2017. április 3. Itthon a kegyelem órájában az Úr Jézus: „Drága gyermekeim! Eljön az óra, amikor meg kell vallanotok Engem. Most választom szét az igazakat a képmutatóktól. Azért beszélek erről ismétlődően nektek, mert nyomatékosítani akarom bennetek ennek a páratlanul fontos, jelentőségteljes történelmi korszaknak a lényegét: hová fajult az emberiség Isten nélkül. Amikor egy ember önmagát akarja megvalósítani, akkor mindig a sátán elképzeléseit teljesíti. Amikor átadja életét Istennek, akkor Isten lehajol hozzá és szentté formálja. Ti is, drága kicsinyeim, amikor azt imádkozzátok a Miatyánkban, hogy „Legyen meg a Te akaratod”, ezt kéritek Tőlem, mert mi más lenne az Én akaratom, mint az, hogy szentek legyetek, mint ahogy Én magam is Szent vagyok, mert csak így vagytok méltóak Hozzám, és csak így tudtok feljönni Hozzám a Mennybe.

 

Drága kicsinyeim! Ti ne akarjatok szentek lenni, mert nem tudjátok hogyan kell. Ti csak kövessetek Engem az erények megvalósításában, az önmegtagadásban és a kereszthordozásban. Adjátok át az életeteket Nekem, és akkor majd Én szentekké formállak titeket. Erre áldalak meg benneteket, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

Szentírási megerősítések: Zsid 6, 5: „Isten tanítása” 1Pét 1, 16: „Szentek legyetek, amint én is szent vagyok.”