HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.09.23. 10:55 :: lowoa

2013. szeptember 23.

 

Szentségimádáson Jézus: „Drága gyermekeim! Az idő rövid. Térjetek meg! Hamarosan eljövök megítélni a világot. Ez még nem a végítélet lesz, nem a világ vége. De lezárul ez a korszak. Megtisztítom a földet. A bűnösök vagy megtérnek, vagy kipusztulnak. Az új korban csak szentek fognak élni. Ez lesz a béke korszaka. Térjetek meg, még mielőtt eljön a nagy figyelmeztetés, a léleklátás, amikor mindenki meglátja cselekedeteit, egész életét. Ha megtértek, akkor nagyon fogtok örülni ennek a napnak, mert készenlétben talál benneteket. De ha nem, úgy nagyon kétségbe fogtok esni, és nagyon fogtok félni a rátok váró örök büntetéstől, mert mindenki meglátja azt a helyet, amelyet életével, cselekedeteivel kiérdemelt.

 

Gyermekeim! Nagyon nagy kegyelem, hogy szólok hozzátok. Ezért vegyétek nagy kitüntetésnek minden hozzátok intézett szavamat! Féltő szeretetem műveli ezt, mert nem akarom, hogy csak egy is elkárhozzon közületek. Ne mondjátok: ezt már hallottuk. Mi közünk hozzá? A ti lelketeket is megváltottam. Értetek is ontottam Véremet. Értsétek meg: az Enyéim vagytok. Nem vagytok a magatokéi. Nagy váltságdíjat fizettem értetek. Ha felfognátok szavaimat, sírva vernétek melleteket, futnátok a gyóntatószékbe, amíg még lehet, és letennétek bűneiteket. Ne okozzatok ekkora fájdalmat Nekem, hogy semmibe veszitek szavaimat, és ne okozzátok magatoknak örök veszteteket! Én a tiétek vagyok. Nektek akarom szétosztani Magam a Szentáldozásban. Én vagyok az élet kenyere és az üdvösség bora. Szent Testem a kenyér, és Szent Vérem a bor. Így költözöm a lelketekbe. Így egyesülök veletek. Ha tiszta lélekkel fogadtok a szívetekbe, átalakultok Belém, és Én eggyé válok veletek. Így teljesül a példabeszéd. Én vagyok a szőlőtő, ti a szőlővessző. Aki Engem eszik, Énáltalam él. Így növekedtek és istenültök át Belém fokról fokra, mint a csecsemő, aki napról napra növekszik az anyatejtől. Értsétek meg végre, Nálam nélkül semmit sem tehettek. Jöjjetek Hozzám, amíg még nem késő! Én mindig várlak benneteket. Veletek vagyok minden nap a világ végezetéig. Ne kötődjetek itt a világon semmihez és senkihez, mert mindent elvesztetek. Engem helyezzetek az életetekben az első helyre! Én mindig a tiétek leszek. Soha nem hagylak el benneteket. A mennyben is együtt lesztek Velem, ha teljesítitek Atyám törvényeit. Atyám nektek készítette országát. De csak azok jöhetnek be oda, akik Őt szeretik. Ha szeretitek Atyámat, akkor megteszitek parancsait. Ebben áll az Isten szeretete. Én is megtettem. Ezért haltam értetek kínhalált a keresztfán, hogy megváltsalak benneteket. Értsétek meg: elepedek a lelketekért! Rátok szomjazom! Ne legyetek közömbösek! Válaszoljatok hívó szavamra! Az idő eljár fölöttetek. Nem akarlak elveszíteni benneteket! Nem akarom, hogy a kénköves tüzes tóba zuhanjatok, és ott szenvedjetek örökre! Ettől akarlak megóvni benneteket! Ne okozzatok ekkora fájdalmat Nekem! Válaszoljatok mielőbb hívásomra! Tegyétek meg, amit mondok nektek! Én vagyok a ti legnagyobb Jótevőtök, örök életetek Szerzője. Higgyetek Nekem, és váltsátok tettekre üzeneteimet! Erre áldalak meg benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.

 

Drága gyermekeim!

 

Készüljetek! Az idő rövid. A haladék lejár. Nagyon sok lélek kárhozik el, mert süketek vagytok felhívásomra. Ne felejtsétek: egész életetekről számot adtok ítélőszékem előtt. Ezt az életet nem arra kaptátok, hogy elfecséreljétek az időt, és hagyjátok magatokat félrevezetni a sátántól. Kizárólag arra, hogy Engem, Megváltótokat megismerjetek, megszeressetek, és kövessetek az önmegtagadásban és a kereszthordozásban. Erre hívtalak meg mindnyájatokat. Mit gondoltok? Ha Én keserves könnyhullatások és kínszenvedések által szereztem meg számotokra az örök élet boldogságát, akkor ti majd csak dalolva besétálhattok oda? Semmi esetre sem. Számotokra is a Golgotán át vezet az út. Vegyetek példát szentjeimről! Elsőnek Szent Édesanyámról. Mennyit szenvedett földi életében. A legnagyobb nélkülözések közepette hozott a világra Engem, az Isten Fiát egy istállóban. Utána menekülni kellett Egyiptomba. Nevelő atyám elvesztette állását. Nem volt miből élniük. Sem fedél nem volt a fejük fölött, ráadásul Rólam is gondoskodniuk kellett. Amíg atyám nem kapott munkát Egyiptomban, koldulniuk kellett. Aztán az angyal szavára visszamentek Izraelbe, Názáretbe, és mindent elölről kellett kezdeni. Majd elvesztettek Jeruzsálemben, és három napig bánkódva, sírva kerestek. Végül a legtragikusabb sors Szent Édesanyámra várt, Aki osztozott megváltásom minden fájdalmában, mert százszor jobban szeretett volna helyettem szenvedni, mint Engem oly rettenetes kínszenvedések közepette tehetetlenül nézni. Sokkal nagyobb fájdalom volt ez Neki, mint egész élete összes szenvedése. Amikor meghaltam, kínjai a tetőfokra hágtak. „Nincs többé Fiam!” Csak ezt hajtogatta, és ömlöttek a könnyei. Ha János, a szeretett tanítvány, nem támogatta volna, ott halt volna meg keresztem tövében. A legnagyobb vágya volt, hogy Velem együtt haljon meg. De még szüksége volt rá megalakuló Egyházamnak, ezért nem engedhettem meg Neki, hogy ez a vágya akkor teljesüljön. Inkább megerősítettem a hitét. Erősen hitt, és remélte, hogy harmadnapra feltámadok. A leghosszabb volt számára a feltámadásomig eltelt idő. Legelőször Neki jelentem meg, és szent csókommal köszöntöttem Őt. Ez volt életének legboldogabb pillanata. Ettől kezdve soha nem váltunk el többé egymástól. Lélekben mindig Vele voltam, és Ő Velem. Így tudta küldetését beteljesíteni a fiatal Egyházban. Látjátok, mennyit szenvedett Anyám, Aki a legközelebb állt Hozzám. Nektek is, akik követni akartok Engem, fel kell vennetek kereszteteket, és lángoló szeretettel kell szeretnetek Istent, a teljes Szentháromságot, mert a szeretet mindent elvisel. Így könnyű lesz a vállatokra helyezett kereszt. Belőlem merítetek erőt, és teljes önmegtagadásban meneteltek előre. Csak az út végén fogjátok meglátni, mennyi lelket mentettetek meg áldozatos, szeretetteljes keresztutatokkal.

 

Gyermekeim!

 

Ha így éltek, nagyon gazdagon érkeztek meg országomba. Kincseiteket soha nem veszi el senki, mert örök boldogságotok a megmentett lelkek sokasága által jut el a tetőfokára. Erre áldalak meg benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.

 

Drága gyermekeim!

 

Szem nem látta, fül nem hallotta, emberi szív fel nem foghatja, amit készítettem mindazoknak, akik kitartanak követésemben és a kereszthordozásban. Nem ti választottatok Engem, hanem Én hívtalak meg titeket. Mindnyájatoknak szántam feladatot. Kizárólag rajtatok múlik, hogy hallgattok-e hívó szavamra, és követitek-e, ha meghallottátok. Mindnyájatoknak szántam szolgálatot. A Szentírás szava most is érvényes: az aratni való sok, de a munkáskéz kevés. Sajnos, sokan eltévelyegnek, mert elvakítja őket a világ hamis csillogása. Törik magukat a hamis mammon után, miközben elfogy az életük, és az igaz értékeket meg sem ismerték. Pedig Én vagyok a világ világossága, az út, az igazság és az élet. Én vagyok a Megváltó. Rajtam kívül nincs üdvösség, és örök élet. Aki Engem megtalált, meglelte élete célját és értelmét. Aki Engem szeret, nem kívánkozik földi javak után, mert Én fölötte állok minden jónak. Aki Velem egyesül az imában és a Szentáldozásban, az Belém istenül, és már a földön a mennyországban él. Mert Én a legnagyobbat, saját Magamat adom a lelkeknek. Aki Bennem bízik, meg nem szégyenül. Én mindent megadok azoknak, akik hittel kérik Tőlem. Én Mindenható vagyok. Jobban tudom, mire van szükségetek, mint ti. Ezért ne fussatok a földi mammon után, mert mit ér az embernek, ha az egész világot megszerzi, de lelkében kárt szenved. Törekedjetek az örök élet elnyerésére! Az odafent valókra figyeljetek, a többi mind megadatik nektek! Álljatok be ti is szőlőskertembe! Ne ácsorogjatok tétlenül a tereken! A halál hirtelen csap le mindazokra, akik nem várják, és akkor üres kézzel kell megállnotok ítélőszékem előtt. Gyűjtsetek kincseket a mennybe! Hirdessétek az Evangéliumot életpéldátokkal, szavaitokkal és cselekedeteitekkel! Mentsetek lelkeket az örök életre! Akkor gazdagon érkeztek meg Színem elé, és nagy jutalomban részesültök. Felfogni nem tudjátok, mi vár azokra országomban, akik teljesítik akaratomat, és szolgálnak Engem.

 

Gyermekeim!

 

Az idő rövid. Váltsátok tettekre szavaimat! Erre áldalak meg benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr336214700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása