HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.04.06. 09:30 :: lowoa

2012. április 6. Nagypénteken este Szentségimádáson Jézus: “Nagypéntek van. Ezen a napon váltottam meg a világot rettenetes kínszenvedésemmel és kereszthalálommal. Magamra vettem ártatlanul a világ összes bűnét, és Én adtam érte elégtételt. Az egész világ láthatja, mennyit szenvedtem a bűnösök miatt. Mégsem tanulnak belőle az emberek. Pedig minden bűn miatt szenvedni kell a bűnösöknek is. Minden bűn vezeklésért kiált. Akkor is, ha megbánják és meggyónják, mert a léleknek a szenvedések által kell megtisztulni. Nagy volt a lelketek ára! Nem vagytok a magatokéi. Elszámolással tartoztok a félelmetes Bírónak minden gondolatotokkal, szavatokkal és cselekedetetekkel. Minden mulasztásotokkal, sőt minden fölösleges szavatokkal. Ma a világban a sátán az úr. Azért, mert sok ember szolgálja. Ha ti nem hagynátok magatokat félrevezetni, és ellene mondanátok minden kísértésnek, szentek lehetnétek. Rajtatok múlik, hogy kit választotok. Istent, vagy a sátánt. Aki bűnben él, az rabszolgája a sátánnak. Aki az életszentséget választja, az szabad Isten imádására, és az Ő akaratának teljesítésére. Isten nem akarja, hogy szenvedjetek. Én, a második Isteni Személy, Magamra vállaltam a világ összes bűnét, és az érte járó szenvedést azért, hogy megnyissam előttetek a mennyország kapuját. Atyám minden embert az örömre és a szeretetre teremtett. Aki szeret, az boldogságban él. Ez a mennyország itt a földön, és fent a mennyben. Ezt tanítottam: “A mennyország köztetek van, ha szeretetben éltek egymással.”
Gyermekeim! Ha boldogok akartok lenni itt a földön, és utána az egész örökkévalóságban, akkor éljetek mindenkivel szeretetben! Bocsássatok meg szívből egymásnak! Imádkozzatok egymásért! Ilyen egyszerű. Akkor szépek és boldogok lesztek, mert a boldogság megszépít benneteket. Kiül az arcotokra, és ragyogtok, mint a csillagok. Ó, ha látnátok, mi vár rátok a mennyben! Mindent elengednétek, semmihez sem ragaszkodnátok. Engem követnétek, Aki lemondtam minden kényelemről és pompáról, csakhogy ezzel is engeszteljem Atyámat a ti kényelemszeretetetek és telhetetlenségetek miatt. Az Evangéliumban erről is beszéltem: nem az anyagiakban való bővelkedéstől függ az ember élete. Keressétek a mennyek országát és annak igazságát, a többi mind megadatik hozzá nektek. Amilyen mértékkel mértek, nektek is olyannal mérnek vissza. Ti mégis kapzsik és önzők vagytok. Nem segítitek a szegényeket. Csak a magatok javát keresitek. Pedig el kell számolnotok Előttem minden fillérrel, amit fölösleges dolgokra szórtatok szét, a szegényt meg hagytátok éhen halni. Nem tanultok a példabeszédből, pedig világosan megmondtam: a fösvény gazdag halála után azonnal a pokolba került. A szegény koldus Lázárt pedig, aki békével tűrte nehéz sorsát, Ábrahám kebelére vitték az angyalok. Elárulok nektek egy titkot: a mennyben mindenki annyira gazdag, amennyire bőkezű volt a földön. Mit jelent ez? Ha itt csak a legszükségesebbet tartjátok meg magatoknak, és a többit elosztjátok a rászorulók között, akkor a mennyben nagy jutalmat kaptok. De ha fösvények vagytok, és szűkmarkúak, és valakinek az imájára mégis üdvözültök, nem kaptok semmiféle jutalmat, mert üres kézzel érkeztek oda. Jóllehet, akkor is örültök, hogy nem kárhoztatok el. Mondom nektek, mint ahogy nincs két egyforma ember a földön, úgy a mennyben sem. Oda mindenki viszi cselekedeteit, amit a földön művelt, és a szerint kapja a jutalmat. Váltsátok tettekre tanításomat: gyűjtsetek kincset a mennyben, ahol a rozsda meg nem emészti, a moly meg nem rágja, és a tolvaj el nem lopja. Ahol a kincsed, ott a szíved. Erre áldalak meg benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.” 2012. április 6. Nagypénteken este Szentségimádáson Jézus: “Így imádkozz Hozzám a jó halál kegyelméért: Imádott édes jó Jézusom! Köszönöm Neked, hogy meghaltál értem. Kérlek, részesíts engem a jó halál kegyelmében, hogy Veled együtt menjek el ebből a világból, és Veled együtt támadjak fel az örök életre. Jézusom, Te a Véredet ontottad értem. Kérlek, add meg nekem is a Te lelki erődet, amely úrrá tett minden szenvedésen, hogy én is leküzdjek minden szenvedést. Csak Téged lássalak, csak Hozzád vágyakozzak, és megvessek mindent, ami ehhez a világhoz köt, és felülemelkedjek minden szenvedésen. Kérlek, add, hogy Veled egyesülve éljek és haljak, és kegyelmedből elnyerjem az örök életet. Ámen.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr497319144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása