HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.10.28. 05:44 :: lowoa

2011. október 28. Szentségimádáson Jézus: „Drága kislányom! Ez, ami most van, az Én nagy kegyelem kiáradásom. Szomjazom, elepedek a lelkekért! Kérlek, imádkozz, hogy a süketek hagyják, hogy megnyissam fülüket, és meghallják szavam, és megtérjenek az Atyai házba. Az Én házam az imádság háza, a lelki táplálék otthona, mert Én minden megtisztult lélekbe vágyom bemenni. Minden lelket el akarok vezetni az örök hajlékba. De sajnos az emberek manapság nagyon eltávolodtak Tőlem. Istenük a has, és azzal dicsekszenek, amit szégyellni kellene. Jaj nekik, mert ha test szerint vetnek, aszerint is aratnak. Ti azonban, akik lelkiek vagytok, lelki kincseket fogtok aratni, amely az örök boldogság számotokra. Inkább vágyom meghalni még egyszer a keresztfán, minthogy egyetlen lélek is elvesszen. De Nekem tiszteletben kell tartanom a szabad akaratot. Az ember maga választja meg örök sorsát. Ha földi életében Engem, a Megváltót választ, Engem szolgál és imád, akkor örök élete van. Ha viszont megvet Engem és tanításomat, és a bűnt, a sátánt követi, akkor mindörökre elvész. Örök sorsa a halál, a megsemmisülés, a kínok kínja, az örök, olthatatlan tűz. Örökre mardosni fogja a lelkiismerete, amiért visszautasította kegyelmemet. Gyűlöl mindenkit, a legfőképpen magát, de ezen már nem tud változtatni. Sorsa mindörökre eldőlt. Ó, ha tudnátok, mily sokan kárhoznak el! Pedig kegyelmemet nekik is felkínálom. De ha sorozatosan visszautasítják, és nem erőltetem Magamat rájuk. Hívogatom őket a Szentmisére, a gyóntatószékbe a lelkiismeret szava által. Ilyenkor mindig találnak egy kibúvót: most más dolgom van. Aztán azzal nyugtatgatják magukat, hogy majd máskor. Van még idő. De ha hirtelen éri őket a halál, nincs több esélyük. Az életnek vége, és vele együtt a jóra vivő lehetőségeknek is. Szembesülnek egész elrontott életükkel, minden mulasztásukkal, visszautasított maghívásaimmal. Meglátnak Engem, Akiben nem hittek. Akkor rádöbbennek, hogy becsapta őket a sátán. De már késő, mert a halál után nincs többé változtatás. Mint ahogy a test megmerevedik, és nem képes többé egyetlen mozdulatra sem, úgy a lélek is mindörökre olyan marad, amilyen a halál pillanatában volt.
 
Gyermekeim! Ma még hívlak benneteket. Ne utasítsátok vissza kegyelmemet! Kövessétek hívásomat! Tegyetek eleget kérésemnek! Térjetek vissza Hozzám! Gyónjatok meg! Járuljatok Szentáldozáshoz, és akkor a sátánnak nem lesz többé semmi hatalma fölöttetek. Higgyétek el, hogy a megtérés és a szentségekhez való járulás életetek legfontosabb cselekedete, mert örök sorsotok múlik rajta! Mennyit tanultok, hogy megalapozzátok földi életeteket. Mennyit dolgoztok, hogy több anyagi haszonhoz jussatok. Csak az nem jut eszetekbe, hogy egyszer meg fogtok halni, és örök sorsotokat ti magatok választjátok meg itt a földön. Ha hallgatnátok a lelkiismeretetek szavára, kérnétek a Szentlélek bölcsességét. Elolvasnátok a Szentírást, hogy megismerjetek, és szeressetek Engem, és Énbennem minden embert. Higgyétek el, hogy odaát a túlvilágon nincsenek címek, rangok, gazdagság. Ott egyforma a szegény és a gazdag, a szolga és az úr. Csak egy szempont létezik: megéltétek-e a szeretetet, vagy nem. Ha igen, akkor mindörökre boldogok lesztek. Ha nem, akkor örökre elvesztetek. Csak két végállomás van: mennyország és pokol. Igyekezzetek elnyerni a mennyet! Ne mondjátok: én túl bűnös vagyok, az én bűneimre nincs bocsánat. Ezt a sátán mondja. Én a bűnösök megmentéséért jöttem. Én mindenkit üdvözíteni akarok. Egyedül rajtatok múlik, hogy igent mondotok-e meghívásomra, és átadjátok-e az életeteket Nekem. Várom válaszotokat. Itt állok most is előttetek, és zörgetek szívetek ajtaján. Mondjátok Velem együtt: Jézusom, kinyitom Előtted szívem ajtaját. Kérlek, lépj be rajta! Átadom Neked az életemet. Kérlek, formálj engem Magadhoz hasonlóvá! Alakíts engem hű képmásoddá! Taníts meg engem szeretni Téged, az Atyát és a Szentlelket teljes szívemből, teljes lelkemből, teljes elmémből és minden erőmből, és Benned szeretni minden embert úgy, ahogy Te szerettél engem, hogy áldozattá lettél értem. Ó Jézusom kérlek, formálj engem szentté, hogy Te légy életem egyedüli értelme, és szemétnek tartsak kívüled mindent. Megvessem a világot, és annak minden csábítását, és megnyerjelek Téged, Aki örök életem vagy. Ámen.
Ha szívből elimádkozzátok ezt az imát, Én leszek a szívetek Királya. Boldoggá teszem a életeteket, és karjaimban foglak hazavinni benneteket Atyám házába. Erre áldalak meg titeket kicsi gyermekeim az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr516214568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása