HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.04.10. 09:30 :: lowoa

2009. április 10. Nagypéntek éjjel Szentségimádáson Jézus:
 
 
„Drága kislányom! Látod, mindennek eljön a maga ideje. Eljött az Én kereszthalálom órája is, amelyre egész életemen át készültem. Így fog beteljesülni mindaz, amit előre megmondtam neked. Hamarosan kitör a keresztényüldözés. Elhurcolnak, és megölnek titeket az Én nevemért. Készüljetek fel erre! Tudjátok hogyan? Tisztuljatok meg a bűnbánat szentségében, értetek kiontott drága Szent Véremben, és járuljatok gyakran a szentáldozáshoz, hogy Szent Testemmel és Szent Véremmel megerősítselek titeket a nagy harcra, hogy le tudjátok győzni önmagatokat, és a sátán minden kísértését, és mindhalálig hűségesek maradjatok Hozzám. Ne lássatok senkit és semmit ebből a világból, csak Engem a keresztfán. Így könnyű lesz tanúságot tenni Mellettem. Éljetek szüntelen készenlétben, mert olyan hirtelen tör ki az üldözés, mint derült égből villámcsapás. Szinte egyik pillanatról a másikra. Én előre felkészítettelek titeket. Figyelmeztetésemet vegyétek nagyon komolyan! Mint ahogy Engem megöltek, titeket is meg fognak ölni Értem. Ha Engem gyűlöltek, titeket is gyűlölni fognak. De ne felejtsétek, aki mindhalálig kitart, az üdvözül. Drága gyermekeim! Ne féljetek! Én olyan ékes szólást adok ajkatokra, amilyenre magatoktól képtelenek lennétek. Eltöltelek titeket az Én erőmmel, hogy megvalósítsátok magatokban Isten örök szent tervét. Már amikor megfogantatok az anyaméhben, Atyámnak örök terve volt veletek, és hogy ezt be is teljesítsétek, egész életeteken át megkaptátok a szükséges kegyelmeket. Istennél az idő olyan, mint egy nyitott könyv. Az Úrnál van a jövő, amit Ő előre eltervezett. Rajtatok múlik, hogy beteljesítitek-e vagy sem. Az a kereszt, amelyet Én helyezek a vállatokra, könnyű és édes, mert Én viszem a súlyosabbik felét, és állandó jelenlétemmel megédesítem azt, mert értelmet adok neki. Áldozatotok értelme és célja, az Én követésem. Gyümölcse pedig örök boldog életetek, és rengeteg lélek, akiket magatokkal fogtok hozni a mennybe. Így tekintsétek Atyám örök tervét, mert Ő mindenből jót hoz ki.
 
Drága kislányom! Élj szüntelen készenlétben! Használd ki a pillanatok adta lehetőséget, hogy királyi gazdagon érkezz haza országomba! Tedd meg mindig, amit kérek. Ez legyen mindig az első. Emlékszel, mit mondtam neked? „Te csak törődj az Én dolgaimmal, a tieidre Én Magam viselek gondot.” (Lelki napló I.-II. kötet 16. old. 1985. április 5. Nagypénteken kereszthódolatkor.) Ezt 24 éve megtapasztalod. Most is folytasd így az életedet, amíg csak élsz, és Én gondot viselek rád, és a rád bízottakra. Én Mindenható vagyok. Előttem nincs lehetetlen. Amit Rám bízol, azt Én elintézem. Úgy, ahogy te sohasem tudnád. Te pedig légy az Én eszközöm, aki által tovább folytatom életemet a földön. Akkor örömömet találom benned, és mindig megtapasztalod gondviselő szeretetemet, amely semmi máshoz sem hasonlítható. Az Én békémet és derűmet adom neked. Nincs más feladatod, mint az, hogy ezt őrizd meg magadban. Ha ellenfelem el akarja rabolni tőled, bízd Rám a problémát, és higgyed, hogy Én megoldom. Hited és bizalmad mértékében adom a kegyelmet. Majd csak országomban fogod megtudni, mennyire nagyon szeretem az embert, akinek örök üdvösségéért kínhalált szenvedtem. Egy egész örökkévalóságon át fogsz hálát adni Nekem, és nem fogsz tudni betelni Velem, mert olyan élvezetes és csodálatos vagyok. Arra teremtette Isten az embert, hogy az Ő dicsőségében részesüljön. Kiárasztom rá mindazt a szeretetet és boldogságot, amelyet neki készített. Ha az első emberpár nem bukott volna el a bűn miatt, soha nem lett volna szenvedés, a föld ma is paradicsom lenne. Minden rossznak és szenvedésnek az oka a bűn. De amikor vége lesz a világnak, akkor a menny leszáll a földre, és újra paradicsommá változik. Nem lesz többé bűn. Az üdvözültek megszámlálhatatlan serege fogja lakni az Én dicsőségemben örökkön örökké. Ez a Szentírás, a Jelenések könyve, amely beteljesül a maga idejében.
 
Kislányom, szeretlek téged. Azt akarom, hogy ne foglaljanak le a világi gondok. Én foglaltalak le Magamnak, hogy az Én akaratomat teljesítsd, és így majd megosszam veled dicsőségemet. Azt kérem, hogy használj ki minden pillanatot. Kérd, hogy Én osszam be az időt, és akkor beteljesíted rád vonatkozó örök szent tervemet. Élj mindig úgy, mintha ez lenne életed utolsó pillanata! Dolgozz úgy, mintha örökké a földön élnél! Ez a titka az örök üdvösségnek, és a becsületes munkának, amiért mindenkit megjutalmazok országomban.
 
Nagyon szeretlek. Meghaltam érted a keresztfán. Már ott előre láttam hűségedet és engedelmességedet. Nagyon jól esnek Nekem könnyeid, amelyeket akkor sírsz, amikor szenvedéseimről és kínhalálomról elmélkedsz. Nagyon megörvendezteted Szívemet, amikor a lelkek üdvösségéért imádkozol. Nagyon jól teszed, hogy minden imádat és áldozatodat az Én Szentséges Szívem és Édesanyám Szeplőtelen Szíve szándékaira ajánlasz fel. Mi tudjuk igazán, kinek milyen kegyelemre van szüksége, és Én meg is adom, ami az üdvösségükre válik. Imádkozz X-ért, mert váratlanul fogja érni a halál. Mondd el érte minden nap az irgalmasság rózsafüzérét, és Szent Vérem litániáját! (A Szent Vér litánia a Hozsanna 66. oldalán található. A válasza: Üdvözíts minket.) Imáidra és áldozataidra megmentem őt. Imádkozz a családjáért is!”
 
Nagyon vágyom az Úr Jézus Szent színe látására. Ő ezt válaszolta: „Addig kell itt lenned, amíg be nem teljesíted örök tervemet. Soha többé nem jöhetsz vissza a földre ebben a testben. Most kell teljesítened akaratomat. Nagyon bölcsen imádkozol, amikor ezt mondod: Kérlek Uram, add kegyelmedet, hogy maradéktalanul teljesítsem rám vonatkozó örök szent tervedet.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr677319000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása