HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.09.25. 11:00 :: lowoa

2018. szeptember 25. Az Úr Jézus: „Itt vagyok köztetek. Itt maradtam Szent Testemmel és Véremmel. Leszállok közétek minden Szentmisében az oltárra, és mindazok szívébe betérek, akik befogadnak Engem.

 

Drága gyermekeim! Ha tudnátok, mennyire szeretlek benneteket, belehalnátok az örömbe. Drága Szent Testemmel és Véremmel táplállak. Lehoztam nektek Atyám igéjét, hogy megadjam a tisztánlátást, a tanítást, amely az üdvösségre visz. Magamra vettem bűneiteket és meghaltam értetek a keresztfán, hogy kiengeszteljem Atyám jogos haragját, mert bűneitek miatt számkivetettek lettetek ebben a siralomvölgyben. Mint ahogy Ádámot és Évát kiűzte Isten a Paradicsomból, mert bűneik miatt nem lehettek ott többé, úgy ti is a számkivetésben, a siralomvölgyben éltek áteredő bűneitek miatt. Az áteredő bűn azt jelenti, hogy a természetetekben benne van a bűnre való hajlás. Mindennek az érzékiség az oka. Amikor Éva és Ádám ettek a tiltott fa gyümölcséből, észrevették, hogy mezítelenek. Amíg nem ettek belőle, addig ártatlanok voltak, de miután ettek a gyümölcsből, feltámadt bennük az érzékiség, és ezért vették észre, hogy mezítelenek. Fügefa levelekkel takarták el magukat.

 

Gyermekeim! Látjátok, mivé teszi az embert az engedetlenség. Ha Éva ellene mondott volna a hazug kígyónak, a sátánnak, az egész emberiség ma is ártatlan és tiszta lenne, és boldogságban élne a Paradicsomkertben. Ehelyett az érzékiség rabja, és az egész világot megtölti a bűn. Az undorító mocsok, a szenny eláraszt mindent, és már nem csak a paráznaság, hanem a hatalomvágy, a pénzsóvárság, a mammon-imádat, a gyilkolás uralkodnak az egész emberiségen.

 

Ti, akik követitek üdvös tanításomat, az Én kegyelmemből, az Én erőmmel ellene mondotok a sátánnak. Ti egy kis szigetet alkottok, egy másik világot, a Mennyországot, amely köztetek van ebben a bűnös, szennyes világban. Védőpajzsotok Én vagyok, Aki betérek szívetekbe az Oltáriszentségben, Aki mint Király uralkodom bennetek, szívetek trónján. Én vagyok a ti örömötök, és minden boldogságotok.

 

Gyermekeim! Sem a Mennyben, sem a Földön nincs boldogság Istenen kívül. Mert Isten maga a Teljesség, minden jónak Forrása és megtestesítője. Isten maga az Örök Boldogság, a Szeretet és a Béke.

 

Tekintsetek megtestesülésemre! Csupa öröm kíséri, övezi. Mekkora boldogság volt Máriának, amikor az angyal közölte vele, hogy Ő lesz a Megváltó Édesanyja! Ujjongó örömmel magasztalta Istent, amint azt a Magnificat-ban olvashatjátok. Miután az angyal közölte Józseffel ezt a jó hírt, ő is boldog örömmel készült, hogy feleségül vegye Máriát, és hajlékot készítsen az Isteni Kisdednek, Aki Én Magam vagyok – és hamarosan megszülettem. De jaj! Hiába készítettek elő mindent fogadásomra Názáretben, máris jött az utasítás, hogy Betlehembe kell menniük, mert összeírták őket. Édesanyám még világra sem hozott: a Szíve alatt trónoltam Én, az Örök Ige, a rejtekben, és így, hármasban, szegényesen, szamárháton elindultak Betlehembe. Már ott megtapasztalták a számkivetést: csak nekik nem jutott hely a szálláson. Ezért nevelőatyám, József, egy istállót alakított át, hogy bár nagyon szegényes körülmények között, de mégis fedelet nyújtson a Szent Család számára. Itt láttam meg a napvilágot, itt születtem meg. Fényárban úszott minden, az angyalok ide szálltak le. Atyám révületbe esett, és csak akkor tért magához, amikor Én már fényárban tündököltem a szegényes földön. Anyámmal együtt leborulva imádtak és nem mertek érinteni méltatlanságuk tudata miatt. Ekkor szóltam lélekben Anyámhoz, hogy nyugodtan érintsen meg, vegyen az ölébe, öltöztessen föl, tápláljon és gondoskodjon Rólam. Akkor Ő az Énekek Éneke szavaival ölelt szűzi keblére: „Megtaláltam, Akit igazán szeret a lelkem. Megragadom, és soha el nem engedem.”

 

Ti is, drága gyermekeim, akik a szívetekbe fogadtok Engem, ezekkel a szavakkal imádjatok, és soha el ne engedjetek, mert Én vagyok a ti örök boldogságotok, üdvösségetek, örök életetek. Ó, ha tudnátok, mekkora öröm és boldogság vár rátok odaát a Mennyben, Atyám milyen csodálatos helyet készített számotokra öröktől fogva, belehalnátok a vágyba és a boldogságba, hogy mielőbb ott legyetek. Ezt az Országot az Én kínszenvedésem és kereszthalálom nyitotta meg előttetek. Ha Én nem váltottalak volna meg benneteket, soha nem mehetnétek be oda. Mert drága Szent Vérem mosta le bűneiteket, és Szent Anyám könnyei esdették le számotokra mindazt a kegyelmet, amit ma Tőlem kaptok. Mert Ő Minden Kegyelem Közvetítője, Nélküle nem születhettem volna meg. Ha ő és Szent József nem neveltek volna föl, nem növekedhettem volna, és nem lehettem volna a ti Megváltótok. Ezért azt kérem tőletek, hogy tiszteljetek minden megfogant életet. Fogadjátok el, és segítsétek, mert mindegyikkel örök terve van az Én Atyámnak. Ha Anyám azt mondta volna az angyalnak, hogy „nem”, akkor ma nincs Megváltás – jóllehet, Ő minden kegyelmet megkapott azáltal, hogy szeplőtelenül fogantatott, mert csak így volt alkalmas arra, hogy a Második Isteni Személy Édesanyjává legyen.

 

Jaj, azoknak az anyáknak, akik bár nem kaptak annyi kegyelmet, megöletik magzataikat. Mondom nektek: nagyon súlyos bűn, és nagy lesz a számonkérés az ítélet napján.

 

Drága gyermekeim! Most örüljetek és ujjongjatok, hogy a szívetekbe tértem, itt vagyok köztetek, és az örök élet várományosai vagytok, amelynek csíráját már itt és most a szívetekben hordozzátok. Erre áldalak meg titeket Szívem túláradó, végtelen szeretetével az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr1514352877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása