2018. 09. 19, Szerda

 

Az Úr egy tiszta folyóhoz vezetett, ahol üdvözült papokat láttam. A papok a folyó partján álltak. Jézus lehajolt a folyó vízéhez és abban a pillanatban a halak sokasága közeledett a parthoz. A papok kezében aranyhálók voltak, amivel jelezték a küldetésük fő célját, melyet a földön beteljesítettek. Az édes Jézus azt mondta:

 

„Apostolaimnak azt mondtam, hogy emberek halászává teszem őket. Ezt a küldetést nemcsak a püspökökre és a papokra bíztam, hanem mindazokra is, akik Engem követnek. A lelkek megmentése része a megváltás művének. Azt akarom, hogy minden gyermekem tekintse hivatásnak a lelkekért való küzdelmet. Ezt a feladatot nemcsak imával és böjttel lehet véghez vinni, hanem személyes példával is. Sokan megfeledkeznek arról, hogy a hit cselekedetek nélkül halott. Tehát a szeretetgyakorlásához szükségesek a cselekedetek. Gyermekeim, nektek az egész életetekkel az evangéliumot kellene mások felé sugároznotok. Kevesen olvassátok a Szentírást, amelynek szavait a szívetekbe kellene zárnotok! Csak úgy válhattok valódi segítőtársaimmá, ha törekedtek az Én szememmel látni, hallani és cselekedni. Sose gondoljátok azt magatokról, hogy kevesbé vagytok bűnösek másoknál. Csak az tud igazán szeretni, akinek tiszta önismerete van, ami az alázat táptalaja. Törekedjetek úgy menteni a lelkeket, hogy arról másnak ne legyen tudomása. Az érdemszerzés nem dicsekvés tárgya.”