HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.08.25. 08:04 :: lowoa

  1. augusztus 25. Itthon az Úr Jézus: „Drága gyermekeim! Készüljetek! Az óra eljött. Most fognak kivégezni titeket Énértem. Ne féljetek! Én mindig veletek vagyok. Olyan hatalmas vágyat ébresztek a szívetekbe Hozzám, Szent Színem látására, hogy halált megvető bátorsággal fogtok tanúságot tenni Rólam. Olyan szeretetet adok belétek, hogy semmibe sem fogjátok venni fenyegetéseiket, hanem szembeszálltok velük, és tanúságot fogtok tenni Rólam.

 

Kicsinyeim! Hatalmas kegyelem a vértanúság.  Mindazok, akik kitartanak Mellettem mindhalálig, elnyerik Tőlem az örök életet. Olyan mértékben részesültök Isten dicsőségében, amilyen fokban teljesítitek a földön Isten akaratát. Csak ezért imádkozzatok, hogy maradéktalanul teljesítsétek Isten rátok vonatkozó örök szent tervét. Minden itt marad. Előttem csak a szeretet számít.

Ezt üzenem X-nek: Drága kislányom! Én elhiszem, hogy eleged van, és már nagyon nehezen bírod elviselni sorsodat. Mégis azt kérem tőled, hogy légy nagyobb türelemmel és szeretettel a környezetedhez, mert erről fogsz Előttem számot adni. Amikor elviselhetetlennek tűnik a sorsod, imádkozz még többet azokért, akik ezt előidézik. Minden kereszt Tőlem származik. Csak annyi történhet meg, amennyit Én megengedek. Így lásd s körülményeket! Gondolj arra, hogy mennyi lélek menekül meg az örök kárhozattól azért, mert felajánlod Nekem szenvedéseidet és áldozataidat az Én kínszenvedéseim és kereszthalálom örök érdemeivel egyesítve égi Édesanyád hétfájdalmas Szeplőtelen Szíve és könnyei által a szegény bűnösökért, akik a te imáid nélkül örökre elvesznének. Így tekints sorsodra! Minden nap adj hálát minden apróságért, vagy éppen nagy dologért, amit megengedek számodra. Mindezt azért adom, hogy a derűt soha ne engedd ki a lelkedből. Leginkább azért adj hálát, hogy kegyelmemből megtértél Hozzám, Üdvözítő Istenedhez, és azért, hogy rengeteg lélek megmentőjévé teszlek.  Adj hálát azért, hogy Nekem felajánlott életedért rengeteg lélek menekül meg, akiknek nem lesz hiábavaló a keresztfán értük kiontott drága Szent Vérem. Ezekre gondolj, amikor szenvedsz, amikor már úgy tűnik, hogy beleroppansz. Nem különb a szolga Uránál. Te az Én kiválasztott menyasszonyom vagy. Méltó tehát, hogy osztozz sorsomban, a megaláztatásokban, a szenvedésekben, a megvetettségben, és az emberekben való csalódásokban. Te mindig csak Rám tekints! Rám, Aki a kereszten függök, mert érted, a te üdvösségedért adtam oda az életemet. Mindig csak Belőlem meríts erőt! Ilyenkor mondd Nekem gyakran: Jézusom! Szeretlek! Tégy velem bármit, én akkor is szeretni akarlak Téged, és soha, soha nem hagylak el Téged. Ehhez kérem Tőled a kegyelmet, hogy mindhalálig kitartsak, és maradéktalanul beteljesítsem rám vonatkozó örök szent tervedet. Soha nem akarok csalódást okozni Neked! Kérlek, áldj meg engem megerősítő áldásoddal, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében. Ámen.”

 

Szentírási megerősítés: 1 Péter 1, 24-25: „Minden test olyan, mint a fű, a dicsősége, mint a rét virága. Elhervad a fű, s lehull a virága, de az Úr szava örökre megmarad.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr6211661376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása