2019. 09. 13, Péntek
Láttam az angyali karokat a Mennyben, mint kórust, amely szüntelen zengi a Szentháromság dicsőségét. Láttam, hogy az ő szózataik nemcsak az égben hallhatóak, hanem az alvilágban és a Földön is. A világban csak keveseknek adatik meg, hogy a Menny muzsikáját, szent zenéjét apró részletében meghallják. Láttam Szent Ferencet, aki a szeráf angyalok közelében állt. Szent Ferenc a Naphimnuszt énekelte természetfeletti módon. Himnuszával Istent dicsőítette és az Ő teremtését. Láttam, hogy Szent Ferenc mellett több olyan lélek is állt, akik a szent zenével foglalkoztak az életük során. Ezek az emberek Istentől kapták a tehetségüket. Ők alázatos lélekkel tudomásul vették, hogy minden talentumukat Istennek köszönhették. Így alkotásaikkal maradandó gyümölcsöket hagytak az emberek számára. Ez Isten ajándéka azok számára, akik Őt szolgálják és nem a saját dicsőségüket keresik, hanem az Isten dicsőségét.
Láttam, hogy a Menny kapui bezárultak azok előtt, akik a saját dicsőségüket keresték a Földön.Ők a tehetségüket a maguk érdemének tekintették. Zenéjükkel az embereket rossz irányba vezették. Példátlan, erkölcstelen életükkel bálványok voltak az emberek szemeiben. Haláluk után fényre derült minden róluk. Ez Isten igazságossága azokkal szemben, akik tömegeket vonzanak a pokol felé, egyenesen a Sátán karjaiba.