HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.08.15. 07:23 :: lowoa

2019. augusztus 15. Az Úr Jézus…

„Drága gyermekeim! Nagyboldogasszony ünnepe van. Az Én legszentebb Édesanyámat ünneplitek, Akit testestől – lelkestől Magamhoz emeltem a Mennybe. Ő volt a legméltóbb erre. Ő, aki epekedve várta a Megváltó világra jöttét. Éjjel nappal azért imádkozott, hogy megszülessek, és elhozzam az emberiség számára a megváltást. A legmerészebb álmában sem merte volna azt gondolni, hogy ő lesz a Megváltó Anyja. Amikor megjelent szobájában az angyal, nagyon meglepődött. Majd amikor választ kapott kérdésére: „Hogyan történik meg ez, mivel férfit nem ismerek?” – minden habozás nélkül azonnal igennel válaszolt neki. Miután az angyal eltávozott, átélte a csodát, amelyet ember még soha azelőtt, sem utána nem élhetett át. Egy semmihez sem hasonlítható lágy forró öleléssel egyesült a Szentlélek Istennel, Akitől Én, a második Isteni Személy megfogantam. Anyámat betöltötte Isten kimondhatatlan szeretete és kegyelme. Olyan boldog volt, amihez foghatót itt a földön ember nem tud felfogni. Boldogabb volt, mint a mennybéli angyalok. Nem cserélt volna senkivel. Amikor miattam szenvedett, mert látta a sok támadást, ami Engem ért, mindig ebből a boldogságból merített erőt.
Szent Édesanyám kitartott mellettem mindvégig. Átélte azt, ami egy anyának a legfájdalmasabb: látott meghalni Engem. Az Ő hite volt a legerősebb: „Harmadnapra feltámadok.” Visszhangoztak hótiszta szűzi lelkében szavaim. Feltámadásom után Neki mutattam meg legelőször Magam. Öröme kimondhatatlan volt. Felülmúlta az elsőt, amikor szűzi méhében megfogant Engem.
Drága gyermekeim! Ti is boldogok lehettek, ha hisztek Bennem, és ha megnyitjátok szíveteket kegyelmeim előtt. Abban a fokban lehettek boldogok, amennyire megnyíltok, és hisztek Bennem. Én nem vagyok személyválogató. Köztetek maradtam a Legméltóságosabb Oltáriszentségben. Ha tiszta lélekkel magatokhoz vesztek, ti is hordozhattok Engem a lelketekben, mint egykor Édesanyám. Ha mindig engedelmesen tettekre váltjátok tanításomat, nektek is megadom azt az örömet, amit Édesanyám átélt életében, amikor engedelmesen követte Isten akaratát. Nektek is helyet készítettem a Mennyben. Azt akarom, hogy ti is Velem legyetek, és lássátok dicsőségemet, mint Legszentebb Anyám, Akit ma ünnepeltek. Csak rajtatok múlik, hogy elnyeritek-e ígéretemet, vagy nem. Váltsátok tettekre tanításomat! Maradjatok hűségesek Hozzám mindhalálig! Akkor ti is vég nélkül fogtok örvendezni Országomban, mint Édesanyám. Erre áldalak meg benneteket, Szívem végtelen örök szeretetével, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”
Szentírási megerősítés: Máté 25, 34: „Aztán így szól a király a jobbján állókhoz: Jöjjetek, Atyám áldottai, vegyétek birtokba a világ kezdetétől nektek készített országot!”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr7615025332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása