HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.04.05. 09:25 :: lowoa

2012. április 5. Nagycsütörtökön este Szentségimádáson Jézus: “Drága kislányom! Bízd Rám magadat teljesen! Hagyd, hogy Én formáljalak továbbra is. Látom, most nagyon örülsz. Én is nagyon boldog vagyok benned. A te örömöd az Enyém is. Hamarosan meglátsz Engem színről színre, és örömödnek soha nem lesz vége. Örülj és ujjongj! Kincsedet soha senki el nem veheti tőled. A napló által rengeteg lélek tér meg. Még halálod után is tanítani fogod a lelkeket. Minden az Én kegyelmem. Én cselekszem általad. Nagyon szeretlek. Hogy mennyire, azt majd csak a mennyben fogod igazán megtudni. Ott fogom feltárni előtted rengeteg szenvedésemet a lelkekért, amit a világ nem ismer. Ti, akiket kiválasztottalak Magamnak, és feltárom előttetek kínszenvedéseim egy részét, csak kevesen fogadnak el. Pedig ez sok megtérés forrása lehetne. De hát Engem is elutasítottak a farizeusok és az írástudók. Nem különb a szolga az Uránál. Ne csüggedjetek el, ha titeket is elutasítanak és megvetnek. Mert mindaz, aki buzgón akar élni Énbennem, üldözést szenved. Ti csak menjetek végig az Általam kijelölt úton! Az út végén Én várlak benneteket. Én fizetek meg nektek minden megaláztatásért, üldözésért, áldozatért és szolgálatért. Aki Engem szolgál, azt megtiszteli az Atya. Ó, ha tudnátok, mit jelent ez, mindannyian Engem szolgálnátok. Ne hagyjátok, hogy a világi gondok és élvezetek megfosszanak titeket Tőlem, a legfőbb Jótól. Inkább kövessetek Engem a szűk ösvényen, amely a mennybe visz. Erre áldalak meg benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

2012. április 5
. Szentségimádáson Jézus: “Az idő rövid. Készüljetek! Hamarosan megérkezik a nagy figyelmeztetés. Azt akarom, hogy készenlétben találjon benneteket! Azért adom ezeket az üzeneteket, hogy felkészítselek benneteket. Mindenek előtt gyónjatok meg! Fogadjatok be Engem tiszta lélekkel a szívetekbe! Imádjatok Engem! Szentáldozás után teremtsetek magatokban csendet! Akkor megtapasztaltatom veletek áldott jelenlétemet. Mindenki azt érzi a lelkében, amit Én érzek őbenne. Aki szeret Engem, tiszta a lelke, és Én vagyok számára az első, abban a lélekben Én nagyon boldog vagyok. Ezt a boldogságot éreztetem meg vele. De akit lefoglalnak a földi gondok, és Engem csak, mint egy segítőt fogad a szívébe azért, hogy megoldásra találjon Bennem, és nem Önmagamért imád, szeret, hanem csupán eszköznek tekint problémái megoldásához, az nem szeret Engem, és nem Én állok a szívében az első helyen. Ebben a lélekben Én nem vagyok boldog, és ezért ő sem boldog, amikor a szívébe térek. Ő nem teremt magában csendet, hanem csak vég nélkül sorolja a problémáit. Ezért nem tapasztalhatja meg áldott jelenlétemet. Elmerül saját gondjaiban, és elszalasztotta a nagy kegyelmet, az Én áldott jelenlétem megtapasztalását. Látjátok, minden rajtatok múlik. Nagy úr a szabad akarat, amelyet Én a legmesszebbmenőkig tiszteletben tartok. Nem így a sátán, aki rászed, becsap és a bűn rabszolgáivá tesz benneteket. Kérve kérlek benneteket! Meneküljetek előle! Ne álljatok szóba vele! Ne egyezzetek bele a kísértésekbe, mert nagyon veszélyes! Ő a kárhozatba akar taszítani benneteket. Én pedig nem tudok segíteni rajtatok, ha hátat fordítotok Nekem, és őt szolgáljátok. Nézzetek fel Rám, a keresztre! Nagy volt a lelketek ára! Ne pazaroljátok el rátok hullatott megváltói drága Szent Véremet! Ne hagyjátok, hogy hiábavalóvá legyen számotokra értetek meghozott kínszenvedésem és kereszthalálom! Ne okozzatok ekkora csalódást Nekem, Aki az életemmel fizettem értetek váltságdíjat! Nézzétek, mennyire szeretlek benneteket! Önmagamat áldoztam fel értetek. Szeressetek viszont, és ne vétkezzetek! Így szerezzetek Nekem örömöt, hogy együttműködtök kegyelmeimmel, és hagyjátok magatokat Általam üdvözíteni. Erre áldalak meg benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.
 
Atyám gondolataiban minden ember öröktől fogva létezik, mert Ő akarja, hogy legyen. Amikor elérkezik az ideje, akkor megszületnek a földre. Ha ők is akarják, akkor üdvözítem őket. Minden gyermekien egyszerű. Elég egy igen, és az illető üdvözül. Nem nézem a bűneit. Nekem elég, ha megbánta azokat. Én örülök a legjobban, ha üdvözíthetem. Én járok közben Atyámnál minden emberért. Atyám minden kérésemnek eleget tesz. Atyám végtelenül jó. Csupa szeretet. Kérjétek ti is Őt az Én nevemben. Bármit kértek Tőle, ami az üdvösségetekre válik, az Én végtelen örök érdemeimért megadja nektek. Kérjétek Őt bátran! Kérjetek Tőle lelkeket! Hívjátok le a bűnösökre az Én értetek kiontott drága Szent Véremet! Így kérjétek: Imádott Jézusom! Te, Aki a keresztfán drága Szent Véredet ontottad minden bűnösért, hullass egy cseppet a Te drága Szent Véredből erre a bűnösre! Kérlek, add meg neki a megtérés kegyelmét! Mosd tisztára a lelkét, és vezesd be az örök hazába. Ha így kértek hittel, megadom, amit akartok. Az Én Vérem képes az egész világot üdvözíteni. Csak az a baj, hogy kevesen imádkoztok, meg az, hogy a bűnösök nem akarnak szakítani a bűnnel. Nem hisznek Bennem. Ezért kárhoznak el sokan. Az Evangéliumban ezt mondtam: “Széles az út, amely a kárhozatra visz. Sokan mennek rajta.” Nagyon fontos a gyermekek hitre nevelése. Amíg tiszta a lelke, könnyen befogad Engem. Ha megismer, megszeret Engem. De nem elég egy gyermeket tanítani, hanem egy egész életen át imádkozni kell érte, mert az ördög leselkedik rá. Csapdákat állít, hogy elbuktassa. De az ima megmenti a lelkét. Majd csak a mennyben fogjátok meglátni, hogy milyen irgalmas vagyok. Minden imátokat meghallgatom, és rengeteg lélekkel jutalmazlak meg érte. Imádkozzatok még többet a szegény bűnösökért, mert sokan elkárhoznak, mert nincs, aki imádkozzon értük! Erre áldalak meg benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr97319140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása