Első péntek

 
2016.09.02.
Jézus megmutatta, hogy milyen nagy kegyelmekben részesülnek azok, akik minden hónap első péntekén szentgyónáshoz és szentáldozáshoz járulnak kilencedet végezve. Láttam azokat a lelkeket, akik világban meghaltak és közülük néhányan az életük folyamán elvégezték a kilencedet. Ott voltak összeroskadva a pokol szakadéka előtt, hogy lássák mitől menekültek meg. Mélységes hálájukban összerogytak és köszönetet mondtak az Úr hatalmas kegyelméért. Jézus: „A hívő lelkek között többen elvégzik ezt a kilencedet, mert tudják, hogy milyen nagy kegyelemmel jár. Vannak, akik úgy gondolják elég a kilenced lelkük megmentésére, de nem változtatnak az életükön. Ezt szomorúan nézem. Én a kilenced által segítséget adok nektek abban, hogy kegyelemben éljetek. Bizony sokan elszakadnak Tőlem, ám haláluk óráján gondoskodok arról, hogy a szentségekben részesedjenek. Terjesszétek Szentséges Szívem tiszteletét és annak minden ígéretét. Bizony mondom nektek, még a hívők körében is kevesen tudnak az első pénteki kilenced ígéreteiről.”
Ezután az Úr megmutatta a purgatórium három fokozatát és láttam a tisztítótűzben szenvedő lelkek sokaságát. Felfigyeltem arra, hogy vannak köztük olyan lelkek, akiknek fényben van a lelkük. Ezek a lelkek is tisztultak, vezekeltek, de másképpen, mint a többi lélek. Láttam, hogy megnyílik a Mennyország és a Szűzanya lement a fényes lelkekért, akik rövid ideig tartózkodtak a tisztítóhelyen. Jézus: „Azokat a lelkeket láttad, akik az életük folyamán elvégezték kilenc hónapon keresztül a két szent szív kilencedet (9 első péntek, első szombat) és teljesítették annak minden feltételét. Őket Én és Édesanyám lepecsételtük magunknak. Rövid ideig tartózkodtak a tisztítóhelyen a kilenced kegyelme által. Bizony nekik is tisztulni kellett, hogy méltón lépjenek be Atyám házába. Nagyon ritka az a lélek, amely egyenesen üdvözülni tud úgy, hogy elkerüli a purgatóriumot.”
A szentáldozás előtt az Úr szemléltette velem szentséges szívének szeretetét, és azt mondta: „Mindazok, akik kilencedet végeznek, Szentséges Szívem iránti tiszteletből lepecsételem őket szeretetem tüzével, amely örök nyomot hagy lelkükön. Azok számára, akik mindvégig kitartanak mellettem, gondoskodni fogok arról, hogy azonnal vagy minél hamarabb üdvözüljenek.”
Mária Magdolna

http://engesztelok.hu/egi-kegyelmek-zapora/1130-elso-pentek