HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna általi üzenete

2020.01.17. 01:16 :: lowoa

2017. január 17. Itthon a kegyelem órájában az Úr Jézus: „Drága gyermekeim, Szívemnek kedves választottai! Elérkezett az óra, s már itt is van, amikor meg kell vallanotok Engem ez előtt a bűnös, képmutató nemzedék előtt. Már itt az óra, amikor véretek kiontásával tesztek tanúságot Irántam való szeretetetekről és hűségetekről. Ne féljetek a haláltól, mert amikor lelketek kiröppen testetekből, akkor egy soha nem látott, örökkévaló, csodálatos Országba vezetlek át benneteket. Örökké Velem lesztek és látni fogtok Engem dicsőségemben úgy, amint vagyok. Dicsőségemet úgy hullatom vissza rátok, mint a nyári záport. Szívem szeretetének örök fényében fogtok tündökölni, mint a Nap. Én leszek számotokra minden öröm forrása. Az egész örökkévalóság kevés lesz rá, hogy magasztaljátok végtelen irgalmamat és szeretetemet, mellyel a Golgotán, a keresztfán, rettenetes kínszenvedésem és kínhalálom árán megnyitottam számotokra az örök élet kapuját. Akkor megmutatom nektek, mily sokba került a lelketek, mily nagy árat fizettem az üdvösségetekért. Ha most mindezt látnátok, belehalnátok a fájdalomba, ti, akik igazán szerettek Engem. Vigyázzatok lelketek tisztaságára! Úgy őrködjetek felette, mint szemetek világa fölött, mert hatalmas váltságdíjat fizettem érte! Ne szomorítsatok meg Engem, hogy semmibe vennétek kínszenvedésemet és kereszthalálomat, mellyel irántatok való örök szeretetemet bizonyítottam! Ne tegyétek magatokban hiábavalóvá kegyelmeimet! Bízzatok Bennem! Nálam jobban senki nem szerethet. Ne álljatok szóba a sátánnal! Ezt csak úgy tudjátok megtenni, ha szüntelenül tudatában vagytok annak, hogy állandó Jelenlétemben éltek. Ha szüntelenül imádkoztok, ami ennek a tudatnak az elmélyítése és állandó párbeszéd Velem. Hívjatok meg a munkátokba, az elmélkedésetekbe, még a szórakozásotokba is! Irántatok való végtelen szeretetem arra vágyik, hogy mindig veletek legyek, hogy szüntelenül segítségetekre legyek. Szent őrangyalokat rendeltem mellétek, hogy elhárítsák utatokból ellenfelem csapdáit, hogy elzárják szemetek elől a bűnös utakat és megnyissák lelketek ajtaját, hogy beengedjétek a fényt, a kegyelmet és meglássátok az örök életre vivő szűk ösvényt, amelyen végig kell mennetek, hogy elnyerjétek az örök boldogságot. Minderre hatalmas vágyat és késztetést adok és undort a lelketekbe minden bűn és minden rossz iránt.

Drága gyermekeim! Ne foglalkozzatok a világgal! Igyekezzetek elhatárolódni a világ zajától és attól a sok rossztól, ami abban zajlik. Mindezt ellenfelem tárja elétek, hogy elveszítsétek a derűt és kilátástalannak lássátok a jövőt. A félelmet is ő ülteti az emberszívekbe, hogy rettegjenek a jövőtől és inkább akarjanak meghalni, mint élni. Ezzel szemben Én azt mondtam, amikor a Földön éltem: azt akarom, hogy életetek legyen és bőségben legyen.

Gyermekeim! Én vagyok az örök élet forrása. Aki Belőlem iszik, örök életre szóló vízforrás fakad a lelkében. Kövessetek Engem, tartsátok meg tanításomat! Ha Belém helyezitek minden bizalmatokat és Rám hagyatkoztok, megtöltöm a szíveteket békével, örömmel, derűvel. Nem fogtok félni a jövőtől, mert Én, a Jó Pásztor, kies legelőkre vezetem nyájamat. Szent Testemmel és Véremmel táplállak benneteket és mindazt megadom, amire lelketeknek és testeteknek szüksége van. Ezen felül már az örök élet csíráját hordozzátok magatokban, amely mindeneket felülmúló reménnyel tölti el szíveteket. Az égiekre irányítsátok figyelmeteket, ne a földiekre! Szüntelenül töltekezzetek Belőlem! Ha szenvedtek, nézzetek keresztemre: ott függök rajta vértől ázottan, sebekkel borítva. Belőlem merítsetek erőt! Ne akarjatok megfutamodni kereszteteket elől! Inkább öleljétek át, Engem lássatok rajta, és Én megédesítem, megkönnyítem szenvedéseteket. Erőt adok hozzá, hogy szeretettel és türelemmel hordozzátok mindennapjaitok kis keresztjeit. Akinek pedig nagyobb szálkát adok keresztemből, az tudja meg, hogy Én magam egyesülök azzal a lélekkel és Én mentem általa a lelkeket, akiknek nagyon-nagy szükségük van Velem egyesített, kiválasztott gyermekeimre, mert a Megváltást a világ végezetéig ezekben a Nekem átadott, áldott lelkekben folytatom. Így tekintsetek betegségeitekre, lelki-testi szenvedéseitekre, amelyeknek örök értékük van Előttem, és ha Velem egyesítitek, szenvedéseitek érdeme a világ végezetéig élő összes lélekre kihathat és rengeteg megmentett léleknek lesztek a Mennyben boldog szülői.

Amikor a Földön éltem, végigszenvedtem földi életemet. Szenvedés volt az osztályrészem már az anyaméhben, a nélkülözések közepette töltött gyermekkoromban, a kemény munkában, amit nevelőatyám mellett végeztem, a rengeteg önmegtagadásban és böjtben, amit a szülői házban, szüleimmel együtt gyakoroltam. Naponta hétszer borultunk le imádni Atyámat, hálát adni Neki mindenért azok helyett is, akik ezt nem tették és imádkozni a bűnösök megmentéséért. Majd amikor el kellett hagynom hőn szeretett Anyámat, úgy éreztük, mindkettőnk Szíve megszakad, de Nekem Atyám akaratát kellett teljesíteni, hogy hirdessem az Igét, amiért megtestesültem. Majd amikor elkövetkezett kínszenvedésem órája, elfogatásom, kigúnyolásom, kereszthordozásom és keresztre feszítésem, megkérdeztem Szent Édesanyámat, hogy részt akar-e venni Velem együtt ezekben a rettenetes megpróbáltatásokban? Mire Ő kérlelt, hogy engedje meg, hogy jelen legyen Mellettem és vigasztaljon Engem, sőt, fölajánlotta, hogy Helyettem szívesen elvállalja, átvállalja mindazt, ami Rám várt. Így indultunk el ketten a Kálváriára. Ő lélekben mindig Velem volt, és ha fizikálisan nem is lehetett Mellettem, lelkében mindig érezte és látta minden gondolatomat, fájdalmamat, szenvedéseimet. Külön Isteni kegyelem volt, hogy meg nem szakadt Szeplőtelen, ártatlan Szíve az Én kínszenvedésem láttán.

Amikor nehézségek és fájdalmak vesznek körül benneteket, fogjátok meg az Ő Édesanyai kezét, Akit nektek adtam a kereszten, és kérjétek el Tőle megerősítő kegyelmemet, hogy túljussatok megpróbáltatásaitokon és mindig derűvel gondoljatok Rám, Aki rettenetes kínszenvedésem és kereszthalálom árán megszereztem számotokra az örök életet. Így kövessetek Engem drága kiválasztott kicsinyeim, gyermekeim! Gondoljatok arra, hogy ez a földi élet minden szenvedésével együtt hamar elmúlik, és ha mindhalálig kitartotok Mellettem, az örök élet dicsősége vár rátok. Erre áldalak meg titeket megerősítő áldásommal, Szívem végtelen szeretetével az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szentírási megerősítések: Zsid 4, 12: „Isten szava”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr112137233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása