Az Úr legnagyobb fájdalma a közömbösség

2018. 11. 08, Csütörtök

Az Úr megmutatta, hogy milyen sok templom ajtaja be van zárva az éjszaka folyamán, de legtöbbször még napközben is. Láttam az Ő fájdalmát az emberek közömbössége iránt. Az angyalok szüntelen ott virrasztottak a tabernákulum előtt. Hallottam, ahogyan Jézus szomorú hangon így szól:

„Gyermekeim, szívem fáj a közömbös lelkek miatt. Ahogyan az emberek bezárják a szívüket Előttem, úgy zárulnak a templomok ajtói is. Apostolaimtól azt kértem, hogy éberen imádkozzanak. Ez a kérésem minden gyermekem felé is. Az emberiség sötétségben él és a gonosz szorgalmasan munkálkodik Isten ellen. Ha tudnátok, hogy mit jelent számotokra az Eucharisztia, akkor nem lennének üresek a templomok. Én vagyok az élet forrása, a világ világossága. Ahogyan a Nap fénye bevilágítja a Földet, úgy világítom meg Én is a ti lelketeket, amennyiben Felém fordultok és Szent Testemet tiszta lélekkel magatokhoz veszitek. Akik meghaltak, azok látják odaát, hogy mennyi kegyelmet elveszítettek mulasztásaik miatt. A tisztítóhelyen szenvedő lelkek szüntelen kérik tőletek az imát és a szentmise felajánlást, mert ezeknek hatalmas értéke van. Az értük felajánlott szentmise által hamarabb kiszabadulhatnak. Ám nem feledkezem meg azokról a templomokról, ahol örökimádás zajlik. A Mennyországban szüntelen az imádás. Ha nem sajátítjátok el a Földön az imádás gyakorlatát, akkor sok mindent pótolnotok kell odaát. A ti javatokat szolgálja mindig az Eucharisztia méltó hódolatának a gyakorlata. Engeszteljetek azokért a közömbös lelkekért, akik nem akarnak élni a kegyelmek lehetőségével. Gyermekeim, bátran buzdítsátok a papokat a szentségimádásra és kérjétek őket arra, hogy veletek együtt imádjanak Engem, a legméltóságosabb Oltáriszentségben. Felszentelt szolgáim közül sokan nem tudják, hogy mekkora ereje van annak, ha ők bekapcsolódnak a rózsafüzér mondásába, a szentségimádásba és egyéb közösségi tevékenységekbe. A Sátán olyan, mint egy ragadozó állat. Ha azt látja, hogy a közösségnek nincsen pásztora, akkor a nyájat könnyedén szétbomlasztja. A pásztor jelenléte erősíti a közösséget. Nagyon ritka az a közösség, amely pásztor nélkül megmarad és hűségesen kitart az imádságban.”

Mária Magdolna