HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.02.08. 08:53 :: lowoa

2015. február 8. Szentségimádáson Jézus…

 

 

Drága gyermekeim! Az idő rövid, készüljetek! Nemsokára a véreteket fogják kiontani Értem. A harcok kiszélesednek. A keresztényüldözés tovább terjed. Imádkozzatok a békéért, hogy legalább enyhüljenek a csapások! Kérjétek meg a béke angyalát, hogy őrködjön országotok fölött, és kérjétek meg minden ember őrangyalát, hogy imádkozzanak védenceik üdvösségéért, és azért, hogy ellene mondjanak a sátánnak, és a háború helyett a békét akarják.

Gyermekeim! Ez a háború soha nem látott pusztítást hoz a világra. Imáitokkal még enyhíthetitek a csapásokat. Gyűjtsetek élelmet! Szárítsátok meg a kenyeret, így tároljátok, így korlátlan ideig eláll. Gyűjtsetek vizet! Egy csapásra megszűnik a kényelem. Az üzletek kiürülnek. Nem lesz víz, villany, gáz. Szerezzetek be gyertyát, és szenteltessétek meg, vagy ti magatok hintsétek meg szentelt vízzel. Vegyetek gyufát!

Gyermekeim! Elérkezik a világ megtisztítása. Annyira elharapózott a bűn, hogy büntetésért kiált. Imádkozzatok a bűnösök megtéréséért! Ezzel még sok lelket meg tudtok menteni az örök kárhozattól. Az idő rövid. Váltsátok tettekre szavaimat, mert nemsokára már túl késő lesz.

Gyermekeim! A bűnök már az égbe kiáltanak. Ne csodálkozzatok azon, amik most történnek. A természeti csapásokat, a háborúkat az emberek bűnei vonzzák le a világra. Édesanyám Fatimában ezt mondta: „Ha nem tér meg a világ, egy még szörnyűbb háború fog kitörni.” Sajnos ez bekövetkezett. A világ még rosszabb lett, még mélyebbre süllyedtek a bűn mocsarában. Ezért ki fog törni a harmadik világháború, ami még pusztítóbb lesz, mint az első kettő együttvéve. A fejlett technika, amely a nagy kényelmet hozta, fogja a legtöbb életet kioltani. Egyedüli menedéketek az Én irgalmas Szívem. Én Mindenható vagyok. Én el tudlak rejteni benneteket a legmodernebb fegyverek elől is. Higgyetek Bennem mindenekfölött! Bizalmatok mértékében kapjátok Tőlem a kegyelmet. Én veletek vagyok minden nap a világ végezetéig. Én gondoskodom rólatok. Nálam nélkül semmit sem tehettek. Ne a pénzetekben és a vagyonotokban bízzatok, hanem Bennem! A pénz semmivé válik, a vagyon megsemmisül. Velem legyetek személyes jó baráti kapcsolatban, a szikla szilárd hit és az állandó ima által. Akkor megmenekültök. Ha meg is hal a testetek, a lelketek az örök hazában fog tündökölni, miként a csillagok.

Gyermekeim! Az élet nem szűnik meg. A test ugyan meghal, és porrá válik, de a lelketeknek örök élete van. Mindenki azt folytatja a túlvilágon, amiben itt élt a földön. Aki szeretetben élt, Istennel és a felebaráttal, az a mennyben az örök boldogságban fog szeretni mindörökké. De aki gyűlöletben és gonoszságban élt a földön, az a pokolban ugyanezt fogja folytatni mindörökké. Ez az örök halál. Jól gondoljátok meg, hogyan éltek! Béküljetek ki egymással, és éljetek szeretetben! Mert ha nem bocsáttok meg, nektek sem fog Mennyei Atyám megbocsátani. Ne tűrjétek, hogy a sátán megkötözzön benneteket a bűneitek által! Ti láncoljátok meg őt úgy, hogy bűnbánatot tartotok, kibékültök, és szentségekhez járultok. Ez az örök élet. A sátánt tegyétek tehetetlenné úgy, hogy nem engedelmeskedtek neki, és nem álltok szóba vele. Azért van ennyi gonoszság és fertelmes bűn a világon, mert az emberek együtt működnek a sátánnal. Van egy mondás: egy alvó ördög le tud dönteni a lábáról egy egész várost. De 12 légió tehetetlen néhány szerzetessel, akik folyton imádkoznak. Ne mondjátok azt, hogy nincs időtök imádkozni! Minden jó szándékú munka imának számít. Ha napközben csak néhány fohászt mondotok Nekem, Aki a szívetekben lakom, már az is elég. Értsétek meg: az ima lényege ez: egy szeretetteljes személyes bizalmi kapcsolat Istennel, Akiről tudom, hogy szeret engem, és a javamat akarja. Aki így éli meg a hitét, az jó úton jár. Én egy akarok lenni veletek, a szívetek ajtaján zörgetek. Aki ajtót nyit Nekem, azzal egy közösséget alkotok. Belépek az életébe, és vezetem az életszentség útján, egészen fel a mennybe. Erre hívtalak meg mindnyájatokat, minden életformában. Gondoljatok bele, mekkora kegyelem Részemről ez a gondoskodás, és milyen nagy jóban részesül, aki ezt elfogadja. Ne féljetek átadni az életeteket Nekem! Ne ragaszkodjatok régi bűnös életetekhez! Én vagyok az út, az igazság és az örök élet. Én a teljes boldog életet kínálom fel nektek. Bízzatok Bennem! Ne féljetek! Higgyétek, hogy a javatokat akarom. Nézzetek fel a keresztre, mennyire szeretlek benneteket! Adjatok hálát, és bizalommal fogadjátok el az üdvösséget, amit megszereztem nektek! Erre áldalak meg benneteket, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr856214273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása