2020. 06. 29, Hétfő
Láttam, hogy a lelkek letérdeltek Jézus keresztje (fekvő helyzetben volt) előtt, amely drágakövekkel volt díszítve és fényben tündöklött. A lelkek megkönnyebbülve mentek el, miután nehézségeiket az Úrnak átadták. Én is odamentem, és imádkoztam. Váratlanul a mi keresztre feszített Urunk megjelent, és tekintetét reám szegezte. Jézus szemeiben láttam és éreztem a túláradó szeretetet. Lángolt a szívem, mert az Ő szeretete oly nagy, hogy még a saját szenvedésén is felülemelkedik. Olyannyira éreztem Jézus szeretetét, hogy közben a saját szenvedésem semmivé vált, mintha semmi sem történt volna velem. Elmerültem Jézus szeretetében, és éreztem az Ő tökéletes szeretetét, amely nem csorbult a sok szenvedés ellenére sem. Éreztem Jézus bűntelenségét, ártatlanságát, a szeretetében vállaltlemondásait és állhatatosságát. Jézus így szólt hozzám:
„Szeretetem adjon neked békét, erőt és reménységet. Az Én keresztem egy a te kereszteddel. Tudd, hogy minél jobban közeledsz Hozzám, annál édesebbé válik a kereszthordozásod a keserűség helyett. De minél jobban távolodsz Tőlem, annál keserűbb lesz a kereszthordozásod. Gyermekem, a bűn keserűséget okoz az emberek szívében. Csak Nálam szabadulhat fel a szívük tökéletesen. Az emberek nyugtalanok, gyötrődnek a saját nehézségeik miatt. Gyakran pszichológusokhoz fordulnak, akik tanácsaikkal segíthetik őket, de nincs meg az a képességük, hogy a lelket felszabadítsák a bűnök alól. A szentgyónás gyógyít és szabadít. Ott a bűnök megbocsátást nyernek. Az Én isteni erőm, irgalmam oldozza fel a pap által a bűn láncait. Bizony mondom neked, hogy sem a világ, sem más vallások nem képesek megadni azt a szabadulást, melyre a léleknek igazán szüksége van. Csak Általam lehetnek feloldozva a bűneitek, és Én adhatom meg nektek a démonoktól való szabadulás kegyelmét. A sátán ezzel tisztában van, ezért mindenáron azon van, hogy a lelkeket eltávolítsa a gyóntatószéktől, a katolikus Egyháztól. Ravasz módon azt sugallja a lelkeknek, hogy bűnben élni természetes, hiszen mindenki ezt az utat választja. A fiatalok különösen hajlanak arra, hogy a templomot elkerüljék, mert gyenge az akaratuk, nem tudnak nemet mondani a bűnnek. Az ördög ravaszságában jól tudja, hogy melyek a gyenge pontjaitok és mire mondotok könnyen igent. Aki szabadulni akar, annak először meg kell tagadnia önmagát, a környezetét, a világot – és Engem el kell fogadnia, mint egyetlen szabadítóját, megmentőjét.”
Mária Magdolna