2020. 02. 11, Kedd
Jézus: „Gyermekeim, a jólét a lélek lanyhaságához vezet. Én nem sajnálom tőletek, ha szép otthonotok van, ha bőségben éltek és nem kell aggódnotok az anyagi gondok miatt. Ám ti se sajnáljátok Tőlem az időt, hogy hálát adjatok Nekem a gondviselésemért. A jólét igen veszélyes is lehet, mert a lélek figyelmét nem Felém irányítja, hanem a világ felé. Ám az ember természetében ott van, hogy semmi sem elég neki, ezért még többet akar. Ezt a kísértést csak az győzheti le, ha Belém kapaszkodtok. Gyermekeim, a világ legnagyobb harca ez: „Melyik úrnak akartok szolgálni? Istennek vagy a Mammonnak?” Vannak, akik azt hiszik, hogy Engem szolgálnak, de szívük mégis a Mammoné. Foggal körömmel ragaszkodnak a vagyonukhoz, és nem képesek lemondani róla. A pénz egyeseket megrészegít. Ó, gyermekeim, a világ egyetlen értelme a szeretet, nem pedig a gazdagság. Láttatok valaha is olyan gazdag embert, aki valóban boldog volt? Láttátok, hogy ők testileg, lelkileg és szellemileg egészséges emberek? Természetesen vannak kivételek, akik bár gazdagok, mégis a szívükben Én vagyok az első. Lázár nagyon szeretett Engem, és nem ragaszkodott semmihez, ami evilágból való. Igen nagy kegyelem kell ahhoz, hogy valaki Lázárhoz hasonlóan tudjon élni. Aki azt hiszi magáról, hogy ő olyan, mint Lázár, akkor már elbukott. Aki önmagát jó embernek tartja, az már rossz úton halad, mert egyedül csak Isten a jó.”