HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.08.29. 08:27 :: lowoa

2010. augusztus 29. Szentségimádáson Jézus: “Drága gyermekeim! Az idő sürget. Térjetek meg! Tartsatok bűnbánatot! Már a nyakatokon van a nagy figyelmeztetés. Akkor meglátjátok gonosz tetteiteket, és nagyon fogtok sírni és bánkódni miatta. Már sokadszor figyelmeztetlek benneteket. Vegyétek észre az idők jeleit! Egyik katasztrófa a másikat éri. Hamarosan meglátja mindenki lelke állapotát, és azt, hogy ha abban a pillanatban meghalna, hová jutna. Sokan meg fogják látni a poklot, ahová juttatnák őket bűneik, ha meg nem bánják azokat. Rettenetes félelem és iszonyatos borzongás lesz úrrá sok bűnös lelken. Én ettől akarlak megkímélni benneteket. Mindez már a küszöbön van. Ezért, ha jót akartok magatoknak, szakítsatok a bűnnel, bánjátok és gyónjátok meg gonosz tetteiteket, mulasztásaitokat, és tiszta lélekkel járuljatok a szentáldozáshoz. Akkor megmentitek a lelketeket, és boldogok lesztek a figyelmeztetéskor, mert ha tiszta a lelketek, akkor a mennyet fogjátok látni, mint örök végcélt, ahová a tisztítótűz után mentek. A bűnöket ugyanis le kell vezekelni. Éljetek szüntelen készenlétben! Úgy várjátok Uratokat, mint az okos szüzek, hogy bemenjetek vele a menyegzőre. Erre áldalak meg benneteket kicsi gyermekeim az Atya a Fiú és a Szentlélek nevében.”
Levelezés
Szentségimádáson Jézus: “Drága kislányom! Tarts bűnbánatot! Térj vissza Hozzám! Hótiszta lelkedbe vágyom betérni. Én akarok a szíved Királya lenni. De ahhoz meg kell tisztulnod. Ki kell takarítani a szívedet, amelyben jelenleg a sátán fészkel. Én Nekem az egész szíved kell, méghozzá úgy, hogy egyedül Értem lángoljon. Mit gondolsz, amikor Én meghaltam érted a keresztfán, mit éreztem irántad? Végtelen izzó szeretetet, ami legyőzte irtózatomat a kínszenvedés és a gyötrelmes kereszthalál iránt, amiket előre láttam. Akkor Előttem csak te álltál, jóllehet még meg sem fogantál, de Én előre láttam, hogy el fogsz bukni, és ha nem halok meg érted, el fogsz kárhozni. Mindörökre elnyelnek a pokol lángjai, ahol csak sírás és fogcsikorgatás van, és aminek soha nem lesz vége. Erre gondoltam akkor, és az életem árán is meg akartalak menteni azért, mert veled akarok lenni Atyám házában mindörökre. Most rajtad a sor. Szakíts a bűnnel, járulj a szentségekhez, és Én megbocsátom minden bűnödet, és örökre boldoggá teszlek. Várom válaszod, és imádkozom érted Atyámhoz. Szent Anyám könyörög érted. Nem maradhatsz a sátán csapdájában, mert elveszel. Szüntelen készenlétet kértem. A halál nem kopogtat. Hirtelen jön. Nem azt viszi el, aki koros, hanem aki soros. Itt nincs korhatár. A pár napos magzat is meghalhat, és a 90 éves aggastyán is. Ne halogasd a megtérést! Siess Hozzám a gyóntatószékbe! Ez a legjobb hely, ahol meggyógyulsz. Papom által Én oldozlak fel. Érted kiontott drága Szent Véremmel napnál ragyogóbbra, hónál fehérebbre mosom bűnös lelkedet. Siess Hozzám, mert elepedek a vágytól! Várlak. Szeretlek. Meghaltam és feltámadtam érted. Személyesen teérted. Azért, hogy megváltsalak, és örökre boldoggá tegyelek. Ne várasd az Istent, Aki végtelen szeretetéből leszállt a mennyből, hogy a Szent Szűz méhében testté legyen. Ó, ha látnád, hogy hova várlak (a mennybe), szentül élnél, csakhogy elnyerd azt a magasabb rendű örök boldog életet. Rád is vonatkozik, amit az evangéliumban mondtam: “Legyetek tökéletesek, mint mennyei Atyátok!” Tudod, a végtelenül Szent Istenhez csak szentek illenek. Nézz az Én Anyámra! Bűn nélkül fogantatott tiszta Szűz. Neked is ilyennek kell lenned! Csak így leszel méltó, hogy bejöjj országomba. Én vagyok a Vőlegény, az Egyház a menyasszony. Egyházam minden tagjának méltónak kell lenni Hozzám. Olyanoknak kell lenni, mint az okos szüzek, akik virrasztva várták Urukat, hogy bevigye őket a menyegzőre. Te is virrassz, mert akkor jövök érted, amikor nem is gondolod. Élj szüntelen készenlétben, mert nem tudhatod sem a napot, sem az órát. Ne várass tovább! Istenhez futni kell. Addig térj meg, amíg a kegyelem ideje tart! Erre áldalak meg az Atya a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr846214780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása