HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.04.13. 10:42 :: lowoa

2015. április 13. Jézus üzenete X-nek: „Drága Gyermekem! Tetszik Nekem harcod. Ha így folytatod, minden megnyert csatáddal egyre erősebb leszel, és végül legyőzöd a kísértéseket, a gonoszt. Csak így tovább! Gyönyörködöm harcodban. Én, az Úr ott vagyok a lelkedben. Figyelem minden rezdülésedet. Én indítalak minden önmegtagadásra, minden vágyra, hogy hűséges maradj Hozzám. Szeretlek! Nálam jobban senki sem szerethet. Nézz fel, Rám, a keresztre! Ezt tettem érted. Ilyen drága voltál Számomra. Lehet-e nagyobb áldozat a részedről, mit az Enyém, amit érted hoztam?! Mindig Én legyek a szemed előtt! Mindig csak az Én Véremtől áztatott drága Szent haldokló Testemet lásd magad előtt! Mekkora árat fizettem a lelked üdvösségéért. Nem vagy a magadé. Az Enyém vagy. Nagyon drága váltságdíjat fizettem érted. Az életemet adtam, a legszörnyűbb kínszenvedések árán. Amikor kísért a gonosz, azonnal fuss Hozzám!

Így imádkozz: Drága Jézusom! Inkább most azonnal haljak meg, minthogy vétkezzek! Kérlek, add kegyelmedet, hogy mindig legyen erőm visszautasítani minden kísértést, és ezzel megdicsőítsem a Te Szent Nevedet! Kérlek, maradj velem mindig, és add kegyelmedet, hogy egyre szorosabban egyesüljek Veled a Szentségek által, és ebben mindhalálig kitartsak! Ámen.

Ne aggódj! Ki fogsz tartani mindhalálig! Én veled maradok mindvégig, és megadom az üdvösségedhez szükséges kegyelmeket.

 

Megáldalak téged Szívem minden emberi értelmet meghaladó gondoskodó, megerősítő szeretetemmel, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében."

 

Kedves Levélíró!

 

Ne csodálkozzon azon, hogy ennyire támadja a sátán. Amikor ugyanis Isten meghív egy lelket, és feladatokkal bízza meg, akkor a gonosz ráveti magát, hogy elbuktassa, mert így az illető már nem csak egyedül bukna el, hanem sokakat rántana magával. Isten megengedi ezt, mert ez által veti alá próbának a lelket, hogy hűséges marad-e Hozzá. Amikor megjelent 1997-ben az I. kötetem, utána rettenetesen gyötört a sátán. Fizikailag, lelkileg, szellemileg. Valóságos háború dúlt bennem. Úgy éreztem, hogy én már egy elkárhozott személy vagyok, és rettenetesen szenvedtem, holott nem követtem el semmi bűnt. Akkor az Úr a kezembe adott egy régi kis imakönyvet, amit felnyitottam, és ez állt benne: "Ha nem egyezel bele a kísértésbe, akkor nem követtél el bűnt." Ez nagyon megnyugtatott, és hálát adtam érte hőn imádott drága Jézusomnak. A harc még évekig folytatódott. Sőt, olykor még most is... De hála Jézusomnak, Ő mindig őriz, a karjába, a Szívébe zár, és nem enged elbukni. Csak mindig az én igenem kell Neki. Ő pedig, Aki mindeneket tud, látja lelkemet, és tudja, hogy százszor inkább szeretnék meghalni, mint ŐT a legcsekélyebb mértékben is megbántani. A bűntől undorodom. Ezt a kegyelmet is Tőle kaptam. Hála és dicsőség legyen Neki mindörökké!

 

Imával, szeretettel: Mária Julianna

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr97368238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása