HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.10.28. 05:45 :: lowoa

2013. október 28. Szentmisén, Szentáldozás után Jézus…

 

 

„Adj hálát minden Szentáldozásért, mert csak értetek, igaz lelkekért maradtam köztetek. A sátánisták elvisznek Engem szeánszaikra, szeggel szurkálják Testemet, késsel darabolnak, leköpnek, és Rám taposnak. Mérhetetlenül fáj ez Nekem, szerető Szívemnek, Aki értük is kínhalált haltam.” Mindezt oly szomorúan és szenvedésekkel telve mondta az Úr, hogy sírva fakadtam. Azt hittem, hogy fájdalmamban megszakad a szívem. Majd ezt kérdeztem Tőle: Uram, mit tegyek, hogy méltóképpen engeszteljelek ennyi megszentségtelenítésért, fájdalomért? Az Úr Jézus ezt válaszolta: „Menj végig a megkezdett úton! Tarts ki tántoríthatatlanul! Én még életedben igazollak. Ne kérd, hogy mielőbb vegyelek Magamhoz! Csak akkor, amikor Én akarom. Csak így teljesíted rád vonatkozó örök tervemet. Megáldalak Szívem túlcsorduló szeretetével, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.” 

Szentírási megerősítés: Zsidóknak Írt levél 12, 22-25: „…ti Sion hegyéhez járultatok…Jézushoz, a ránk hulló Vérhez, amely hathatósabban kiált, mint Ábel. …ne utasítsátok vissza azt, Aki hozzátok szól.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr666214567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása