2018. 02. 12, Hétfő

Álmomban megjelent Lisieux-i Szent Teréz, aki hosszú hófehér ruhát viselt és barna hullámos haja a derekáig ért. Megmagyarázhatatlan módon azt a történelmi kort láttam, melyben e szent élt. Franciaországban nagy volt a szegénység és az éhezés. Láttam Szent Teréz egyszerű házát, amelyben a családjával élt. A ház mögött volt egy kis szántóföld, melyen a család gazdálkodott. Teréz kivezetett engem a házból, majd jobb kezével az égre mutatott és Krisztus királyságáról beszélt nekem. Olyannak láttam Terézt, mint aki az extázis állapotában van. Utána visszatértünk a házba, és Teréz négy fiú testvérével találkoztam, akik szomorú módon korán meghaltak. Teréz sok könnyet hullatott értük, de egy szóval sem vádolta a Jóistent, hogy már nem élnek a testvérei. Ő mindent elfogadott úgy, ahogy van. Isten akaratának egészen át tudta adni önmagát.  Arcáról a természetfeletti boldogság öröme sugárzott, hiszen ő már részesedik Isten színe látásában.

Jézus: „Álmodban megjelent Kis Szent Teréz, hogy megerősítse a hitedet. Az égre mutatott kezével, amely Atyám országát szimbolizálta. Azt akarta, hogy lásd milyen jutalom vár mindazokra, akik minden szenvedés árán is kitartanak mellettem. Légy hálás minden nehézségért, amely képes felnyitni szemedet az élet igazi értelmére és céljára!”

Mária Magdolna