Elsőszombat a Szent Anna réten

2016. 02. 06.

A Mennyei Atyát láttam, ahogyan a Világ Győzelmes Királynőjével beszélgetett és a következő párbeszédet hallottam: Mennyei Atya „Legszentebb leányom, atyai szívem megszakad teremtményeim miatt, akik nem látják a sátán csapdáját és könnyen a bűn rabságába kerülnek. Én mindenkit üdvözíteni akarok kivétel nélkül, mert szeretetem határtalan az emberek iránt. Minden eseményt, nehézséget és megpróbáltatást figyelemmel követek, hiszen magam alkottam a világot és az embert. Fiam szenvedései mély együttérzést ébresztenek bennem, és látva a bűn gyarapodását hamarosan közbelépek az emberiség életében, hogy lássák az igazságot és a teljes valóságot. A sátán a hazugság atyjaként az embereket a hazugság homályába vezeti, és olyan világot tár eléjük, ami nem azonos az Én világommal. Minden bizodalmamat az engesztelőkbe és a buzgó, állhatatos emberekbe vetem. Magyarország el van helyezve szívemben örökké, és nem fog onnan soha kitörlődni. Leányom, elérkezett az idő, hogy felemeljem országod népét, amely hasonló egy gyémánthoz, amit folyamatosan csiszolni és alakítani kell. Európában elterjedt a hitetlenség, és a kereszténység lassan elhalványul a sok idegen nép és vallások között. Magyarország most folyamatosan bizonyítja irántam való hűségét, ezért ezt a népet kijelölöm arra, hogy a népek között hirdesse az igazságot. Legyen az Én prófétám, aki által felhívásomat küldöm minden nemzetnek a bűnbánatra, megtérésre és az eljövendő büntetésre. A babiloni fogsághoz hasonló megpróbáltatás vár a kereszténységre. Minél többen megvallanak Engem, annál több kegyelem fog hullani hazátokra. Ha országotok vezetői kitartanak mellettem, akkor győzelmem veletek lesz az iszlámmal szemben.

A Szűzanya ezt mondta: „Atyám, az iszlám egyre nagyobb fenyegetést jelent Európának, és a keresztények életveszélyben vannak. A sötét hadsereg már bejutott Európa szívébe, és szomorúan látom, hogy csak kevesen ismerik fel az igazságot. Választottaid egyre jobban fogyatkoznak, kérlek, ne engedd, hogy közülük még többen elvesszenek.” Mennyei Atya: „A vértanúk érdemei által sokan meg fognak térni, és követni fogják Fiamat.”

Láttam, hogy a Mennyei Atya és a Szűzanya felhőkön leszállnak a Szent Anna rétre és figyelemmel kísérték a jelenlévők imádságát és a szentmisét. Isten maga elé szólította hazánk őrangyalát, akinek azt parancsolta, hogy egy aranyszínű pásztorbotot helyezzen a Szent Anna rétre, amelyen az Atya áldása van. Isten: „Ez a pásztorbot jelképezi az Én vezetésemet és gondviselésemet a magyar nép felé. Tetszésemet lelem állhatatosságotokban, és ígérem nektek, hogy jutalmatok nem marad el. Ne szomorkodjatok, hogy a kápolna még nem épült fel, mert Én kezembe vettem országotok sorsát, miután fokozatosan teljesítitek leányom és Fiam kérését (Szent Korona előtti felajánlás, leborulás). Ne feledjétek, hogy az Egyház ti vagytok, és ahol szentmisét bemutatnak, ott jelen van a Szentháromság! A templom jelzi az Én jelenlétemet, de mint anyagból készült házamat lerombolhatják. Lelketek legyen Fiam igazi tabernákuluma, mert ez az igazi életszentség titka. Áldozatkészségetekkel és imáitokkal elősegítitek az engesztelő férfi és női rend megalakulását és megerősödését. Most elsősorban e két rendért imádkozzatok, hogy az  Egyház által is teljes jóváhagyást nyerjenek. E két rend jelzi majd számotokra, hogy a kápolna hamarosan felépül, és Mennyei Édesanyátok eljön, hogy elfoglalja méltó helyét, ami egyedül őt illeti.” A Szűzanya a pásztorbot köré piros rózsákat tett, és azt mondta: „Ez a hely a két Szent Szív szeretetének gyümölcse. Gyermekeim, legyen igaz és tiszta a hitetek, reményetek és szeressétek egymást, és akkor minden lehetséges lesz számotokra! De ha az ellenkezőjét teszitek, tönkre teszitek mindazokat a gyümölcsöket, amelyek eddig a kegyelem által érlelődtek.”

Mária Magdolna


http://engesztelok.hu/szent-anna-ret/1045-elsoszombat-a-szent-anna-reten