HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.04.12. 09:52 :: lowoa

2018. április 12. Itthon az Úr Jézus: „Drága gyermekeim! Végtelenül szeretlek Benneteket. Amikor feltámadtam és visszamentem Atyámhoz a Mennybe, nem tudtam elszakadni tőletek. Veletek, köztetek akartam maradni. Ezért az Utolsó Vacsorán átváltoztattam a kenyeret és a bort Testemmé és Véremmé. Így akartam köztetek maradni, hogy tápláljam lelketeket földi zarándoklásotok alatt. Megvédjelek titeket a sátán gonosz cselszövéseitől és megerősítve eljussatok az örök életre. Minden Szentmisében megismétlődik az Utolsó Vacsora története. A pap lehívja a Szentlelket, Aki átváltoztatja a kenyeret és a bort Szent Testemmé és Véremmé. A Szentmise az Én Megváltásom vértelen megjelenítése, a legnagyobb imádság. Ott újra keresztre feszítenek, kínhalált szenvedek és meghalok. De amikor a pap fölmutat Engem, és ezt mondja: „Ez az Én Testem. Ez az Én Vérem.” – Akkor már föltámadott Testemet és Véremet mutatja föl, mert Én örökké élek, és mint élő Isten és Megváltó akarok a szívetekbe térni. Azért, hogy nektek is örök életet ajándékozzak. Az Én erőmet és Istenségemet oltsam belétek, hogy ti is Belém istenüljetek, mintegy elvesszetek Bennem, mint vízcsepp a hatalmas óceánban. Engem sugározzatok ki, az Én szeretetemet továbbítsátok, és hagyjátok, hogy Én működjek bennetek és általatok. Így fokról-fokra képmásaimmá alakítalak titeket, ami az életszentség maga. Hisz minden embert erre hívtam meg: „Legyetek szentek, mert Én Szent vagyok. Legyetek tökéletesek, mint Mennyei Atyátok.” Értsétek meg: csak a szentek méltók az Istenhez, az Ő Színe látására. Ezért csak nagyon tiszta lélekkel fogadjatok Engem a szívetekbe. Vágyakozzatok a Velem való nagy találkozásra, amikor a Szentáldozásban befogadtok Engem.

 

Minden Szentmise előtt így imádkozzatok: „Drága Jézusom! Köszönöm, hogy leszállsz közénk az oltárra, hogy feltámadott, megdicsőült Testeddel a szívünkbe térsz. Megnyitom Előtted szívem ajtaját! Lépj be rajta! Légy az Én szívem örökös Királya és Ura! Soha el ne távozz a te kis ostyádtól! Tégy engem élő tabernákulumoddá! Köszönöm, hogy én is, mint Legszentebb Édesanyád, hordozhatlak a szívemben, ahogy Ő szeplőtelen szűz méhében hordozott Téged. Köszönöm, hogy Számodra nincs idő, hogy Te a világ végezetéig élő összes emberrel közlöd Magadat, mindenkinek ugyanazt a hatalmas kegyet osztogatod. Egyedül rajtunk múlik, hogy megnyitjuk-e szívünket, hogy befogadjuk a Te fényességedet, az Örök Napot, amely megvilágítja elménket és lelkünket. Köszönjük, hogy meghívsz minden embert a Te szolgálatodra, hogy szolgáljunk és viszontszeressünk Téged. Köszönöm, hogy mindnyájunkat üdvözíteni akarsz. Áldott légy örökkön-örökké! Ámen.”

 

Szentírási megerősítés: Máté 18,3: „Bizony, mondom nektek…”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr2513848008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása