségkötéseink az angyalokkal és szentekkel megelevenedtek a Mennyei Atya előtt, akit imádatunkkal kiengeszteltünk Krisztus kegyelme által. Egy érdekes szimbolikus cselekedetet láttam: előttünk álltak a magyar állam és a Katolikus egyház vezetője, akiknek kezét Isten stólával összekötötte, majd a Szentlélek két karját fölemelte fölöttük és kezeivel egy háromszög alakú tetőt képezett felettük. A Szentlélek megmagyarázta: „Amikor az állam és az egyház egységben lesz, és az engesztelő kápolna megépül, országotokat felemeli és megoltalmazza a Szentháromság, hogy a világ számára példát nyújtsatok.”

Isten azt is kérte tőlünk, hogy életünkben mindenekfelett álljon az első parancsolat és engeszteljünk, mert országunkban nagy a bálványimádás, amit én aranyborjúként láttam, és ez Isten haragját vonja a magyar népre.

A leborulva végzett szentségimádásunk után azt láttam, hogy Isten elkezdte kiárasztani hazánkra a kegyelmét. Néhány angyalt leküldött a parlamentbe, hogy a gonosz angyalokat megkötözzék, hogy ne tudjanak ártani hazánk egységének. A sátán ordított, és dühöngött, mert tervei kezdenek összedőlni.

Mária Magdolna




http://engesztelok.hu/egi-kegyelmek-zapora/1028-leborulva-imadjatok-ot

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr788267538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása