HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.08.29. 08:28 :: lowoa

2014. augusztus 29. Szentségimádáson Jézus…

„Drága gyermekeim! Most hozzátok szólok, akik készenlétben várjátok dicsőséges visszajövetelemet. Azt mondom nektek: ne féljetek! A ti számotokra az a nap a ti megváltásotok. Örüljetek, és ujjongjatok, amikor bekövetkezik, mert akkor minden vágyatokat felülmúlja mindaz, amit kaptok Tőlem. Szeressétek Istent mindenekfölött, úgy, hogy megtartjátok parancsaimat! Énértem szeressetek mindenkit úgy, ahogy Én szerettelek benneteket, amikor igent mondtam megváltásotokra, jóllehet előre láttam és tudtam, hogy ez Nekem mit jelent. Halálfélelmemben Vérrel verítékeztem, mégsem utasítottam el a kelyhet, hanem Atyám akaratát teljesítettem. Ti is, amikor kereszteket kaptok, soha ne zúgolódjatok! Ajánljátok fel szenvedéseiteket és áldozataitokat az Én rettenetes kínszenvedésem és kereszthalálom örök érdemeivel egyesítve Nekem, a szegény, szerencsétlen bűnösök megtéréséért! Ó, ha tudnátok, mekkora kegyelem, hogy ezt megtehetitek! Az így felajánlott szenvedéseitekkel és áldozataitokkal lelkeket ragadtok ki a sátán markából, akik nélkületek az örök tűz martalékai lennének. Csak a mennyben fogjátok meglátni, hogy az igazi kincs a megmentett lélek. Ha nem így lenne, soha nem haltam volna meg értetek a keresztfán. Soha ne a szenvedést és az áldozatot nézzétek, hanem az eredményt.  A lelkek sokaságát, akik megmenekülnek a pokol tüzétől, és a férgektől, és örökké dicsőíteni és magasztalni fogják megváltásomat, és vég nélkül hálát fognak zengeni Isten felfoghatatlan szeretetéért és irgalmáért. 

Kicsinyeim! Szent Pál azért ragadtatott el a mennybe, hogy lássa dicsőségemet, és azt a boldogságot, amelyet Atyám azoknak készített, akik szeretik Őt. Ezért tudta leírni, hogy a föld összes szenvedése nem mérhető a menny boldogságának egyetlen pillanatával. Továbbá azt, hogy az Én fölséges ismeretemhez mérve szemétnek tekint mindent. Ennek ismeretében tudta vállalni azt a rengeteg szenvedést és áldozatot, hogy hirdesse az Evangéliumot, minél több lelket mentve ez által Isten mind nagyobb dicsőségére. Ti is, akik keresztényeknek valljátok magatokat, adjatok hálát szüntelen azért a nagy kegyelemért, hogy megismertétek az Evangéliumot, és ti is hirdessétek mindenkinek az örök életet, mert minden megkeresztelt ember az általános papsághoz tartozik, és rátok is vonatkozik küldetésem: menjetek el az egész világra, hirdessétek az Evangéliumot minden népnek! Ha tettekre váltjátok szavaimat, sok lélek megmentőjévé teszlek benneteket. Atyám pedig megtiszteli azokat, akik Nekem szolgálnak. Ó, ha tudnátok, mit jelent ez! Ragyogni fogtok Isten országában, mint a nap. Ha felfoghatnátok e szavak értelmét, éjjel nappal a lelkek megmentésén fáradoznátok. Ha látnátok apostolaimat és a későbbi hithirdetőket, hogy milyen csodálatos fényárban ragyognak, mily nagy méltóság és tisztelet övezi őket mindörökké. De ne ezért fáradozzatok, hanem Isten és a lelkek iránti szeretetből, mert csak akkor van értéke. Mondom nektek: mindazok, akik meghallják, és tettekre váltják szavaimat, Bennem, a sziklában gyökereznek. A sátán nem árthat nekik, mert Én vagyok éltető erejük, örök boldogságuk. Megadom nekik az erőt és a kegyelmet, hogy lelkeket mentsenek az örök életre. Ti, akik még alusztok, vagy gyávaságból nem meritek hirdetni szavam, ébredjetek! Soha nem látott lelki éhség és szomjúság van ma ezen a világon. Titeket is küldelek. Osszátok meg kincseiteket, az Én tanításomat ezekkel a koldusokkal, akik sokkal szegényebbek, mintha ruhájuk és ételük nem volna. Azért, mert a lélek magasabb rendű, mint a test. A léleknek örök élete van, és nem mindegy, hogy hová kerül: a mennybe vagy a pokolba. Mert itt a földi életben kezdődik el az üdvösség és a kárhozat. Odaát csak folytatódik örökkön örökké. Megáldalak titeket megerősítő áldásommal, hogy teljesítsétek küldetéseteket, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr606699031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása