HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenetei

2020.03.19. 01:10 :: lowoa

2010. március 19. Szent József ünnepi Szentmisén megkértem Szent Józsefet, hogy imádkozzon értem, mert úgy éreztem, hogy már nem tudok tovább hordozni egy keresztet. Úrfelmutatáskor az Úr Jézus ezt mondta: “Egy örökkévalóság kevés lesz rá, hogy gyönyörködjek benned, mert szentté formállak, olyanná, akiben kedvem telik.” Az Úr Jézus szavai mindazokra vonatkoznak, akik hagyják magukat szentté formálni, vagyis elfogadják a kereszteket, és együttmûködnek a kegyelemmel. E szavakra oly nagy öröm töltött el, és kimondhatatlan vágyat éreztem, hogy mindent vállaljak, és megtegyek, amit az Úr akar, azért hogy teljes mértékben megfeleljek az Õ elvárásának, hogy kedvét tudja találni bennem. Ezért így imádkoztam: Ó Uram, köszönöm Neked. Teljes mértékben alávetem magam a Te fönséges akaratodnak, hogy szentté formálj engem, mert minden a Te kegyelmed. Kimondhatatlanul boldog vagyok, mert ezáltal értelmet nyer az életem, és minden szenvedésem. Uram kérlek add, hogy ezt soha el ne felejtsem!Ezt a nagy megvilágosító kegyelmet Szent József Apukám (így hívom Õt) esdette ki a számomra. Mennyi áldozatot és szenvedést vállalt Õ a Gyermek Jézusért. De az Õ öröme páratlan, mert a karjában tarthatta az Isten egyszülött Fiát, és megtapasztalhatta az Õ végtelen szeretetét.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr856214080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása