HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.08.17. 07:25 :: lowoa

2011. augusztus 17. Szentségimádáson Jézus: „Drága Gyermekeim! Ezt az életet arra kaptátok, hogy szolgáljatok Engem embertestvéreitekben, készüljetek fel, és másokat is készítsetek fel az átmenetre, az örök életbe. Kérjétek magatokra és másokra is a jó halál kegyelmét! Nincs ennél fontosabb. Nem az a fontos, hogy itt szenvedések nélkül, jól éljetek, hanem az, hogy elnyerjétek az örök életet. Arra kaptátok rövid életeteket, hogy bizonyítsátok Irántam való szereteteteket, ami azt jelenti, hogy megtartjátok Atyám törvényeit. Aki Engem szeret, annak kinyilatkoztatom Magam. Így neked is, akit kiválasztottalak arra, hogy meghalld és leírd üzeneteimet. Kegyelmemnek és munkádnak rengeteg jó gyümölcse van. Látod, Én mindenben megsegítelek téged. Most is pontosan idehoztalak a Szentségimádásra, hogy beszéljek hozzád, és te leírd szavaimat. Mindent Én irányítok. Még a pillanatok töredékét is. Mindezt a ti örök üdvösségetekért teszem. Menj végig az Általam kijelölt úton! Tedd meg mindig, amit mondok neked! Ne foglalkozz a földi dolgokkal! A gondjaidat add át Nekem! Mondd Nekem gyakran: Jézusom bízom Benned. Átadom Neked minden gondomat. Kérlek, Te oldd meg azokat. Te gondoskodj, Te cselekedj. Aki Bennem bízik, meg nem szégyenül. Most is, amikor nem látják, Én a rejtekben működöm. Én indítom az embereket, még a tőlem távol állókat is. Én a szívek és a vesék vizsgálója vagyok. Én látom még a gondolataitokat is. Sőt, mindazokat, akik Szentlelkemet befogadják, Én irányítom, Én vezetem, hogy Engem szolgáljanak embertestvéreikben, és eljussanak, és másokat is elvezessenek az örök életre. Én Isten vagyok, és Mindenható. Én fölötte állok az egész emberiségnek, sőt a világmindenségnek. Én vagyok az Úr, az Alkotó, a Mindenható, az Isten. Az Én szavamra lettek az elemek. Én teremtettem az embert, és mindazt, ami a földön és a vizekben van. Én teremtettem az égitesteket, és az egész világmindenséget. Előttem hajlik meg minden térd a mennyben, a földön és az alvilágban. Az Én érdemem a megváltás és az üdvösség. Irántatok való végtelen szeretetemből feláldoztam Magamat értetek a keresztfán, hogy megnyissam számotokra a mennyország kapuját. De nem erőltetem rátok az örök boldogságot. Szabad akaratot és értelmet kaptatok. Ti döntitek el, hogy hol akartok lenni mindörökké. Én csak felkínálom nektek szentségeimet. A szentgyónást és a szentáldozást. Ma még minden nap van Szentmise és szentáldozás. Ma még hívlak és várlak benneteket. Ma még a tiétek a döntés. De ha hirtelen elvisz a halál, már nincs több lehetőség. Gyermekeim! Addig járuljatok a szentségekhez, amíg még megtehetitek! A halál után már nincs változtatás. A kárhozat örökké tart. Ma még elkerülhetitek. Keljetek fel bűneitekből! Szabaduljatok meg a sátán rabláncaitól egy őszinte jó szentgyónásban! Fogadjatok be Engem tiszta lelketekbe! Aki eszi az Én Testemet, és issza az Én Véremet, annak örök élete van. Ilyen egyszerű. Én mindent megadok hozzá. De tiszteletben tartom a ti szabad akaratotokat. Nélkületek nem megy. Csak akkor üdvözíthetlek benneteket, ha megteszitek, amit kérek. Erre áldalak meg benneteket kicsi gyermekeim az Atya a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr966214830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása