HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.03.21. 01:15 :: lowoa

2018. március 21. Itthon az Úr Jézus: Nyisd ki a Szentírást! Ide nyílt ki: Máté 21, 13: „Meg van írva – mondta –, hogy az én házamat az imádság házának fogják nevezni, ti pedig rablók barlangjává teszitek.”

 

„Drága gyermekeim! Egyházamat ma is kiárusítják, mert az emberek tetszését keresik. Felrúgják törvényeimet, elvetik tanításomat. Helyettük a maguk tudományát hirdetik: az eretnekségeket, melyek által emberek tömegeit taszítják a kárhozatba. Ez így nem mehet tovább. Nem azért haltam meg a keresztfán, hogy sokakban hiábavalóvá legyenek szenvedéseim és megváltásom hatalmas műve. Azért jöttem, hogy üdvözítsem a világot, és hogy mindazoknak, akik elfogadják tanításomat és tettekre váltják, megadjam az örök életet.

 

Gyermekeim! Sokkal nagyobb a bűne annak, aki bűnös lélekkel áldozik, mint aki nem. De a legnagyobb bűn azokat terheli, akiket pásztorokként elöljárójukká rendeltem. Nekik kellene közvetíteni a hiteles tanítást. Ehelyett az embereknek való megfelelés miatt elhanyagolják az igaz tanítást, és rájuk hagyják, hogy bűnben éljenek. Szűzanyám Fatimában kimondott szavai most, a ti napjaitokban hatványozottan teljesülnek: a legtöbb ember a test bűne, a paráznaság miatt kerül a pokolra. Ma már annyira általánosak ezek a rendezetlen, parázna testi kapcsolatok, hogy nem is tartják bűnnek. De ez mit sem változtat az Én törvényemen. Mert Isten ugyanaz tegnap, ma és mindörökké, és törvényei megmásíthatatlanok. Az egyedüli Üdvözítő, Megváltó Én vagyok, Aki a halálom és kínszenvedésem árán váltottalak meg benneteket. Én vagyok az Igazság, Aki az életemmel fizettem az igazságért. Én hoztam le Atyámtól az Igét, ami az igaz tanítás. Ha ehhez szabjátok cselekedeteiteket: üdvözültök. Halálotok pillanatában a kétélű karddal: az isteni Igével, az örök igazsággal lesztek megítélve, mert ez az a mérce, ami meghatározza örök sorsotokat aszerint, hogy teljesítettétek-e, vagy nem.

 

Drága gyermekeim! Nagyon szeretlek benneteket. Szeretetem mély, lángoló, emésztő tűz, amely ég, de nem éget. Szelíden, de határozottan magába alakít, és fokról-fokra képmásommá változtat titeket. De isteni igazságosságom emésztő tüze égeti a bűnösök lelkét, az örökös nyugtalanság és lelkiismeret furdalás által, mintegy figyelmezteti őket, hogy térjenek le a rossz útról, és közeledjenek Hozzám. Ha nem teszik, akkor az isteni igazságosság tüze fogja őket égetni mindörökké. Íme, látjátok: a tűz, amely égett a csipkebokorban, de a bokor nem égett el, az a tűz, amit Mózes látott: az az Én szeretetem lángja volt, ami vezette a népet, amelyet kiválasztottam. De amikor háborúkról és természeti katasztrófákról hallotok, akkor az az Én isteni igazságosságom büntető tüze, amely égeti a bűnösöket azért, hogy legalább életük utolsó pillanatában jó útra térjenek és üdvözüljenek.

 

Gyermekeim! Fel nem tudjátok fogni, mekkora érték szememben az emberi élet. Meghaltam érte a keresztfán. De nem azért, hogy a Földön jólétben éljenek, hanem azért, hogy a Mennybe vigyem őket és üdvözüljenek. Én öröktől fogva azt a teljes, békés, boldog életet szántam az embernek, ami abban a másik világban, az Isten Országában vár rájuk. De az emberek zöme süket és vak, mert hitetlen, mert itt keresi a Mennyországot, amit ebben a siralomvölgyben soha nem talál meg, mert nincs itt. Nincs itt abban a formában, ahogy a Mennyben, de a lélek elkezdheti örök életét ezen a Földön, ha belesimul akaratomba, ha megéli a szeretet törvényét, mert ezt mondtam: ha szeretetben éltek egymással, a Mennyország köztetek van. A Mennyország nem az anyagi jólét és a földi luxus, a test kényeztetése, hanem az önfeledt, önzetlen, tiszta szeretet gyakorlása a másik ember felé, az igazi részvét, a másikkal való azonosulás. Akkor megtapasztaljátok a Mennyországot, mert a másik ember mosolya és megelégedettsége, amelyet a segítségetekre ad válaszul: az Én ragyogásom és jutalmam minden igaz léleknek. Ezeket a kincseket gyűjtsétek be, amíg itt éltek, mert csak ezt hozhatjátok magatokkal. Minden anyagi birtoklás, amit gyűjtögettek, itt marad.

 

Gyermekeim! Tanítalak benneteket, vágyva-vágyom, hogy tanításomat magatokba szívjátok, tettekre váltsátok, és üdvözüljetek általa. Nagyböjt van. Üresítsétek ki magatokat, nézzetek föl a keresztre, töltekezzetek be az Irántam való szeretettel! Elmélkedjetek kínszenvedéseimről és kereszthalálomról! Hasítson a fületekbe kiáltó szavam: „Szomjazom!”. Szomjazom a ti lelketekre, és mindazokéra, akiket imáitokkal, böjtjeitekkel, lemondásaitokkal, engesztelésetekkel és szenvedéseitekkel meg tudtok menteni az örök haláltól. Be tudtok imádkozni a tisztítótűzbe, ahonnan megtisztulva, ragyogó szépségben bejöhetnek a Mennybe. Ezt kérem tőletek most különösen a Nagyböjtben, ami lehet, hogy az utolsó lehetőség egyesek számára. Azért éljetek úgy, hogy egyetlen lehetőséget se hagyjatok ki: tegyétek meg mindazt, amire időt és kegyelmet adok. Fogadjátok megerősítő áldásomat, melyet a keresztről adok rátok. Arról a keresztről, ami a ti üdvösségetek és örök életetek forrása. Megáldalak titeket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

Szentírási megerősítés: Máté 20, 13: „Jézus válaszolt”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr2213782312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása