HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.03.02. 09:47 :: lowoa

2014. március 2. itthon a kegyelem órájában az Úr Jézus…

„Drága gyermekeim! Nézzetek fel Rám, a keresztre! Ezen a földön csak a kereszten találtok meg. Ott vagyok veletek minden szenvedésben. Velem azonosultok, ha kigúnyolnak és megaláznak benneteket Énértem. Veletek vagyok, ha Miattam mindenféle rosszat és rágalmat mondanak rátok. A szenvedésben, a kereszthordozásban vagytok Hozzám a legközelebb. Erre hívtalak meg benneteket, amikor felszólítottalak, hogy Engem kövessetek. De csak úgy tudtok követni, ha megtagadjátok Értem magatokat. Mi az önmegtagadás? Az, ha teljesen lemondotok mindenről. Ha saját akaratotokat az Enyém alá helyezitek. Ha minden élethelyzetben Velem együtt mondjátok: Atyám, ne úgy legyen, ahogy én akarom, hanem amint Te. 

Gyermekeim! Ez a ti üdvösségetek. Átkarolni és elfogadni a kereszteket. Vakon és rendületlenül bízni Bennem, Megváltó Istenetekben, hogy egyedül Én tudom, mi válik az üdvösségetekre, és azt meg is adom, mert Mindenható vagyok.

Gyermekeim! Ne lázadjatok semmi ellen! Fogadjátok el a kereszteket zúgolódás nélkül! Rendületlenül higgyétek, hogy mindezek örök javatokat szolgálják. Adjátok át az életeteket Nekem! Hagyatkozzatok Rám teljesen! Bízzatok Bennem, mert Én minden rosszból jót hozok ki! Imádkozzatok egymásért, hogy békében és szeretetben éljetek! Adjátok át Nekem megromlott kapcsolataitokat! Imádkozzatok ellenségeitekért! Én barátokká alakítalak át benneteket. Higgyétek: minden az Én kegyelmem. Ha hittel imádkoztok, csodákat fogtok megtapasztalni. Én a lélekmentésre hívlak meg mindnyájatokat. Nektek is azt mondom, amit apostolaimnak: tegyetek tanítványaimmá minden népet! Most nektek is ezt mondom: Hirdessétek az Evangéliumot! Életpéldátokkal, szavaitokkal és cselekedeteitekkel! Éljetek tanításom szerint! Akkor tele kézzel érkeztek meg Hozzám. Erre áldalak meg benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.” 

Szentírási megerősítés: Zsid. 8, 8. 10. „…mondja az Úr.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr256214150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása