HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

AZ ÚR JÉZUS KRISZTUSNAK Mária Julianna által adott üzenete

2020.01.13. 01:08 :: lowoa

2012. január 13. Szentségimádáson Jézus: “Drága gyermekeim! Az idő rövid. Beteljesülnek a próféciák. Minden nagyon hirtelen jön. Éljetek életszentségben! Kérjétek meg a Szentlelket, hogy világosítson meg, hogy felismerjétek minden tökéletlenségeteket, és gyónjátok meg! Különösen a szeretet elleni bűnöket és a megszólást. Legyetek mindenkihez kedvesek és szeretetteljesek! Amikor majd megláttok Engem színről színre, örömötöknek soha nem lesz vége. Olyan gyönyörű vagyok, hogy azt a legmerészebb álmaitokban sem tudnátok elképzelni. Nem fogtok tudni betelni Velem az egész örökkévalóságon át. Örökké a teljes Szentháromságot fogjátok csodálni és imádni. Maradjatok hűek mindhalálig, hogy elnyerjétek jutalmamat, amelyet nektek tartogatok! A legnagyobb jutalom minden üdvözült lélek számára Szent Színem látása, és a Velem való lelki egyesülés, és az Istennel való közösség. Igyekezzetek elnyerni az örök üdvösséget, mert ez olyan hatalmas nagy kegyelem, amihez semmi nem ér fel. Ez a végtelenül szerető Isten ajándéka mindazon lelkek számára, akik Őt szeretik. Ezért mondtam: keressétek a mennyek országát, és annak igazságát, a többi mind megadatik nektek. Erre áldalak meg benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”
2012. január 13. Szentségimádáson a Szentlélek így imádkozott bennem: “Hőn imádott Isteni Mesterem! Magasztalom és áldom Szent Nevedet most és az egész örökkévalóságon át. Dicsőítelek és imádlak Téged, Aki a mennyben trónolsz az Atya jobbján, de velünk maradtál minden nap a világ végezetéig. Csodálom mindenhatóságodat és találékonyságodat, hogy elrejtőztél egy falat kenyérben és egy csepp borban, hogy Magadat add nekünk lelkünk megerősítésére és táplálására. Ilyenkor Téged, a feltámadott Isten- Embert fogadunk a szívünkbe. Kérlek, add nekünk mindig ezt a kenyeret és bort, a Te drága Szent Testedet és Véredet! Én, akit meghívtál: “Áldozz meg!” majd: “Térjél be közéjük!” nem akarok, és nem tudok már Nélküled élni. Kérve kérlek, add meg nekem, méltatlan gyermekednek ezt a nagy kegyelmet, hogy ezután is életem minden napján a szívembe fogadjalak Téged, Akit teljes szívemből imádok. Számomra az élet Te vagy, és nem akarok nélküled élni, csak addig, amíg minden nap a szívembe fogadhatlak Téged, én Uram, én Istenem és Mindenem. Te vagy az én erőm, orvosságom, boldogságom, vigaszom és örömöm. Nélküled puszta, sivár, értelmetlen lenne az életem. Ó, hogy is tudtam élni azelőtt Nélküled, az Oltáriszentség nélkül! Az egész örökkévalóság kevés lesz rá, hogy hálát adjak Neked, amiért meghívtál: “Áldozz meg! Térjél be közéjük!” Azóta csupa öröm az életem. A lelkem fényárban úszik, mert Te a nap beragyogod minden Szentáldozásban. Ha támad a sátán, és elcsüggedek, Te betérsz a lelkembe, és erőt adsz, felüdítesz. Eltaposod a sátánt, és én önfeledt boldogságban imádlak Téged, Aki leszállsz az oltárra minden Szentmisében, hogy a szívembe térj. Ó felfoghatatlan kegyelem minden Szentáldozás! Maga az Isten száll le a tiszta lelkekbe, hogy az embert bevonja az Isteni titkokba. Mily nagy kegyelem a hitünkkel szemlélni az Isteni titkokat: “Aki eszi az Én Testemet, és issza az Én Véremet, az Bennem van, és Én őbenne. Annak örök élete van.” Már itt a földön, mert itt kezdődik el örök életünk. Odaát a mennyben csak beteljesedik és folytatódik örökkön örökké. Mily nagy kegyelem! Uram, köszönöm, hogy lehajoltál hozzám, porszemhez, semmihez, és megadtad nekem azt a kitüntetést, hogy hordozhatlak Téged. Én, a por, a semmi, Téged, a halhatatlan, mindenható, örök Istent. Az ember a legmerészebb álmában sem képes elképzelni ekkora csodát. Erre csak Isten végtelen szeretete képes. Adjunk hálát ezért a mi Urunknak, Jézus Krisztusnak, és mindig csak tiszta lélekkel járuljunk a Szentáldozáshoz! Imádkozzunk az Egyház egységéért, hogy elszakadt testvéreink is visszatérjenek a Krisztus által alapított egyetemes=katolikus Egyházba, és ők is járuljanak a szentségekhez, a szentgyónáshoz és a Szentáldozáshoz. Nincs ennél nagyobb orvosság és kincs, amely az örök életre visz. Legyen hála és dicsőség ezért a mi Urunknak, Jézus Krisztusnak, Aki Szent Testét és Vérét nekünk adva megalapította az Egyházat, majd a keresztfán meghalt a mi bűneinkért, hogy Vele együtt mi is meghaljunk a bűnnek, és elnyerjük az örök életet. Hála és dicsőség és Te Deum örökké az Atyának, a Fiúnak és a Szentléleknek. Ámen.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr876214323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása