HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus üzenetei Mária Magdolna által

2019.11.12. 09:59 :: lowoa

Lelki áldozás
 
Szívemben éreztem az indíttatást, hogy leírjam milyen egy lelki áldozás.
Szentlélek: „Drága gyermekem! Ismertesd, meg minden teremtményemmel hogyan kell lélekben megáldozni. Sajnos sok lélek kételkedik a Mi szeretett jelenlétünkben. Ne kételkedjetek! Mert Mi valóban ott vagyunk mellettetek. A lelki áldozásnak három feltétele van: a hit, szeretet és bizalom. Ezek az erények teszik igazán tisztává és tökéletessé a Velünk való egyesüléseteket. Tanuljatok belőle és gyakoroljátok szeretettel minél több alkalommal! Mert lesznek időszakok, mikor nem lesz lehetőségetek arra, hogy szentáldozásban részesülhessetek. Megáldalak benneteket kicsinyeim, az őszinte hit és szeretet lelkületével az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”
Régebben, amikor elmentem a kápolnába, az Égiek elmagyarázták ott nekem hogyan áldozzak lélekben. Most szeretném mindezt leírni. A Szűzanya így szólt hozzám: „Először is térdelj le kicsim. Képzeld el, hogy én most itt állok előtted egy szép hosszú kék ruhában és fehér fátyolban. Nagy örömmel hallgattam meg kérésedet, melyben arra kérsz, hogy megáldozhass lélekben. Gyermekem, most arra kérlek, ébreszd fel magadban Szent Fiam iránti mély szeretetedet és vágyakozásodat. Tarts őszinte bűnbánatot, gondold át szívedben, hogy mely bűneiddel bántottad meg drága Jézusodat, és miután átvizsgáltad lelkiismeretedet, kérj Tőle bocsánatot. Hidd el, Szent Fiam nem haragszik rád! Ellenkezőleg csak még jobban szeret minden gyengeségeddel együtt. Ő végtelenül irgalmas hozzád és megbocsátja minden bűnödet.”
Én: „Uram, kérlek, bocsáss meg nekem, bűnös gyermekednek! Tudom, hogy nem érdemlem meg sem a szeretetedet, sem az irgalmadat.”
Jézus: „Drága kisleányom! Nagy örömmel látom őszinte és mély bűnbánatodat. Ne félj Tőlem kicsim! Csak szeress! Ahogyan Én is szeretlek téged. Irgalmammal boldogan átölellek, és Szent Szívemre vonlak, mely érted dobog. Mindent megbocsátottam neked. Szent Véremmel pedig hófehér tisztára mostam lelkedet. Légy mindig boldog kicsi lélek!”
Szűzanya: „Gyermekem, most bal kezemben tartom Szent Fiam misztikus Szent Testét. Mondd el Neki kicsim, hogy mennyire szereted Őt!”
Én: „Édes Jézusom teljes szívemből imádlak és szeretlek Téged! Hálásan köszönöm végtelen jóságodat és irgalmadat!”
Jézus: „Drága gyermekem! Köszönöm lángoló szavaidat és mély háládat. Boldogan adom neked lelked táplálékává Szent Testemet.”
Szűzanya: „Most pedig kicsim, nyisd ki szépen a szádat, hogy nyelvedre helyezhessem drága Szent Fiamat.”
Én: „Hálásan köszönöm édes Jézusom, drága Édesanyám, hogy részesülhettem ebben a nagyon szép kegyelemben!”

                                                                                                                                                            Mária Magdolna
http://engeszteles.bocsajozsef.hu/lelkielet/lelki-aldozas

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr496214516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása