2021. november 11. Az Úr Jézus…

„Drága gyermekeim! Elérkeztetek a világ megtisztításához. Most mindenki szenvedni fog. A jók azért, hogy engeszteljenek, és még jobbak legyenek. A rosszak pedig elnyerik méltó büntetésüket.

Gyermekeim! Ne aggódjatok! Én mindig veletek vagyok, ahogy megígértem. Felmentem értetek a keresztfára, ahol meghaltam a ti bűneitekért. Most is veletek szenvedek. De nem az anyagi jólét elvesztése miatt, hanem a lelkek özönének kárhozata miatt. Én a lelketek üdvösségéért haltam meg. Mégis sokan hátat fordítanak Nekem, Aki a legfőbb Jó vagyok. Nekem, Aki az örök boldogságukat akarom. Ha nem kell az Isten, hanem a sátán, akkor ne csodálkozzatok azon, ami most történik. A sátán csak gyötörni és ölni tud. Ő nem tud szeretni. Pedig ti a szeretetet keresitek, arra vágytok. Én, az örök szeretet a szívetekben akarok lakni, de ti nem engedtek be oda. Hát akkor ne csodálkozzatok, hogy nem kaptok szeretetet.

Kicsinyeim! A Mennyország azoknak készült, akik Istent szeretik. Oda nem mehetnek be, akik nem tudnak megbocsátani, és gyűlölet van a szívükben. Változzatok meg! Ezek az utolsó pillanatok, amikor még megtehetitek. Nincs több idő. Nincs több haladék. Az idő itt van. A világ és az Egyház most megy fel a Golgotára. Egyházamat és a világot keresztre feszítik. Csak keserves kínszenvedése és halála után jöhet be az Új Paradicsomba. De addig még szenvednie kell.

Gyermekeim! Már ütött az óra. Készüljetek a Velem való nagy találkozásra. Mindnyájatoknak meg kell állni Előttem, az Örök Bíró előtt. Számot adtok egész életetekről. Csak a cselekedeteiteket hozzátok magatokkal. Bármennyit gyűjtöttetek, minden itt marad. Minden tűz martaléka lesz. Tűz által tisztítom meg a világot.

Gyermekeim! Itt az utolsó óra. Térjetek meg! Már nem adok több üzenetet, mert beteljesül mindaz, amit mondtam nektek. Ezek az utolsó szavaim. Megáldalak benneteket minden emberi értelmet felülmúló örök szeretetemmel: az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szentírási megerősítés: Máté 21, 43: „Jézus mondja